بهره برداری از واحد تولید کنسرو رب گوجه فرنگی پرامان در کرمانشاه

امتیاز دهید
گوجه فرنگی پرامان

واحد تولید کنسرو رب گوجه فرنگی پرامان به گفته مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه  به بهره برداری رسید.

به گزارش کافه کشاورز، سعید کریمی، درباره بهره برداری پرامان اظهار کرد: «راه اندازی این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و رونق منطقه، شرایط ایجاد آرامش برای کشاورزان گوجه کار استان را با انجام کشاورزی قراردادی فراهم خواهد کرد، این طرح شرایط اشتغال بیش از ۶۰ نفر مستقیم و ۱۰۰۰نفر غیر مستقیم را فراهم نموده است.»

رب گوجه فرنگی یک غذای اصلی است که از گوجه فرنگی غلیظ ساخته شده است که بدون اضافه کردن رطوبت اضافی، طعم گوجه‌فرنگی شدیدی را به انواع غذاها اضافه می‌کند.

رب گوجه‌فرنگی از گوجه‌فرنگی کاملی تهیه می‌شود که صاف می‌شود تا دانه‌ها و پوست آن جدا شود، سپس دوباره پخته می‌شود تا رطوبت آن تبخیر شود. نتیجه یک خمیر غلیظ، صاف و قرمز تیره با طعمی شیرین و بسیار غلیظ است.

رب گوجه‌فرنگی می‌تواند خالص باشد، بدون هیچ ماده‌ای غیر از گوجه‌فرنگی، یا ممکن است حاوی مقادیر کمی نمک، شکر، گیاهان و ادویه جات و گاهی اسید سیتریک به عنوان نگهدارنده باشد.

هنگامی که در پایان تابستان مقدار زیادی گوجه فرنگی رسیده دارید، در اینجا راهی برای نگهداری آنها وجود دارد که طعم عمیق گوجه فرنگی را در تمام ماه‌های سرد به غذاهای شما می‌بخشد.

سس گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی در مقدار پخته شده برای از بین بردن رطوبت با هم تفاوت دارند. سس گوجه فرنگی قابل ریختن است، در حالی که رب گوجه فرنگی به اندازه کافی غلیظ است که یک قاشق را در حالت ایستاده نگه دارد.

سس گوجه‌فرنگی معمولاً با گیاهان، ادویه‌ها، نمک و روغن زیتون طعم‌دار می‌شود، در حالی که رب گوجه‌فرنگی معمولاً مقدار کمی چاشنی دارد. گفتنی است، در یک پیمانه می توانید با افزایش مقدار و تنظیم رطوبت اضافی، سس یا پوره گوجه فرنگی را جایگزین رب کنید.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
زعفران

انواع زعفران

برداشت زعفران در ایران

شرکت طاها قالب توس

معرفی شرکت طاها قالب توس – تولیدکننده مبدل‌های حرارتی

شرکت بایوران

معرفی شرکت بایوران – تولیدکننده محصولات بیولوژیک

از ایران چه خبر 108 - ماهی قرمز عید

از ایران چه خبر 108

فرسایش خاک

انواع فرسایش خاک

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی چیست؟

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم