روغن زیتون فرابکر را از مُحامین تهیه کنید

امتیاز دهید

کافه کشاورز: «مُحامین»، مجمع تولید و توزیع محصولات ارگانیک ایرانی است که توسط جمعی از جوانان با هدف حمایت از کار، سرمایه و تولید ملی تشکیل شده است، مُحامین به معنای مدافعان و یاوران امام عصر (عج) است، مجمع مُحامین سعی دارد تا با کار و فعالیت اثرگذار، جامعه ای پویا و هدفمند را رقم زند. فرآوری زیتون از جمله فعالیت های اصلی این مجمع است، این مجمع در استان زنجان، شهرستان طارم و در شهرک صنعتی آببر قرار دارد.

طارم یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان زیتون در کشور است، شهرت، ویژگی و کیفیت بی نظیر این محصول آن را به محصولی استراتژیک در استان زنجان و منطقه تبدیل کرده است. این شهرستان، دارای رکورد تولید زیتون در دنیا بوده و همچنین از نظر تعداد باغات، جایگاه برتری در کشور  داراست.

 

ارقام زیتون داخلی مورد کشت در این  شهرستان  شامل ارقامی چون زرد زیتون، روغنی، شنگه، ماری و گلوله زیتون است که رقم زرد زیتون با ۹۰ درصد سطح زیرکشت بیشترین سطح را در بین  ارقام زیتون را  داراست و از ارقام خارجی کشت شده در سطح شهرستان نیز  می‌توان به کنسروالیا،  مانزانیلا، کرونائیکی و آربکین اشاره کرد که بخاطر سازگاری با منطقه و عملکرد بالا و خصوصیات خوب در حال گسترش است.

این مجمع در آبان ماه سال ۹۸ شروع به فعالیت کرده است و با عرضه مستقیم انواع فراورده های زیتونی  بصورت عمده و جزئی از تولید به مصرف در طارم و  تهران به فعالیت می پردازد.

برای ارتباط با این مجمع به صفحه اینستاگرامی این گروه از جوانان سر بزنید.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
جدیدترین نوشته‌‌ها
زعفران

انواع زعفران

برداشت زعفران در ایران

شرکت طاها قالب توس

معرفی شرکت طاها قالب توس – تولیدکننده مبدل‌های حرارتی

شرکت بایوران

معرفی شرکت بایوران – تولیدکننده محصولات بیولوژیک

از ایران چه خبر 108 - ماهی قرمز عید

از ایران چه خبر 108

فرسایش خاک

انواع فرسایش خاک

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی چیست؟

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم