رویداد استارتاپی بسته بندی و فرآوری خلاقانه خرما

امتیاز دهید
بسته بندی خرما

مجموعه رویدادهای کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با همکاری مرکز رشد جهاد دانشگاهی این استان، رویداد استارتاپی سه روزه (مجازی) بسته بندی و فرآوری خلاقانه خرما را برگزار می کند.

به گزارش کافه کشاورز، زمان برگزاری این رویداد از 4 الی 6 اسفند ماه هست و جوایز تیم های برتر به ترتیب، چهار میلیون تومان، دو میلیون و پانصد هزار تومان و یک میلیون و پانصد هزار تومان است.

لینک ورود به سامانه 

انتخاب نام جلسه: مرکز رشد واحدهای فناور ، رمز عبور: 12345

خرما یکی از مولدترین و تحسین برانگیزترین محصولات در صادرات مواد غذایی یا به ویژه خشکبار در سراسر جهان است. بنابراین، تمرکز بر اصول یا مقررات تعیین شده برای بسته بندی خرما برای صادرات ضروری است و مصرف تجاری نیز از فریب، تحریف یا کاهش کیفیت محصول جلوگیری می کند.

در شرایط فعلی بازار جهانی، مشخص شده است که علاوه بر ویژگی‌ها و سلیقه محصولات، بسته‌بندی یا سایر جنبه های ظاهری برای مصرف‌کنندگان ضروری است. آنها همچنین مشتاق خرید محصولات برندی هستند که از بسته‌بندی‌های ظریف یا ظریف‌تر استفاده می‌کند.

اگرچه امارات و مراکش بزرگترین تولیدکنندگان بسته‌بندی خرما هستند، اما هند نیز در فهرست بزرگ‌ترین واردکنندگان خرما قرار دارد.

یکی از معمولی‌ترین و ساده‌ترین اشکال طراحی بسته‌بندی جعبه‌ای که سازمان‌ها برای محصول خرما از آن استفاده می‌کنند، بسته‌بندی مقوایی است. اگرچه یکی از اشکال کلاسیک بسته‌بندی است، اما هنوز توسط بسیاری از واحدهای تولیدی یا خرده فروشی خرما برای نگهداری یا حمل و نقل و حتی فروش آن به مصرف‌کنندگان نهایی استفاده می‌شود.

نکته قابل توجه این مواد بسته‌بندی، این است که می‌توانیم گرافیک با وضوح بالا، چاپ دورو و بسته‌بندی دیدنی را پیاده سازی کنیم که می‌تواند پیام برند را تغذیه کند. همچنین می تواند به ساختن هویت برند در ذهنیت مشتری کمک کند. به عنوان مثال، بیشتر اوقات، به خصوص در بسته بندی خرما، ممکن است احتمال فراموشی نام تجاری وجود داشته باشد که ما آن را از طریق بسته‌بندی جذاب آنها شناسایی می‌کنیم.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
جدیدترین نوشته‌‌ها
استخراج روغن - آماده‌سازی دانه‌های روغنی

آماده‌سازی دانه‌های روغنی برای استخراج روغن

پرورش شترمرغ

چطور یک پرورش‌ دهنده شترمرغ شوید

4 تکنیک استخراج عصاره گیاهی

چهار تکنیک برتر استخراج عصاره‌های گیاهی

نمایشگاه گل‌های پیازی، فرصتی نو (گزارش تصویری)

استفاده از ضایعات برنج برای تولید سوخت زیستی

استفاده از ضایعات برنج برای تولید سوخت زیستی

ضایعات خرما

از ضایعات خرما چه محصولاتی می‌توان تولید کرد؟

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی چیست؟

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم