صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی و غذایی، نام سرای رشت

امتیاز دهید
چند دست در حال کشیدن نقشه بر روی صفحه یا میز

در هشتمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان، طرح‌های کسب‌وکار سراهای نوآوری زنجان و رشت بررسی شد که نام سرای رشت به صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی و غذایی تغییر یافت.

به گزارش ایسنا، هشتمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احسان شیرنگی مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان، دکتر قباد بهزادی پور، مدیرکل اداره کارآفرینی و مراکز رشد، دکتر علی رئیس پور، اداره کل ایجاد توسعه آموزش‌های فناوری و خلاقیت و روسای واحدهای رشت و زنجان به صورت وبینار برگزار شد.

بررسی طرح کسب‌وکار سرای نوآوری رشت از دستور کار  این جلسه بود. رئیس واحد رشت پس از ارائه جزئیات این سرای نوآوری از نسبت شکل گرفته میان ماهیت این سرا با ظرفیت‌های استان سخن گفت.

در پایان با تغییر نام سرای نوآوری رشت تحت عنوان «صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی و غذایی» موافقت و همچنین مقرر شد اصلاحات لازم در طرح کسب و کار صورت پذیرد و در بازه زمانی یک ماهه به دبیرخانه شورای مدیریت اقتصاد دانش بنیان ارائه شود.

در باب اهمیت سراهای نوآوری

نوآوری نقش کلیدی در معرفی نوآوری به خطوط یا فرآیندهای محصول موجود دارد که منجر به افزایش سهم بازار، درآمد و رضایت مشتری می‌شود. گاهی اوقات از نوآوری برای ارتقاء سیستم عامل کسب و کار یا معرفی فناوری‌های مدرن برای اتوماسیون استفاده می‌شود.

نوآوری اغلب برای شرکت‌ها برای سازگاری و غلبه بر چالش‌های تغییر ضروری است. دستیابی به رشد سازمانی و اقتصادی از طریق نوآوری کلیدی برای سرپا ماندن در دنیای پر رقابت امروزی است.

فرهنگ نوآوری به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در چرخه نوآوری حرکت کنند. وقتی افراد، تیم‌ها و بخش‌های متعددی در حال کار به سمت راه‌حل‌های خلاقانه هستند، ایده‌پردازی مداوم و انتقال ایده‌های بالقوه به مرحله بعدی فرآیند نوآوری آسان‌تر می‌شود.

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
جدیدترین نوشته‌‌ها
خبرهای کشاورزی شماره 100

خبرهای کشاورزی شماره 100

استخراج روغن - آماده‌سازی دانه‌های روغنی

آماده‌سازی دانه‌های روغنی برای استخراج روغن

پرورش شترمرغ

چطور یک پرورش‌ دهنده شترمرغ شوید

4 تکنیک استخراج عصاره گیاهی

چهار تکنیک برتر استخراج عصاره‌های گیاهی

نمایشگاه گل‌های پیازی، فرصتی نو (گزارش تصویری)

استفاده از ضایعات برنج برای تولید سوخت زیستی

استفاده از ضایعات برنج برای تولید سوخت زیستی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم