ظرفیت صنایع تبدیلی سیر همدان

امتیاز دهید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از احداث سه واحد سردخانه نگهداری سیر در استان با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در راستای کاهش ضایعات این محصول خبر داد.

به گزارش ایسنا، ظاهر پورمجاهد شامگاه چهارشنبه سوم دی ماه، در سی و سومین نشست اعضای شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: در حال حاضر ۹۲ واحد دارای پروانه بهره برداری در زمینه فرآوری سیر در شهرستان های بهار، ملایر و همدان فعال هستند. همچنین وی از 

وی ادامه داد: صدور ۱۰ فقره موافقت اولیه با توان جذب ۳۳ هزار و ۳۰۰ تن در زمینه فرآوری سیر از اقدامات اثر بخش در این زمینه است. 

پورمجاهد افزود: در راستای عمل به شعار جهش تولید و باهدف جلوگیری از خام‌فروشی، کاهش ضایعات و افزایش درآمد اقتصادی بهره‌برداران، فرآوری سیر در استان با روند مطلوبی پیش می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: روند پیشرفت این طرحها مناسب است اما باید در خیلی گزینه های کلیدی از جمله در حوزه تامین منابع بانکی به طور کلی در ارتباط با واحدهای کسب و کار بتوانیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: با احداث سردخانه ها می‌توانیم کشاورزان زیادی که تولید سیر دارند کمک کنیم که درآمد آنها افزایش پیدا کند و این می تواند به نوعی سطح درآمد را در استان افزایش دهد و مسیر توسعه را تسریع کند. 

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
جدیدترین نوشته‌‌ها
زعفران

انواع زعفران

برداشت زعفران در ایران

شرکت طاها قالب توس

معرفی شرکت طاها قالب توس – تولیدکننده مبدل‌های حرارتی

شرکت بایوران

معرفی شرکت بایوران – تولیدکننده محصولات بیولوژیک

از ایران چه خبر 108 - ماهی قرمز عید

از ایران چه خبر 108

فرسایش خاک

انواع فرسایش خاک

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی چیست؟

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم