از دانه تا فروش، داستان بونی پک یک شرکت چهارنسلی

امتیاز دهید
شرکت بونی پک

داستان « بونی پک» (Bonipak  ) در سال 1932 در قلب دره سانتا ماریا آغاز شد، جایی که خاک غنی و حاصلخیز به شرکت اجازه داده بود از کیفیت و عرضه ثابت، اطمینان حاصل کند.

در طی چهار نسل، این شرکت میلیون‌ها کارتن سبزیجات تازه معمولی و ارگانیک را رشد می‌دهد، برداشت و پردازش می‌کند و به خرده فروشان، عمده فروشان و مشتریان خدمات غذایی در سرتاسر آمریکای شمالی ارسال می‌کند.

دره سانتا ماریا که در ساحل مرکزی کالیفرنیا واقع شده است، امکان فصول رشد طولانی‌تری را فراهم می‌کند و به Bonipak مزیت رقابتی نسبت به سایر مناطق در حال رشد می‌دهد.

خانواده گسترده این شرکت، متشکل از بیش از 600 کارمند تمام وقت است که تمام سطوح عملیات و مدیریت مزرعه را نمایندگی می کنند.

از سال 2018، این شرکت به ناوگان اجاره‌ای Peterbilt ، تکیه کرده است تا بخش عمده‌ای از زمین خود را برای ذخیره‌سازی لجستیک مدیریت کند.

مکنزی از مدیران این شرکت به یاد می‌آورد که قبل از کار با PacLease، بارهای خود را به مشتریان خود برون سپاری می‌کردند، آن‌ها به این نتیجه رسیدند که از نظر قیمت، کنترل و تحویل به موقع، به کنترل بیشتری بر عملیات حمل و نقل خود نیاز دارند

ما در ابتدا به دنبال مالکیت کامیون بودیم، اما هزینه خرید کامیون و سپس در دسترس بودن مکانیک، باعث شد به فکر اجاره باشند.

کامیون های ترانزیتی محصولات کشاورزی

روزانه از زمین های بونی پک ، 140 تا 160 تریلر بارگیری می‌شود. قبل از بارگیری کامیون‌ها، محصولات تمیز، کیسه‌بندی و در کارتن‌ها قرار می‌گیرند.

کارتن‌ها در خنک‌کننده‌ها قرار می‌گیرند تا دما را کاهش دهند. پس از پایداری، به انبار می‌روند و سپس محصولات را روی تریلرهای 53 فوتی برای حمل و نقل نهایی به خرده‌فروشی‌های عمده مواد غذایی بارگیری می‌کنند.

هنگامی که صحبت از تعمیر و نگهداری می شود، PacLease  خدمات تلفن همراه را به امکانات سانتا ماریا و یوما ارائه می‌دهد که باعث می‌شود زمان از کار افتادگی به حداقل برسد و همچنین کامیون‌های جایگزین را در صورت خرابی برای هر واحد اجاره‌ای ارائه می‌دهد.

مکنزی گفت: «این کامیون‌ها مطمئناً برند و تصویر ما را می‌سازند. آن‌ها برای ما بیلبورد می‌چرخانند و ما اغلب نظرات خوبی از مشتریان درباره کامیون‌هایمان دریافت می‌کنیم. علاوه بر این، ما اکنون هزینه‌های ثابتی داریم – می‌توانیم هزینه های خود را کنترل کنیم و این به بودجه بندی کمک می‌کند

ما دیگر در اختیار شرکت‌های حمل‌ونقل و دیگرانی نیستیم که می‌توانند نرخ‌ها را دیکته کنند. لیزینگ به ما کنترل کامل می‌دهد.»

برخلاف کالاها، محصولات تازه باید قبل از اینکه زمان پژمرده شدن یا کبودی پیدا کنند، برداشت، خنک، توزیع و به مشتریان نهایی فروخته شوند. این به این معنی است که تولیدکنندگان محصولات باید بازاری آماده برای برداشت خود داشته باشند.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
نوآوری کشاورزی - گوشت آزمایشگاهی

روندهای نوآوری کشاورزی

احداث مزرعه عمودی

نکات لازم برای احداث مزرعه عمودی

سوسیس خانگی

دو روش طلایی تهیه سوسیس خانگی

غذاهای تخمیری

مزایای غذاهای تخمیری و عوارض فقدان تولید خوب

کاهش ضایعات ماهی

کاهش ضایعات ماهی در جهان ، قدمی رو به جلو در اقتصاد دایره ای

صنعت کشاورزی در آمریکا

صنعت کشاورزی در آمریکا – قسمت دوم

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی آمریکا – قسمت اول

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم