آشپزخانه‌ های فضای باز

امتیاز دهید
آشپزخانه های فضای باز

آشپزخانه های فضای باز محبوب و سرگرم کننده هستند و برای مزارع خانوادگی به عنوان یک ضروروت محسوب می‌شوند. نیمی از آشپزخانه‌های فضای باز دارای سقف هستند در حالی که می‌توان از آلاچیق‌ها و سایه‌بان‌ها نیز استفاده کرد.

آشپزخانه‌های فضای باز جزو مراکز تفریحی در باغات و مزارع هستند و به آشپز امکان می‌دهند تا هم با دیگران گفتگو کند و هم از آشپزی لذت ببرد گرچه در قرن هجدهم، صاحبان خانه‌های آمریکایی، ساخت آشپزخانه در فضای باز را آغاز کردند.

در آن زمان، آشپزی با در دسترس بودن اجاق‌های آشپزی تغییر کرد، آن ها فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال می‌کردند و گرمای شدید را به وجود می‌آورند البته استفاده نکردن از اجاق گاز ساده نبود چون برای فرآوری میوه‌ها و سبزیجات مجبور بودند از اجاق گاز استفاده کنند. آشپزخانه در فضای باز این اجازه را می‌دهد که همه فعالیت‌ها از فرآوری میوه گرفته تا گوشت در آشپزخانه انجام شود.

برای درست کردن آشپزخانه فضای باز، اضافه کردن چند وسیله رفاهی و سازماندهی آن‌ها شروع خوبی است. پریزهای برق را به منطقه پخت و پز اضافه کنید تا بتوانید از وسایل کوچک برقی مثل غذاساز یا مخلوط کن استفاده کنید.

منافع آشپزخانه های فضای باز

  • وقتی از آشپزخانه سرپوشیده در ماه‌های گرم تابستان استفاده می‌شود، قبض برق را افزایش می‌دهد زیرا گرمای اضافی داخل نیاز به کولر گازی برای خنک کردن خانه دارد.

پخت و پز و آماده کردن وعده‌های غذایی در فضای باز با خنک‌تر نگه داشتن هوای داخل، هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهد.

  • صاحبان خانه‌هایی که آشپزخانه در فضای باز دارند سرگرمی بیشتری دارند. این یک منطقه اجتماع اجتماعی کامل است.
  • آشپزی در بیرون همه بوها را بیرون نگه می‌دارد. برخی از غذاها خوشبوترین بوها را منتشر نمی‌کنند و به جای آوردن آنها به داخل خانه و چسبیدن به مبلمان و لباس، همگی در فضای باز می‌مانند. غذاهایی مانند ماهی یا غذاهای سرخ شده عطری به جا می‌گذارند که گاهی ممکن است برای روزها باقی بماند.
  • آشپزخانه‌های فضای باز در مقایسه با سایر پروژه‌های بهبود خانه در فضای باز، نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارند.

این امر به ویژه در صورتی صدق می‌کند که آشپزخانه بیرونی شما از مواد و لوازم با کیفیت بالا ساخته شده باشد. این می‌تواند یک عمر لذت و سرگرمی را فراهم کند زیرا اکثر وسایل در فضای باز برای مقاومت در برابر شرایط آب‌و‌هوایی سخت ساخته شده‌اند.

  • داشتن یک فضای بیرونی جذاب با فضای آشپزی و ناهارخوری، خود باعث می‌شود احساس کنید که از قبل برای غذاخوردن بیرون می‌روید. غذا خوردن در فضای باز، پول را در حساب بانکی شما نگه می‌دارد و همچنین باعث می‌شود تا «رانندگی» آسانی برای رفت و آمد داشته باشید.
  • کباب کردن طعم غذا را تقریباً در همه غذاها از ماهی گرفته تا پیاز افزایش می‌دهد. کباب کردن نیز یک روش پخت‌وپز است که سالم‌تر است. دلیل آن این است که وقتی گوشت‌ها را کباب می‌کنید، چربی از روی گوشت می‌چکد.

این باعث می شود کالری کمتری از چربی دریافت کنید که همیشه یک مزیت برای دور کمر است. گرمای زیاد گریل به غذا کمک می‌کند رطوبت خود را حفظ کند و در نهایت طعم‌های متفاوتی را از آشپزخانه‌های داخلی ایجاد می‌کند.

  • اضافه کردن یک آشپزخانه در فضای باز فضای بیشتری را برای جمع آوری مهمانان با یک فضای آرامش بخش در فضای باز فراهم می‌کند. اگر به فضای بیشتری برای جمع آوری دوستان و خانواده نیاز دارید، اضافه کردن این فضا منطقی است.

ترکیب یک آشپزخانه در فضای باز با مبلمان فضای باز یا ست‌های ناهارخوری پاسیو برای تهیه غذا به یک فعالیت گروهی تبدیل می‌شود و هیچ کس به تنهایی در داخل خانه گیر نمی‌کند. اگر دوست دارید مهمانی‌های پرجنب‌وجوش یا شام صمیمی داشته باشید، آشپزخانه در فضای باز این کار را آسان‌تر می‌کند.

سماق در آشپزخانه‌ی خاورمیانه

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
کشاورز موفق هندی

معرفی کشاورز موفق هندی

تولید آرد از ساقه گندم

استفاده از ساقه گندم برای تولید آرد

صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی آمریکا – قسمت اول

خبرهای کشاورزی شماره 102

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی آمریکا – قسمت اول

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم