استاندارد طلای جدید با بووری فارمینگ

امتیاز دهید
شرکت کشاورزی عمودی در دنیا - بووری فارمینگ

« شرکت بووری فارمینگ » (Bowery Farming ) یک تیم ماموریت محور متشکل از سازندگان، فعال‌کنندگان و حل‌کننده‌های خلاق دارد که بر روی تصور مجدد کشاورزی از ابتدا تا ریشه‌کن کردن مبادلات بین کیفیت و کمیت، سالم و خوشمزه، و پایداری و مقیاس تمرکز دارند.

آن‌ها درست در خارج از شهرها، مزارع عمودی سرپوشیده می‌سازند که غذای مزه‌دار و عاری از آفت‌کش‌ها و آلاینده‌ها را پرورش می‌دهند در حالی که از آب و زمین کمتری استفاده می‌کنند.

شبکه مزارع هوشمند توسط سیستم عامل مزرعه اختصاصی‌شان یعنی BoweryOS، نیرو می‌گیرد و یک سیستم غذایی ساده و چابک را ایجاد می‌کند که بر طعم، تازگی و ایمنی تمرکز دارد.

بووری فارمینگ، بزرگترین شرکت کشاورزی عمودی در ایالات متحده، محیط‌های داخلی هوشمند را طراحی می‌کند چنانکه مزارع آن‌ها صد برابر بیشتر از کشاورزی سنتی دارای بهره‌وری هستند.

برای ورود به مزارع این شرکت، وقتی از درهای شیشه‌ای عبور می‌کنید، برای تهیه لباس‌های محافظ از رختکن عبور کرده و وارد کفی می‌شوید که روی زمین پاشیده می‌شود و کفش‌هایتان را ضدعفونی می‌کند، مشخص می‌شود که این مکان، مکانی است که محصولات کشاورزی در آن کشت می‌شود.

یک سازه فلزی اتاق را پر کرده است، با راه‌پله‌هایی که به سمت سقف می‌پیچند. قفسه‌های عظیم پر از سینی‌های سبزی در مراحل مختلف توسعه در چندین طبقه انباشته شده‌اند.

میله های بالای هر سینی سبزی، نور خورشید را به آنها می‌دهد. برخی از آنها برای کمک به رشد، از یک شیر آب به داخل می‌ریزند، سپس به سینی می‌ریزند تا دوباره به گردش درآیند.

در مزرعه احساس رطوبت دارید، وقتی نزدیک گیاهان بالغ مانند تکه‌های ریحان می‌روید بوی تازگی می‌دهند.

به گزارش فوددایو، «هنری ستول»، افسر ارشد علمی این مجموعه می‌گوید:« واقعاً سخت است که بفهمیم مزارع ما چقدر بزرگ هستند.»

Bowery Farming در سال 2015 توسط کارآفرین سابق فناوری Irving Fain تاسیس شد. او هشت سال گذشته را صرف بهبود سیستم باغبانی هیدروپونیک عمودی خود کرده است.

یک مزرعه بووری در موقعیت شرقی پنسیلوانیا، محصولات تازه را برای حدود 50 میلیون نفر که در 200 مایلی مزرعه زندگی می‌کنند، در دسترس قرار می‌دهد.

Bowery یکی از اولین مزارع نسل جدید بود که از فناوری و فضاهای داخلی برای پرورش سبزی های تازه و پایدار در تمام طول سال و در سراسر کشور استفاده می‌کرد. سال 2021، این شرکت یک دور سرمایه‌گذاری 300 میلیون دلاری دریافت کرد.

سیول می‌گوید:«ما یک استاندارد طلای جدید در تولید هستیم. وقتی به آنچه که مصرف‌کنندگان به آن اهمیت می‌دهند نگاه می‌کنید، بدون آفت‌کش، محلی، تازگی و ایمنی است.»

سیستم عامل اختصاصی BoweryOS که از مقادیر زیادی داده و هوش مصنوعی برای تعیین بهترین روش رشد انواع محصولات استفاده می‌کند اطلاعات را به کار می‌گیرد تا مزرعه را از کاشت تا برداشت به طور روان اداره کند.

مزارع این شرکت از طریق BoweryOS به هم متصل هستند و این سیستم بسیاری از کارهای کشاورزی را خودکار می ‌ند. برای رساندن Bowery به نقطه‌ای که هر مزرعه می‌تواند مانند یک کارخانه کوچک باشد، با استفاده از فناوری کالیبره‌شده و یک محیط کنترل‌شده برای تولید پوند بر پوند سبزیجات هیدروپونیک تازه و بهینه‌شده، سفری طولانی بوده است.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها

خبرهای کشاورزی شماره 102

پشتیبانی مالی از زنان آفریقا

پشتیبانی مالی از کسب‌و‌کار زنان آفریقا

روغن زیتون فرابکر محامین

روغن زیتون فرابکر را از محامین تهیه کنید

تولید نانوذرات نقره از ضایعات پنبه

تولید نانوذرات نقره از ضایعات پنبه

پاستوریزاسیون تخم‌مرغ

پاستوریزاسیون تخم‌مرغ با فناوری فرکانس رادیویی

بوتیرات

تاثیر بوتیرات بر کنترل رشد سلول‌های سرطانی روده

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم