زیرساخت دیجیتالی صنعت کشاورزی با بوشل

امتیاز دهید
پلتفرم زیرساخت دیجیتال کشاورزی

بوشل – Bushel با ایجاد زیرساخت دیجیتالی به کسب‌وکارهای صنعت کشاورزی امکان می‌دهد سریع‌تر به تغییرات بازار پاسخ دهند، اطلاعات حیاتی را به سرعت به تولیدکنندگان برسانند و نحوه خرید و فروش کالاها را در سراسر زنجیره تامین صنعت کشاورزی ساده‌سازی کنند.

بوشل با تیمی متنوع از توسعه‌دهندگان، طراحان، کارشناسان محصول و علاقه‌مندان به کشاورزی که همگی با مأموریتی برای تغییر نحوه ارتباط صنعت کشاورزی با تولیدکنندگان خود در دنیای دیجیتالی فزاینده متحد شده‌اند، یکی از امیدوارکننده‌ترین و نوآورترین استارت‌آپ‌های کشاورزی به شمار می‌آید.

این استارتاپ در صفحه لینکدین خود درباره فعالیتش این چنین آورده است:

« بوشل یک شرکت نرم‌افزاری مستقل و ارائه‌دهنده راه‌حل‌های فناوری نرم‌افزار برای کشاورزان، خریداران غلات، خرده‌فروشان، تولیدکنندگان پروتئین و شرکت‌های مواد غذایی است که دفتر مرکزی آن در فارگو، نورث داکوتا قرار دارد.

پلتفرم بوشل از زمان راه‌اندازی در سال 2017، در آمریکا و کانادا به سرعت رشد کرده است و اکنون بیش از 2600 نیرو را تامین می‌کند. ماهانه 100000 تولیدکننده از محصولات و خدمات بوشل استفاده می‌کنند.»

آن‌ها معتقدند که کشاورزی مهمترین صنعت روی کره زمین است و زیرساخت‌های فیزیکی کشاورزی، شبکه قوی بزرگراه‌ها، رودخانه‌ها و راه‌آهن‌ها به همراه ذخیره‌سازی بزرگ غلات در مزرعه، حمل و نقل تجاری غلات و تسهیلات فرآوری را می‌توان بزرگترین پیشرفت در صنعت غلات در قرن گذشته در نظر گرفت.

چنانکه نیاز است تا صنعت کشاورزی یک زیرساخت دیجیتال مکمل ایجاد کند تا اجازه دهد اطلاعات به طور یکپارچه در کل زنجیره تامین منتقل شود.

بوشل قصد دارد محصولاتی بسازد که مشکلات واقعی کشاورزی را حل کند مواردی چون کمبود نیروی کار، ردیابی کاغذ از دست رفته و تأخیر در پرداخت‌ها برطرف شوند.

داستان بوشل

  • در سال 2011، جیک و رایان دو هم‌بنیان‌گذار، در حالی که هنوز سال‌های آخر کالج هستند، درهای Myriad Mobile را باز می‌کنند.
  • در سال ، 2014 ، Myriad Mobile با برنامه‌هایی برای گسترش در سطح ملی تنها با تمرکز بر تلفن همراه، رشد عظیمی را تجربه می‌کند.
  • در سال 2015، پس از گروه‌بندی مجدد، Myriad افراد مناسب را استخدام می‌کند و با نگاهی دقیق به تمام صنایع مختلفی که Myriad در آن زمان به آن‌ها خدمت می‌کرد، روشن می‌کند که نیاز به تمرکز دارند.
  • در سال 2016، هزاران آزمایش با تمرکز بر کشاورزی، محصولی به نام mAgri، معرفی می‌شود.
  • در سال 2017، بوشل به عنوان اولین پلتفرم نرم‌افزاری خودکار صنعت غلات متولد می‌شود که قراردادها، پیشنهادات نقدی و موارد دیگر را ارائه می‌کند.
  • در سال 2018، بوشل به بیش از 1200 مزرعه و بیش از 70 مشتری جذب می‌شود و به یک نقشه راه، به eSign، موجودی کالا، مشارکت و پیشنهادات وب گسترش می‌یابد.
  • در سال 2019، Myriad Mobile به‌عنوان یک نام تجاری جمع‌آوری شده است و تحت پوشش شرکت بوشل قرار دارد.

یک ادغام جدید

GROWERS یک پلتفرم دیجیتالی است که کشاورزان را به خرده‌فروشان ag خود متصل می‌کند تا خرید نهاده را بدون ایجاد اختلال در رابطه کشاورز و خرده‌فروش که برای صنعت کشاورزی بسیار ارزشمند است، ساده کند.

این ادغام از یک Bushel API استفاده می‌کند که به شرکت‌های کشاورزی اجازه می‌دهد تا توابع پرداخت را در برنامه‌ها یا وب‌سایت‌های خود تعبیه کنند و آن‌ها را برای پول امن و نقل و انتقالات راحت به شبکه کیف پول Bushel متصل کنند.

این ادغام که قرار بود در مارس 2024 در دسترس باشد، تجربه خرید محصول را متحول خواهد کرد و امنیت و راحتی بیشتری را ارائه می‌کند.

خدمات پستی ایالات‌متحده بارها به دلیل نگرانی‌های امنیتی از ارسال چک‌های پستی خودداری کرده است و به جای آن از روش‌های دیجیتال ایمن دفاع می‌کند.

بر اساس گزارش وضعیت مزرعه بوشل در سال 2023، بیش از 1300 کشاورز گزارش کردند که 80 درصد از خرید نهاده‌های ag و تسویه حساب چک غلات از طریق چک کاغذی پرداخت شده است، کیف پول دیجیتال، سیستم پرداخت امن‌تری نسبت به چک‌های کاغذی دارد.

کیف پول بوشل با ارائه یک پلتفرم راحت و ساده برای رسیدگی به پرداخت‌های فروش غلات و هزینه‌های ورودی کشاورزی، تراکنش‌های مالی را برای کشاورزان ساده می‌کند. شبکه بوشل که بیش از 45 درصد از غلات ایالات متحده را پوشش می‌دهد، به کشاورزان اجازه می‌دهد تا امور مالی کشاورزی خود را ساده کنند.

کیف پول بوشل می‌تواند کشاورزان را قادر به پرداخت صورتحساب و دریافت چک تسویه غلات در بیش از 2600 مکان خرید و خرده‌فروشی غلات در ایالات متحده کند.

در پلتفرم GROWERS، هنگامی که کشاورزان و خرده‌فروشان با شرایط خرید در مورد نهاده‌های محصول یا انرژی و محصولات خوراک موافقت کردند، کاربران کیف پول بوشل می‌توانند کیف پول بوشل خود را به عنوان گزینه پرداخت برای پرداخت دیجیتالی و ارسال پول به شرکای مورد اعتماد خود انتخاب کنند.

کشاورزانی که هنوز برای کیف پول بوشل ثبت نام نکرده‌اند، این فرصت را خواهند داشت تا یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنند و به منبع بودجه خود در برنامه GROWERS متصل شوند.

این مرحله زیرساخت دیجیتال کشاورزی را تقویت می‌کند و تعاملات تجاری را روان‌تر و کارآمدتر می‌کند.

بوشل به استانداردهای SOC 2 پایبند است و تراکنش‌های کارت نقدی آن از طریق شبکه‌های دارای گواهی PCI پردازش می‌شوند. در حال حاضر، محصولات پرداخت دیجیتال بوشل فقط در ایالات متحده موجود است.

کیف پول بوشل از امنیت مالی با یک حساب کاملاً قابل مسیریابی و بیمه FDIC، از طریق Evolve Bank & Trust، Member FDIC  پشتیبانی می‌کند.

وجوه واریز شده به حساب‌های کیف پول بوشل، ارائه شده توسط Evolve Bank & Trust  توسط مبلغ بیمه سپرده استاندارد FDIC پوشش داده می‌شود. مبلغ استاندارد بیمه سپرده 250000 دلار به ازای هر سپرده‌گذار، به ازای هر بانک بیمه‌شده، برای هر دسته مالکیت حساب است.

نقش دوقلوهای دیجیتالی در کشاورزی دقیق

شبیه‌سازی‌های آب‌وهوایی و خدمات دیجیتالی برای کشاورزان

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم