معرفی شرکت کتل‌ آی ، کاربر هوش مصنوعی در نظارت بر دام

امتیاز دهید
شرکت کتل آی - نظارت دوربینی بر دام

شرکت « کتل آی » در ژانویه 2019 توسط «تری‌کنینگ»، پسر یک کشاورز و «آدام اسکیو» یک معمار ارشد با بیش از 10 سال تجربه در استفاده از تجزیه و تحلیل تصویر با استفاده از یادگیری عمیق برای تشخیص تومورهای سرطانی، تاسیس شد.

تری با موفقیت از شرکت قبلی خود FarmWizard ، زمانی خارج شد که شروع به بررسی فناوری‌هایی کرد که می‌توانست دیدگاه او را در مورد روش کاملاً بدون سخت‌افزار نظارت بر گاوهای شیری ارائه دهد.

او از طریق یک دوست مشترک به آدام اسکیو معرفی شد و با کمک همکار آدام، دیوید مک کلیری، یک اثبات کننده مفهوم را ایجاد کردند.

تری شروع به شکل‌دهی یک مدل کسب‌وکار، استراتژی و رویکرد سرمایه‌گذاری کار کرد که با کمک اثبات مفهوم مفهومی منجر به جمع‌آوری یک میلیون دلار سرمایه‌گذاری اولیه شد.

سپس پنج نفر از تیم توسعه و علم داده سابقش به آدام ملحق شدند. آدام و تیم او یک تجربه ترکیبی 40 ساله به علاوه در تجزیه و تحلیل تصویر مراقبت‌های بهداشتی با یادگیری عمیق به ارمغان داشتند و امروزه، آن‌ها سخت در حال ساخت محصولاتی هستند که جدیدترین تجزیه و تحلیل‌های ویدئویی مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار دامداران قرار می‌دهد.

در وب‌سایت  شرکت کتل آی ، بیانیه ماموریت چنین آمده است:

«ارائه نسل بعدی راه‌حل‌های پایش دام نشخوارکنندگان برای بهبود زندگی کشاورزان و دام‌های آن‌ها. ما در نظر داریم اولین سیستم نظارت مستقل دام را برای دام نشخوارکنندگان بر اساس تجزیه و تحلیل ویدیویی با استفاده از هوش مصنوعی یادگیری عمیق به بازار بیاوریم.»

آن‌ها درباره تیم خود نوشته‌اند: «تیم چند رشته‌ای کلاس جهانی ما، ترکیبی از دانش عمیق بخش در Agtech، تجربه کارآفرینی مکرر و کارشناسان تجزیه و تحلیل تصویر یادگیری عمیق در کلاس جهانی است که مهارت‌های خود را از طریق سال‌ها تحقیق در بخش مراقبت‌های بهداشتی و نظارت انسانی تقویت کرده‌اند.»

تیم کتل آی ، CattleEye متشکل از متخصصان بسیار باهوش حوزه دام، دانشمندان داده و توسعه‌دهندگان برنامه است. آن‌ها سعی می‌کنند با ارائه یک محیط کار تیمی سرگرم کننده و چابک، مطمئن شوند که فضایی برای تعادل در زندگی کاری ایجاد می‌کنند.

 

روش کار

فرایند نظارت بر دام با هوش مصنوعی

یک دوربین از هر گاو هنگام خروج از سالن شیردوشی، فیلم ویدئویی می‌گیرد. همچنین اطلاعات شناسه را در صورت موجود بودن از دروازه مرتب سازی یا سیستم RFID دریافت می‌کنند.

الگوریتم‌های هوش مصنوعی در ابر، فیلم‌ها را برای شناسایی منحصربه‌فرد گاوها و نظارت بر رفاه و تعداد فزاینده‌ای از رفتارهای دیگر تجزیه و تحلیل می‌کنند.

سپس نتایج و توصیه‌ها (بینش‌ها) مستقیماً با گوشی هوشمند یا با سیستم مدیریت گله مزرعه ادغام می‌شود و به طور متوسط 420 دلار برای هر گاو در سال صرفه‌جویی می‌شود.

CattleEye Insights دامدار را قادر می سازد تا سلامت و عملکرد گاوهای خود را در زمان واقعی نظارت کند. داشبوردی ارائه می‌دهد که تعدادی از معیارهای کلیدی را در سطح گله و گاو، ردیابی و تجسم می‌کند.

این برنامه این امکان را ایجاد می‌کند تا داده‌ها را به روش‌های مختلفی فیلتر کنید تا زیرمجموعه دقیق گاوهایی را که می‌خواهید نظارت کنید پیدا کنید. همچنین امکان می‌دهد تمام داده‌های موجود را برای تجزیه و تحلیل بیشتر و ایجاد لیست برش به یک فایل CSV صادر کنید.

آن‌ها با تعدادی از سیستم‌های مدیریت گله مختلف ادغام شده‌اند که به افراد امکان می‌دهد تمام داده‌ها را در سیستم دلخواه خود مشاهده و تجزیه و تحلیل کنند.

استاندارد طلای جدید با بووری فارمینگ

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
آبسه کبدی گاو

همکاری دانشمندان برای مطالعه علت و ایجاد آبسه کبدی در گاو

سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم