رویداد 100 تکاپوی صادراتی برگزار می شود

امتیاز دهید
رویداد 100 تکاپوی صادراتی

کسب و کارهای نوآور و استارتاپی می توانند در رویداد ملی سرمایه گذاری «100 تکاپوی صادراتی» شرکت کنند و از این فرصت پیش آمده برای  جذب سرمایه های ارزی در راستای ورود به فضای بین الملل و صادرات پایدار بهره مند گردند.

به گزارش کافه کشاورز، این سرمایه گذاری به صورت خطرپذیر بوده و در کنار آن، خدمات آموزشی و پول هوشمند به همراه منتورینگ از طریق دوره ی آموزشی تخصصی صادرات به تیم های کارآفرین ارائه می شود تا از حمایت های مالی و غیرمالی مورد نیاز به صورت همزمان برخوردار گردند.

این رویدا با همکاری مشترک مجموعه های 100 استارت آپ و مدرسه کسب و کار تکاپو در شهریور ماه 1400 برگزار می شود مهلت ثبت نام در این رویداد تا تاریخ 31 خرداد 1400 بوده و برای ثبت نام به اینجا و اطلاعات بیشتر می توانید با دبیرخانه مجموعه 100 استارت آپ به شماره 021 – 88652231 تماس بگیرید.

صادرات خدمات در آمریکا

بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده توسط دفتر تحلیل اقتصادی وزارت بازرگانی ایالات متحده (BEA)، صادرات سفرهای مرتبط با آموزش رتبه نهم را در بین صادرات خدمات در سال 2022 کسب کرد.

در طول سال تحصیلی 2021/2022، ایالات متحده میزبان نزدیک به یک میلیون دانشجوی بین‌المللی بود و گزارش داد که کالج‌ها و دانشگاه ‌های ایالات متحده نقش مهمی در کمک به دولت های خارجی برای مشارکت با صنعت خصوصی برای برآوردن نیازهای آموزشی ایفا می کنند.

در سطح جهانی، پیش بینی می‌شود که آموزش تا سال 2025 به یک صنعت 7 تریلیون دلاری تبدیل شود. آموزش یک عنصر مهم در روابط تجاری با کشورهای سراسر جهان است.

آمریکا در سال 2019، Commercial Service USA: A Study Destination را راه‌اندازی کرد تا به صنعت آموزش بین المللی ایالات متحده برای رقابت کمک کند.

افزایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری برای مؤسسات و نهادهای آموزشی ایالات متحده از اولویت‌های اداره تجارت بین‌الملل وزارت بازرگانی ایالات متحده است.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم