نستله، 100 میلیون دلار برای گسترش فعالیتش در کارخانه غذاهای منجمد در کارولینای جنوبی سرمایه گذاری کرده است. این مرکز غذاهای منجمد را برای مارکهایی مانند Stouffer’s و Lean Cuisine آماده میکند.
با ظهور کرونا و همهگیر شدن این بیماری، بین نوامبر 2019 و نوامبر2020 ، استفاده از غذاهای منجمد، 17/4 درصد افزایش داشت. بسیاری از مصرفکنندگان، وعدههای غذایی منجمد را به عنوان راهی مناسب برای ذخیرهسازی غذا یا تنوع و راحتی برای آشپزی میدانند. برخی از محبوبترین مواد غذایی منجمد، پیتزا (37٪) ، سبزیجات (37٪) ، غذاهای خوراکی (27٪) و مرغ (26٪) هستند.
با شیوع بیماری کرونا در ایالات متحده، راحتی مصرف، جنبه مهم استفاده از غذاهای منجمد است چراکه مصرفکنندگان میتوانند به سایر کارهای خود برسند، در یک نظرسنجی اخیر نستله، بیش از یک سوم مصرف کنندگان بیان کردهاند که به احتمال زیاد، یک وعده غذایی یخزده را برای ناهار در نظر بگیرند.
همانطور که تولیدکنندگان مواد غذایی منجمد به آنچه که مصرفکنندگان از یک وعده بدنبال آن هستند، عمل کردند، برندهایی چون نستله، تمرکزشان را بر ارائه پیشنهادات سالم گذاشتهاند چون بسیاری از مصرفکنندگان در طول بیماری همهگیر، بر روی سلامتی تمرکز داشتهاند.
همچنین، نستله اقدامات دیگری برای تقویت پیشنهادات غذایی منجمد خود انجام داده است. در طی بیماری همهگیر ، یک خط منجمد به نام Life Cuisine راهاندازی کرد که غذاهای کم کربوهیدرات، پروتئین بالا، بدون گوشت و فاقد گلوتن را ارائه میکند.
آیا اغلب از این نوع غذاها میخورید اما میترسید که خواص تغذیهای مشابه غذاهای تازه را نداشته باشند؟
این نوع به دلیل کاربردی بودن، خوش طعم بودن و همچنین به شما این امکان را میدهند که همیشه یک منبع غذایی در خانه داشته باشید، جزو پرمصرف ترین محصولات دنیا هستند.
در واقع، آنها برای کسانی که وقت ندارند هر روز به سوپرمارکت بروند، عالی هستند، زیرا میتوان آنها را برای مدت طولانی بدون هیچ نوع خرابی نگهداری کرد.
آنچه بسیاری از مردم از خود می پرسند این است که آیا آنها همان ویژگیهای محصولات تازه را دارند یا خیر?
سوالی که همه می پرسند این است: آیا غذاهای منجمد مانند سبزیجات تازه هستند؟ پاسخ بسیار ساده است: اگر آنها حداکثر دو روز از زمان چیدن آنها منجمد شوند، همان ویژگیهای ارگانولپتیک و تغذیهای محصولات تازه را حفظ میکنند.