معرفی شرکت استیل غرب آسیا

امتیاز دهید
شرکت استیل غرب آسیا

شرکت استیل غرب آسیا حدود 22 سال است که در زمینه‌ی صنعت ماشین‌آلات بسته‌بندی فعالیت می‌کند و در ده سال اخیر، به صورت تخصصی در رابطه با طراحی و ساخت انواع ماشین‌آلات بسته‌بندی سیلر (سیل وکیوم) ورود کرده است.

انواع محصولات این شرکت شامل سیل وکیوم اتوماتیک (تری سیلر)؛ سیل وکیوم نیمه‌اتوماتیک؛ سیل وکیوم سرعت بالا؛ وکیوم چمبر کابینی؛ سیل رومیزی خانگی؛ تجهیزات جانبی و ترموفرمینگ هستند.

دستگاه بسته‌بندى وکیوم چمبر (وکیوم کابینى)

دستگاه بسته‌بندى وکیوم چمبر (وکیوم کابینى)، جهت بسته‌بندى انواع محصولات غذایى در کیسه‌هاى پلاستیکى مورد استفاده قرار گرفته می‌شود.

عموما توسط این دستگاه، بسته‌بندی محصولات با وکیوم کامل انجام می‌شود ولی این دستگاه، توانایی بسته‌بندی با روش مپ (MAP) را هم دارد.

بسته‌بندی محصولات، توسط دستگاه وکیوم چمبر به روش‌های زیر قابل انجام است:

  • وکیوم کامل
  • بسته‌بندی با روش اتمسفر اصلاح یافت.
  • بسته‌بندی کاملا وکیوم شده توسط فیلم‌های مخصوص با خاصیتShrinkage

دستگاه وکیوم چمبر دو کابینه (وکیوم کابینی) بسیار کارآمد و نیاز به فضاى کم دارد، روش کار در این دستگاه به‌صورتی است که نیاز به اپراتور دارد.

کیسه های پلاستیکی پر شده از محصول، بصورت دستی در دستگاه قرار گرفته شده و پس از بسته‌بندی بصورت دستی هم از دستگاه خارج می‌گردند.

این دستگاه، داراى PLC و صفحه لمسى HMI است تا با دقت بالایى بتوان آن را کنترل و همچنین تنظیمات را به سادگى توسط اپراتور انجام داد.

دستگاه بسته‌بندی سیل وکیوم اتوماتیک

دستگاه بسته‌بندی سیل وکیوم اتوماتیک (تری‌سیلر اتوماتیک)، می‌تواند محصولات غذایی را به‌صورت اتوماتیک و پیوسته و با سرعت، دقت و کیفیت بالا در ظروف پلاستیکی بسته‌بندی نماید.

در این دستگاه، بردن ظرف‌ها به داخل قالب و خارج کردن محصولات بسته‌بندی‌شده از دستگاه به‌صورت اتوماتیک و کاملاً راحت انجام می‌شود.

دستگاه تری‌سیلر اتوماتیک، یکی از محصولاتی است که توسط مهندسان توانمند و باتجربه شرکت استیل غرب آسیا، طراحی و ساخته شده است.

سرعت دستگاه در حالت بسته‌بندی با سیستم وکیوم و تزریق گاز 5 الى 7 سیکل در هر دقیقه و در حالت بسته‌بندی به‌صورت سیل ساده 7 الى 8 سیکل در هر دقیقه است.

آنچه دستگاه‌های سیل وکیوم شرکت استیل غرب آسیا را متمایز می‌کند عملکرد بدون نقص، کیفیت بالا، سرعت، ایمنی و دقت بالا در اجرای بسته‌بندی به روش اتمسفر اصلاح ‌شده، امکان طراحی دستگاه بصورت شخصی‌سازی شده و ادغام دستگاه با اجزای فنی اضافی برای برآورده‌کردن انتظارات مشتری به‌صورت کامل است.

دستگاه بسته‌بندی سیل وکیوم نیمه اتوماتیک

دستگاه بسته‌بندی سیل وکیوم نیمه اتوماتیک جهت بسته‌بندی انواع محصولات غذایی در ظروف پلاستیکی کاربرد دارد، فضای مورد نیاز کم و قیمت مناسب آن جهت ظرفیت‌های بسته‌بندی متوسط، از ویژگی‌های این دستگاه است.

 نحوه عملکرد دستگاه

روش کار دستگاه بسته‌بندی نیمه اتوماتیک میز روتاری طراحی و ساخت شرکت ماشین‌سازی استیل غرب آسیا به این صورت است:‌ پ

س‌ازآنکه اپراتور ظروف پرشده از محصول را بر روی قالب دستگاه قرار می‌دهد، می‌بایست میز آن را 180 درجه بچرخاند. سپس اپراتور با فشردن کلیدها، دستگاه شروع بکار می کند.

قالب دستگاه قابل تعویض بوده و می‌تواند جهت ظروف با ابعاد مختلف، متغیر باشد. فرایند تعویض قالب به دلیل طراحی کاربرپسند، بسیار راحت و آسان بوده و کاربر می‌تواند با یک دستگاه، چند دست قالب داشته باشد.

همچنین قطعات به‌کاررفته در قالب دستگاه باعث می‌شود تا آب‌بندی مناسب در زمان وکیوم، تزریق گاز و نهایتاً بسته‌بندی، به‌درستی و بدون خطا صورت گیرد.

در طراحی و ساخت دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک شرکت استیل غرب آسیا از واحد فنی و مهندسی توانمند، واحد کنترل کیفیت دقیق و واحد ساخت بسیار مجهزی بهره‌گیری می‌شود.

دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک سرعت بالا

دستگاه بسته‌بندی تری سیلر سرعت بالا (High Speed) با ظرفیت بسته‌بندی 5 برابر بیشتر در مقایسه با دستگاه بسته‌بندی سیل وکیوم اتوماتیک (تری سیلر اتوماتیک) و کارایی منحصر بفرد می‌تواند محصولات را بسته‌بندی نماید. این دستگاه انتخابی بسیار خوب جهت بسته‌بندی محصولات غذایی با ظرفیت بالا است.

دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک سرعت بالا جهت بسته‌بندی محصولات غذایى در ظروف پلاستیکى مورد استفاده قرار مى‌گیرد.

بسته‌بندی محصول مى‌تواند با روش MAP و یا بدون آن انجام شود. در این روش، بسته‌بندی محصول از دریافت ظرف‌ها تا خارج شدن ظرف‌هاى بسته‌بندی شده از دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک صورت می‌گیرد.

سرعت بالای دستگاه Tray Sealer High Speed در هر دقیقه به 20 سیکل نیز می‌رسد ( بیش از سه برابر در مقایسه با دستگاه تری سیلر اتوماتیک تیپ جنرال) این دستگاه را در رده تکنولوژی‌های سطح بالا قرار می‌دهد.

این دستگاه امکان طراحی سفارشی و ادغام کردن با دستگاه‌های ظرف‌گذار، فیلر و دستگاه‌های مربوطه را دارد.

این دستگاه یک مدل کاملاً مکانیکی است که عملکرد بالا را تضمین می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی در تمام اجزای آن قابلیت دسترسی وجود داشته باشد تا عملیات تمیز کردن را تسهیل کند.

این امر باعث سهولت بیشتر در استفاده و همچنین تضمین ضدعفونی موثر در کل دستگاه می‌شود. از ویژگی‌های بارز این دستگاه، جداسازی آسان و تغییر قالب است که می‌تواند بدون ابزار اضافی انجام شود.

دستگاه بسته‌بندی ترموفرمینگ

دستگاه بسته‌بندی ترموفرمینگ جهت بسته‌بندی محصولات غذایی و پزشکی قابل استفاده بوده و یکی از مهمترین مشخصه‌های این دستگاه، بسته‌بندی با روش MAP بصورت دقیق، جهت بالا بردن ماندگاری محصول است.

استانداردهای فنی استفاده شده در این دستگاه باعث می‌گردد که در زمان استفاده از آن (بسته‌بندی محصول)، مزایای زیر را برای تولیدکننده به همراه داشته باشد.

دستگاه بسته‌بندی ترموفرینگ از جمله دستگاه‌های طراحی و ساخته شده توسط شرکت استیل غرب آسیا است.

این دستگاه، مناسب جهت مجموعه‌های تولیدی با هدف داشتن شکل بسته‌بندی متفاوت نسبت به روش های بسته‌بندی دیگر، است.

مهمترین تفاوت دستگاه ترموفرمینگ در مقایسه با تری سیلر این است که در این روش، ظرف توسط دستگاه ساخته می‌شود ولی در دستگاه تری سیلر، ظرف بصورت آماده می‌بایست از بیرون خریداری شود.

مزایای دستگاه بسته‌بندی ترموفرمینگ شرکت استیل غرب آسیا

  • کیفیت بالا در جهت دوخت (سیل) محکم
  • سیستم‌های برش دقیق و منحصربفرد
  • پنل کنترلی دستگاه، براحتی قابل جابجایی و در دسترس است.
  • وجود ایمنی برای اپراتور در هنگام استفاده از دستگاه
  • تعویض و تنظیمات قالب ساده
  • استراکچر، بدنه و اتصالات از جنس استیل مقاوم

دستگاه بسته‌بندی سیل رومیزی

دستگاه بسته‌بندی سیل رومیزی برای بسته‌بندی انواع محصولات غذایی داخل ظروف پلاستیکی به کار می‌رود.

این دستگاه به دلیل ابعاد کوچک در فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها و بسته‌بندی‌های خانگی کاربرد فراوان دارد.

در این دستگاه قرار دادن ظرف‌ها به داخل قالب و خارج کردن محصولات بسته‌بندی شده از دستگاه و فشار وارد کردن جهت دوخت فیلم بر روی دهانه ظرف، بصورت دستی و توسط اپراتور صورت مى‌گیرد.

امکان ساخت قالب دستگاه برای ظروف با اشکال و ابعاد مختلف در دستگاه سیل رومیزی وجود دارد اما امکان تعویض قالب در این دستگاه وجود ندارد.

به عنوان مثال ظرفیت دستگاه جهت ظروف با ابعاد دهانه 17 در 22، تعداد 150 بسته‌بندی در هر ساعت است.

دستگاه سیل رومیزی قابلیت بسته‌بندی ظروف پلاستیکی با انواع فیلم‌ها چون فیلم پلاستیکی، متالایز، آلومینیومی، تنفس پذیر و Anti fog با ضخامت‌ها، جنس‌ها و عرض‌های مختلف را داراست.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

خبرهای کشاورزی شماره 100

خبرهای کشاورزی شماره 100

استخراج روغن - آماده‌سازی دانه‌های روغنی

آماده‌سازی دانه‌های روغنی برای استخراج روغن

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم