سرمایه‌گذاری شرکت «لین» بر تحقیق و توسعه شیرین‌کننده‌‌های طبیعی و گیاهان دارویی

امتیاز دهید
استویا - شیرین کننده طبیعی

شرکت لین یک شرکت چینی است که  148 میلیون دلار سرمایه‌گذاری را برای توسعه مواد شیرین‌کننده و گیاهان دارویی انجام داده است.

این شرکت برای گسترش زیرساخت‌های خود و حمایت از تحقیق، توسعه و نوآوری در استفاده از مواد شیرین‌کننده طبیعی و گیاهان دارویی سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت چینی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عصاره‌های شیرین ‌کننده طبیعی استویا و همچنین انواع عصاره‌های گیاهی کاربردی از جمله انار، رزماری و عصاره چای است.

در این سرمایه‌ گذاری، ساخت یک واحد تولیدی مدنظر است که پس از اتمام، افزایش ظرفیت 4000 مگاتنی برای استحصال عصاره برگ استویا را خواهد داشت.

همانطور که مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای شکر را از رژیم‌های غذایی خود کاهش می‌دهند، تولیدکنندگان مواد غذایی در جستجوی گزینه‌هایی هستند که همان طعم شیرین را بدون کالری ارائه کنند.

استویا  که حدود 200 برابر، شیرین‌تر از قند است  یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های شیرین‌کننده در بازار است، ارزش بازار جهانی این محصول، 590 میلیون دلار در سال 2020 بوده است.

در لحظه‌ای که مردم به طور فزاینده‌ای آگاه هستند و درگیر آنچه می‌خورند، هم مصرف کنندگان و هم بخش مواد غذایی علاقه بیشتری به غذاهای طبیعی نشان می‌دهند.

این کار مروری به بحث، پرداختن و ارائه جزئیات مهم‌ترین جنبه‌های درک و نگرش مصرف‌کننده نسبت به غذاهای طبیعی و تحقیقات عمیق در مورد شیرین‌کننده‌های طبیعی است.

همچنین شامل موضوعاتی در مورد استفاده و توسعه آنها از نظر تأثیرات سلامتی، امنیت غذایی و پایداری است.

در راستای نتیجه تحقیقات اصلی، می‌توانیم فرض کنیم که مصرف‌کنندگان علاقه زیادی به انتخاب غذاهایی با برچسب تمیز، مواد طبیعی، ترجیحاً با سایر خواص عملکردی، بدون از دست دادن طعم دارند

در پاسخ به چنین پدیده‌ای، صنایع غذایی به مصرف‌کنندگان، شیرین‌کننده‌های طبیعی جایگزین با مزیت مزایای سلامتی افزوده ارائه می‌دهد.

قابل ذکر است که طبیعت منبع فوق‌العاده‌ای از مواد مطلوب است و بسیاری از آن‌ها طعم شیرینی دارند و بسیاری از آنها هنوز نیاز به مطالعه دارند. در نهایت، باید تاکید کنیم که طبیعی بودن لزوما موفقیت بازار را تضمین نمی‌کند.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
آبسه کبدی گاو

همکاری دانشمندان برای مطالعه علت و ایجاد آبسه کبدی در گاو

سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم