شرکت لین یک شرکت چینی است که 148 میلیون دلار سرمایهگذاری را برای توسعه مواد شیرینکننده و گیاهان دارویی انجام داده است.
این شرکت برای گسترش زیرساختهای خود و حمایت از تحقیق، توسعه و نوآوری در استفاده از مواد شیرینکننده طبیعی و گیاهان دارویی سرمایهگذاری کرده است. این شرکت چینی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عصارههای شیرین کننده طبیعی استویا و همچنین انواع عصارههای گیاهی کاربردی از جمله انار، رزماری و عصاره چای است.
در این سرمایه گذاری، ساخت یک واحد تولیدی مدنظر است که پس از اتمام، افزایش ظرفیت 4000 مگاتنی برای استحصال عصاره برگ استویا را خواهد داشت.
همانطور که مصرفکنندگان به طور فزایندهای شکر را از رژیمهای غذایی خود کاهش میدهند، تولیدکنندگان مواد غذایی در جستجوی گزینههایی هستند که همان طعم شیرین را بدون کالری ارائه کنند.
استویا که حدود 200 برابر، شیرینتر از قند است یکی از محبوبترین گزینههای شیرینکننده در بازار است، ارزش بازار جهانی این محصول، 590 میلیون دلار در سال 2020 بوده است.
در لحظهای که مردم به طور فزایندهای آگاه هستند و درگیر آنچه میخورند، هم مصرف کنندگان و هم بخش مواد غذایی علاقه بیشتری به غذاهای طبیعی نشان میدهند.
این کار مروری به بحث، پرداختن و ارائه جزئیات مهمترین جنبههای درک و نگرش مصرفکننده نسبت به غذاهای طبیعی و تحقیقات عمیق در مورد شیرینکنندههای طبیعی است.
همچنین شامل موضوعاتی در مورد استفاده و توسعه آنها از نظر تأثیرات سلامتی، امنیت غذایی و پایداری است.
در راستای نتیجه تحقیقات اصلی، میتوانیم فرض کنیم که مصرفکنندگان علاقه زیادی به انتخاب غذاهایی با برچسب تمیز، مواد طبیعی، ترجیحاً با سایر خواص عملکردی، بدون از دست دادن طعم دارند
در پاسخ به چنین پدیدهای، صنایع غذایی به مصرفکنندگان، شیرینکنندههای طبیعی جایگزین با مزیت مزایای سلامتی افزوده ارائه میدهد.
قابل ذکر است که طبیعت منبع فوقالعادهای از مواد مطلوب است و بسیاری از آنها طعم شیرینی دارند و بسیاری از آنها هنوز نیاز به مطالعه دارند. در نهایت، باید تاکید کنیم که طبیعی بودن لزوما موفقیت بازار را تضمین نمیکند.