سه عامل تاثیرگذار در رشد برندهای کوچک

امتیاز دهید
سه عامل برای رشد برندها - فروشگاه مواد غذایی

برندهای نوظهور غالباً بودجه و داده‌هایی ندارند که بتوانند توزیع و فروش بیشتری داشته باشند اما سه عامل می‌تواند به آنها کمک کند حتی اگر فروش و توزیع‌شان کم باشد.  برندهای کوچکتر باید خود را توانمند کنند و با استفاده از سرعت عمل، داده‌های خرده فروشی و تجزیه و تحلیل مناسب رشد داشته باشند.

برای برندسازی و رشد یک برند و تبدیل شدن به یک برند بزرگ، رعایت سه عامل که در ادامه به آن اشاره می شود ضروری است:

سرعت

سرعت اولین معیاری است که یک برند در حال ظهور باید به نفع خود بازی کند، سرعت به اندازه‌گیری موفقیت برندهای در حال ظهور کمک می‌کند. برندهای کوچکتر باید ثابت کنند که می‌توانند نیازهای بازار را تشخیص داده و خود را بروز کنند، آن‌ها باید ثابت کنند مشتریانی که محصولاتشان را دوست دارند، مدام به خاطر آنها بازمی گردند.

پنل اطلاعات

پنل اطلاعات فروش و مصرف‌کنندگان، ترجیحات مصرف‌کننده را نشان می‌دهد که باعث فروش یا تغییر فروش می شوند. خانوارهای شرکت کننده بارکد کالاهایی را که خریداری می‌کنند اسکن کرده و محل خرید محصولات را مشخص می‌کنند.

این داده ها، میزان وفاداری مشتری،  آمار جمعیتی مصرف‌کنندگان و چرخه خرید را نشان می‌دهد. برندها می‌توانند با کمک این داده‌ها، چنین پرسش‌هایی از خود داشته باشند:

  • فروش چگونه تغییر کرده است؟
  • آیا افزایش یا کاهش یافته است؟
  • چه عواملی باعث این تغییر شده است؟
  • تعداد خانوارهایی که یک محصول را خریداری می‌کنند یا مقدار کالایی که هر خانوار خریداری کرده است چقدر است؟
  • اگر میزان کالایی که هر خانوار خریداری کرده است باعث تغییر در فروش شده است ، این به دلیل اندازه خرید یا فرکانس خرید بوده است؟
  • چه عواملی می‌تواند بر میزان فروش تأثیر بگذارد؟

افزایش دسته‌های محصولات

برندهای کوچک باید سعی کنند محصولاتی که لازم و ملزوم هم هستند تولید کنند در این شرایط افزایش خرید در یک محصول باعث افزایش خرید در محصول دیگر می‌شود. حرف حساب این است حتی اگر فروش اندک باشد، مجموع فروش افزایش یافته است.

در واقع، با افزایش بازارها، امکان تشکیل یک زنجیره بیشتر است و افراد می توانند با افزایش محصولات با دسته های کلی و جزئی، بازار خود را بزرگ نگه دارند.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
کاهش ضایعات ماهی

کاهش ضایعات ماهی در جهان ، قدمی رو به جلو در اقتصاد دایره ای

صنعت کشاورزی در آمریکا

صنعت کشاورزی در آمریکا – قسمت دوم

کشاورز موفق هندی

معرفی کشاورز موفق هندی

تولید آرد از ساقه گندم

استفاده از ساقه گندم برای تولید آرد

صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی آمریکا – قسمت اول

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم