معرفی مزارع گردشگری جهان (5): کریشیوان

5/5 - (2 امتیاز)
کریشیوان - مزرعه گردشگری هندوستان

نمونه گردشگری کشاورزی پنجم، کریشیوان (Krishivan) یک پروژه منحصر به فرد گردشگری کشاورزی برای ترویج اهداف کشاورزی سبز و پایدار در هندوستان است و ترکیبی از گردشگری با کشاورزی است که در آن گردشگر فرصتی برای استراحت و تجدید قوا در میان طبیعت به‌هنگام تجربه فعالیت‌های کشاورزی پیدا می‌کند. با دسترسی آسان از پونا و بمبئی، مقصدی ایده‌آل برای خانواده‌ها جهت لذت بردن از یک گردش آخر هفته‌ای است.

نظرات بازدیدکنندگان:

«غذا واقعاً خوب بود. انواع غذاهای خانگی سرو می‌شود همچنین مقدار آن بیش از اندازه کافی بود. اتاق‌ها تمیز بود. استخر خوب به نظر می‌رسید گرچه ما از آن استفاده نکردیم. ساحل نزدیک و آب‌و‌هوا خوش است. به طور کلی ارزش پول خرج کردن را دارد.»

«این مکان،  دروازه‌ای شگفت‌آور و آرام برای زندگی پرتنش است. آقای ساچین و کارمندانش گرم و خوب استقبال می‌کنند. کریشیوان برای اقامت به شما کلبه‌هایی با نقاشی واریلی  و خانه چوبی ارائه می‌دهد. همه راحت و تمیز هستند و به خوبی نگهداری می‌شوند. غذا به سبک محلی پخته می‌شود که بصورت گیاهی و هم غیر گیاهی موجود است.

با سه ساعت و نیم رانندگی از بمبئی، می‌توانید به این مکان برسید، آن‌ها دارای استخر شنا با اندازه معمولی و رودخانه‌ای کوچک آزاد و روان هستند که می‌توانید وقت خود را فقط با غوطه‌ور کردن پاها وگشت‌و‌گذار در مزرعه و فضای سبز شگفت انگیز پُر کنید. منطقه شبکه تلفن همراه را خوب پوشش نمی‌دهد و همین بهانه‌ای برای دورماندن از شبکه‌های اجتماعی است.»

«تجربه نشاط آور بسیار نزدیک به طبیعت، کلبه‌های چوبی، استخر آب شیرین، جریان آب جاری در پشت کلبه‌ها، چمنزارها و مزرعه همه عالی هستند، آن‌ها غذاهای بسیار خوشمزه گیاهی و غیرگیاهی سرو می‌کنند، آقای ساچین مرد فوق‌العاده‌ای است، او تلاش می‌کند تا اقامتی راحت و رضایت‌بخش داشته باشید.»

« خانواده‌ها بهتر است درکلبه های چوبی بسیار تمیز و خوب نگهداری شده بمانند. برای گروه‌های بسیار بزرگ با بیش از 15-20 نفر،  کلبه خوابگاهی با دو دستشویی متصل‌به‌هم وجود دارد. غذاهای ارگانیک و فوق‌العاده خوشمزه‌ای سرو می‌شوند که از مزرعه تهیه شده‌اند. آقای ساچین از تمام روش‌های مدرن کشاورزی و از تکنیک‌های ارگانیک برای کشاورزی پایدار صحبت می‌کند.

اگر می‌خواهید در استراحتگاه گشت بزنید، می‌توانید از استخر شنای خصوصی لذت ببرید و یا  به نزدیکترین ساحل آرام که تقریباً 20 کیلومتر از استراحتگاه فاصله دارد، بروید. شب می‌توانید در محل غذاخوری کباب درست کنید، بهترین قسمت این است که اگر سفارش خاصی دارید همیشه می‌توانید درخواست کنید، مهمان‌نوازی بسیار انعطاف‌پذیر و عالی توسط ساچین و تیمش انجام می‌شود.»

«من برای سفر تولد مادرم در اینجا برنامه‌ریزی کرده بودم و تزئینات ساخته شده توسط تیم بسیار جذاب بود تا اینکه از ساحل برگشتیم و به استراحت پرداختیم. تفریح ​​و آرامش کامل در آخر هفته برای سم‌زدایی از کار، تلفن‌های همراه و زندگی شلوغ  لازم است، هنوز هم نمی‌توانید زیبایی منظره‌ای که صبح از خواب بیدار می‌شوید را فراموش کنید.

بهترین زمان برای بازدید در بهار است تا از باران و مزرعه سرسبز لذت ببرید. هنوز هم نمی‌توانم بهترین تجربیاتی که با خانواده‌ام را داشته‌ام فراموش کنم، مسافرت به اینجا برای افرادی که از بمبئی و پونا می‌آیند بسیار خوب است.  زیرا دور از دسترس نیست.باز هم از ساچین و تیمش برای مهمان‌نوازی فوق‌العاده‌شان تشکر می‌کنم.»

«گر به دنبال فرار از جنگل‌های بتونی و طوفان مداوم زندگی شهری هستید، کریشیوان تفریحی کامل است. مطمئناً اوقات با کیفیتی را سپری خواهید کرد زیرا تلویزیون و مشروبات الکلی وجود ندارد.»

«ساچین یک میزبان عالی است و مکان شگفت انگیزی را ایجاد کرده است که ارگانیک است اگر با او صحبت کنید وی اسرار کشاورزی و راه ساخت یک مزرعه پایدار را به شما خواهد گفت، در آنجا ایده‌های ابتکاری بسیار شگفت‌انگیزی وجود دارند که برای ساخت این مکان استفاده شده است.»

معرفی مزارع گردشگری جهان (۴): تارپا

معرفی مزارع گردشگری جهان (۶): آی پراتی

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
احداث مزرعه عمودی

نکات لازم برای احداث مزرعه عمودی

سوسیس خانگی

دو روش طلایی تهیه سوسیس خانگی

غذاهای تخمیری

مزایای غذاهای تخمیری و عوارض فقدان تولید خوب

کاهش ضایعات ماهی

کاهش ضایعات ماهی در جهان ، قدمی رو به جلو در اقتصاد دایره ای

صنعت کشاورزی در آمریکا

صنعت کشاورزی در آمریکا – قسمت دوم

کشاورز موفق هندی

معرفی کشاورز موفق هندی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی آمریکا – قسمت اول

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم