وبینار آشنایی با کسب‌ و‌ کار انرژی خورشیدی

امتیاز دهید
لوگو انجمن علمی دانشجویی انرژی

انجمن علمی دانشجویی انرژی دانشگاه فردوسی مشهد، هشتمین جلسه از سلسله جلسات انرژی پلاس را  با عنوان آشنایی با کسب و کار انرژی خورشیدی برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، این وبینار، با سخنرانی محسن فرزان ـ کارشناس ارشد مهندسی انرژی‌های تجدیدپذیر، ۳۱ شهریور ساعت ۱۸ برپا می‌شود.

مروری بر فناوری‌های تبدیل انرژی خورشیدی، نگاهی به جایگاه و کلان روندهای انرژی خورشیدی در جهان، ارزیابی وضعیت انرژی خورشیدی در ایران و قوانین بالا دستی مربوطه و بررسی بازار کسب و کارهای انرژی خورشیدی در ایران و الزام‌های ورود به آن سرفصل‌های این دوره است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @esafum_admin2 پیام دهند.

کسب و کار انرژی خورشیدی

انرژی خورشیدی توسط خورشید تولید می شود و می تواند مانند سایر انواع انرژی برای اداره خانه ها، مشاغل و سازمان های عمومی استفاده شود.

بهترین بخش در مورد انرژی خورشیدی این است که رایگان، تجدید پذیر و سازگار با محیط زیست است. با کاهش هزینه ها و تحقق پس انداز، صاحبان خانه و صاحبان مشاغل به طور یکسان از انرژی خورشیدی به روش های جدید و بزرگتر استفاده می کنند.

پانل های خورشیدی بسیار قابل اعتماد هستند و پس از نصب و بهینه سازی نیاز به نگهداری کمی دارند. برخلاف دیگر منابع انرژی، پنل‌های خورشیدی پر سر و صدا یا مزاحم نیستند. بسیاری از پنل‌های خورشیدی دارای 25 سال ضمانت هستند.

یکی دیگر از خدماتی که تقاضا در حال افزایش است، انجام ممیزی انرژی خورشیدی است. اساساً در این حرفه باید توصیه هایی در مورد اینکه مردم چگونه می توانند مصرف برق خود را کاهش دهند ارائه شود.
این یک فرصت کسب و کار خورشیدی بسیار مبتنی بر دانش است. به عنوان یک ممیز انرژی خورشیدی، مسئولیت اصلی، تعیین نیاز انرژی است. زمانی که هر کسی می خواهد پنل های انرژی خورشیدی نصب کند، این نیاز اساسی است.
نیاز روزافزونی برای تمیز کردن پنل های خورشیدی وجود دارد. مشاهده می شود که پانل های کثیف به اندازه پانل های تمیز کارآمد نیستند. کسب و کار نظافت پنل خورشیدی را می توان با سرمایه بسیار کم راه اندازی کرد.
Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
پاستوریزاسیون تخم‌مرغ

پاستوریزاسیون تخم‌مرغ با فناوری فرکانس رادیویی

بوتیرات

تاثیر بوتیرات بر کنترل رشد سلول‌های سرطانی روده

آبسه کبدی گاو

همکاری دانشمندان برای مطالعه علت و ایجاد آبسه کبدی در گاو

سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم