نرم‌ افزار مدیریت مزرعه با کراپ‌این

امتیاز دهید
نرم افزار مدیریت مزرعه

استارتاپ کشاورزی کراپ‌این (Cropin) یک استارتاپ هندی است که در زمینه‌ی نرم افزار مدیریت مزرعه و برنامه‌های تلفن همراه برای کسب‌وکارهای مزرعه فعالیت می‌کند که کشاورزان را قادر می‌سازد تا کشاورزی متصل و مبتنی بر داده را انجام دهند.

این نرم‌ افزار به سنجش از راه دور و مشاوره‌ی آب‌و‌هوا، برنامه‌ریزی و نظارت بر فعالیت‌های مزرعه برای ردیابی کامل، آموزش کشاورزان در اتخاذ بسته مناسب از شیوه‌ها و نهاده‌ها، نظارت بر سلامت محصول و برآورد برداشت، هشدار در مورد آفات، بیماری‌ها و غیره کمک می‌کند.

در واقع، کراپ‌این، یک ارائه‌دهنده جهانی اطلاعات اکوسیستم کشاورزی بوده و مجموعه محصولات Cropin به ذینفعان مختلف در اکوسیستم کشاورزی، از جمله ارائه‌دهندگان خدمات مالی، این امکان را می‌دهد تا استراتژی دیجیتال را در عملیات کشاورزی خود اتخاذ کرده و هدایت کنند.

این استارتاپ با استفاده از فناوری پیشرفته مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و سنجش از راه دور، یک پلتفرم داده هوشمند و بهم پیوسته ایجاد کرده و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا عملیات خود را از مزرعه تا چنگال، دیجیتالی کنند و از داده‌های مزرعه در زمان واقعی و بینش‌های عملی برای تصمیم‌گیری مؤثر استفاده کنند.

این مجموعه با بیش از 250 سازمان در سراسر جهان برای دیجیتالی کردن بیش از 16 میلیون جریب زمین کشاورزی همکاری کرده است و زندگی نزدیک به 7 میلیون کشاورز را توانمند کرده است و در عین حال برای بیش از 500 محصول و بیش از 10000 گونه محصول در بیش از 92 کشور، برنامه هوشمند ساخته است.

راه‌حل‌های ارائه شده توسط Cropin برش و موقعیت جغرافیایی آگنوستیک هستند و در مدل plug-and-play موجود هستند.

صندوق بین‌المللی توسعه کشاورزی (IFAD) که یک آژانس برجسته سازمان ملل متحد است Cropin را به عنوان نماینده انحصاری بخش خصوصی برای جلسه نوآوری‌های دیجیتال خود در COP28 انتخاب کرده است.

جلسه‌ی «نوآوری‌های دیجیتال برای کشاورزی مقاوم در برابر آب‌وهوا: مسیری برای سیستم‌های غذایی پایدار» فقط یک بحث نیست. این یک ماموریت است که جرقه‌ای جهانی زده و بخش‌های کشاورزی-غذایی را با راه‌حل‌های دیجیتالی نوآورانه متحول کرده است.

به عقیده‌ی کراپ‌این، امروزه، جهان بر سر دوراهی ایستاده است و نیاز مبرم به تغییر شکل سیستم‌های غذایی را تشخیص می‌دهد، سوال فقط این نیست که چه چیزی باید تغییر کند بلکه چگونه نیز مطرح است.

کراپ‌این در سال 2010 تأسیس شده است و به عنوان یک رهبر جهانی فناوری کشاورزی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به دلیل ایجاد اولین ابر صنعتی برای کشاورزی شناخته شده است.

بنابر اعلام این مجموعه، نرم‌افزار دیجیتالی مزرعه آن، Cropin Grow، اکنون در بازار خدمات وب آمازون (AWS) در دسترس است و  AWS Marketplace یک کاتالوگ دیجیتالی است که به مشتریان اجازه می‌دهد به راحتی نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث را برای ایجاد راه‌حل‌ها بر روی پلتفرم AWS بیابند، خریداری کنند و به کار گیرند.

این پلتفرم توسط شرکت‌ها، دولت‌ها و آژانس‌های توسعه برای ارائه ارزش به همه شرکت‌کنندگان در زنجیره ارزش غذایی استفاده می‌شود.

تجربه گسترده Cropin در پیاده‌سازی راه‌حل‌های مبتنی بر هوش دیجیتال و پیش‌بینی‌کننده جهانی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا سفر تحول دیجیتال خود را تسریع کنند.

در دسترس بودن Cropin Grow در بازار AWS با ارائه دسترسی به پلتفرم جهانی و عملکرد در سطح سازمانی، بدون توجه به موقعیت مکانی کاربر، ارزش کسب‌و‌کارهای کشاورزی را بیشتر افزایش می‌دهد.

مزایای کراپ‌این

  • مقیاس پذیری بر اساس تقاضا: با AWS، Cropin  می‌تواند به سرعت پلتفرم و زیرساخت خود را برای برآورده کردن نیازهای مشتریان خود در زمان واقعی افزایش دهد.
  • امنیت داده قوی: این پلتفرم یک محیط فناوری و داده‌ای امن در سطح سازمانی را با قابلیت تشخیص تهدید و حفاظت از زیرساخت ارائه می‌دهد.
  • چابکی و انعطاف‌پذیری:  از سرویس‌های مدیریت شده AWS برای اجرای برنامه‌های کاربردی مبتنی بر SaaS و از خدمات AWS مانند Amazon Elastic استفاده می‌کند.
Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

خبرهای کشاورزی شماره 100

خبرهای کشاورزی شماره 100

استخراج روغن - آماده‌سازی دانه‌های روغنی

آماده‌سازی دانه‌های روغنی برای استخراج روغن

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم