ثبت دو نشان تجاری و محصول لبنی جدید بنام پگاه

امتیاز دهید
دو محصول لبنی جدید پگاه

علائم تجاری «شیر کم چرب عروسکی پگاه» و «دوغ آبی پگاه»، به عنوان دو محصول جدید لبنی نام شرکت صنایع شیر ایران ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، «رضا طاهری» – مدیر امور حقوقی و املاک شرکت صنایع شیر ایران خبر داد: «این نشان‌های تجاری در رده‌های شیر و دوغ به مالکیت پگاه درآمد.»

این دو محصول شیر کم‌چرب و دوغ در ۵ طبقه، بسته بندی، نگهداری، توزیع، صادرات و تبلیغات، ثبت شده‌اند.

محصول لبنی جدید نستله

Kellogg از مصرف‌کنندگان دعوت می‌کند تا روز خود را با غرق نوستالژی با راه‌اندازی مجموعه جدیدی از شیرهای طعم‌دار آغاز کنند. شرکت مستقر در Battle Creek، می‌گوید که شیر کاملاً جدید NESTLÉ Sensations Frosted Flakes Cereal Flavored Milk و NESTLÉ Sensations Eggo Maple Waffle Flavored، صبحانه و نوشیدنی‌هایی هستند که مصرف‌کنندگان نمی‌دانستند به آن نیاز دارند.

این شرکت می‌گوید تیمی با دو برند نمادین Kellogg آمده است تا به طرفداران کمک کند تا لذت صبحانه‌های مورد علاقه دوران کودکی خود را به روشی کاملاً جدید (و نوشیدنی خوشمزه) دوباره کشف کنند.

«میگان اسپارکمن» – مدیر کل نستله ایالات متحده آمریکا و مدیر بازاریابی برای کسب‌وکار آماده برای نوشیدن، می‌گوید: «صبحانه مترادف با غلات و وافل است و طرفداران می‌توانند برنامه صبحگاهی خود را با یک روش نوشیدنی تغییر دهند تا از طعم هر دو لذت ببرند.»

شیر با طعم غلات NESTLÉ Sensations Frosted Flakes — این شیر طعم‌دار که در ماه نوامبر می‌رسد، طعمی شبیه به آن دارد که مستقیماً از ته ظرف غلات آمده است. بهترین قسمت؟ نیازی به کاسه یا قاشق نیست. با طعم دوست داشتنی دانه‌های ذرت مات شده، همراه با پوشش لبنی غنی و خامه ای، غلات مورد علاقه دوران کودکی خود را در حین حرکت تجربه کنید. شما به سادگی نمی توانید با Frosted Flakes اشتباه کنید – آنها G-R-R-R-EAT هستند!

ESTLÉ Sensations Eggo Maple Waffle Milk Flavored — از ژانویه 2024، از طعم‌های لذیذ وافل های تخم مرغ بدون توستر لذت ببرید. این شیر طعم‌دار با رایحه‌های وافل نان تست، کره گرم و شربت افرا شیرین، طعم‌های کلاسیک تخم مرغ را در بطری‌های خود قرار می‌دهد تا طرفداران از آن در هر زمان و مکان لذت ببرند.

شیر طعم دار غلات Sensations Frosted Flakes و شیر با طعم وافل تخم مرغ افرا به ترتیب در نوامبر و ژانویه 2024 با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 2.59 دلار برای یک بطری 14 اونسی تک نفره در دسترس خواهند بود.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

خبرهای کشاورزی شماره 100

خبرهای کشاورزی شماره 100

استخراج روغن - آماده‌سازی دانه‌های روغنی

آماده‌سازی دانه‌های روغنی برای استخراج روغن

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم