پاستوریزاسیون ارگانیک پیاز خشک‌شده اُلام اینترنشنال

امتیاز دهید
ادویه و پودر پیاز

پیاز جزو پرطرفدارترین ادویه‌ها از زمان شروع بیماری کووید 19 اعلام شده است و شرکت اُلام اینترنشنال که خود را بزرگ‌ترین فرآوری‌کننده پیاز و سیر می‌داند در اقدام اخیرش به سراغ شرکت «اگری‌نئو» رفته تا پیازهای خشک‌شده پاستوریزه را طبق استانداردهای ملی USDA بصورت ارگانیک تولید کند.

به گفته‌ی این شرکت، فناوری پاستوریزاسیون غیرگرمایی اگری‌نئو از ترکیبی از مواد فعال ارگانیک برای از بین بردن عوامل بیماری‌زا استفاده می‌کند.

غذاها و نوشیدنی‌ها معمولاً با حرارت دادن در دمای بالا پاستوریزه می‌شوند تا باکتری‌ها از بین بروند و ماندگاری آنها حفظ شود. با این حال، برخی از روش‌های پاستوریزاسیون متداول از تشعشعات استفاده می‌کنند  که طبق استانداردهای ارگانیک USDA مجاز نبوده و مقررات بر عناصر طبیعی تأکید می‌کند و به روش‌های کشاورزی و توسعه مبتنی بر بیولوژیکی نیاز است.

پاستوریزاسیون حرارتی همچنین می تواند بر خواص طبیعی غذا مانند طعم، رنگ و بافت تأثیر بگذارد. گفته می‌شود فناوری شرکت  اگری نئو، غذا را در عرض چند دقیقه پاستوریزه می‌کند و این فعالیت‌ها، شامل اسپری کردن محلول ارگانیک روی غذا است که بلافاصله تجزیه می‌شود و خشک شدن آن از طریق خنک‌کننده تبخیری است که رطوبت را بدون تأثیر بر یکپارچگی غذا حذف می‌کند.

طبق اعلامیه این شرکت، فناوری مورد استفاده‌ی اگری‌نئو، استانداردی است که با استفاده از ترکیب اختراع شده از فعال‌های ارگانیک در یک سیستم ایمنی ویژه غذا برای از بین بردن عوامل بیماری‌زا مانند سالمونلا است.

پیاز یکی از برجسته‌ترین تولیدات شرکت اُلام اینترنشنال است که بیش از یازده هزار مشتری از پیشنهادات این شرکت استفاده می‌کنند و سه مرکز پردازش‌کننده سبزیجات در ایالات متحده دارد و این شرکت بر تولید محصولات پیاز دانه‌بندی شده، چرخ‌کرده و پودر شده تکیه دارد.

درباره پیاز

از پیاز و عصاره پیاز برای تهیه دارو استفاده می‌شود. پیاز حاوی مواد شیمیایی است که به نظر می‌رسد تورم و سفتی ریه مربوط به آسم را کاهش می‌دهد.

همچنین حاوی مواد شیمیایی است که به نظر می‌رسد باعث کاهش کلسترول و کاهش قند خون می‌شود.

پیاز گیاهی است که از خانواده لیلی است. همچنین مربوط به سیر، تره فرنگی و پیازچه است. نام علمی آن Allium cepa است. امروزه پیاز در سرتاسر جهان کشت می‌شود، اما مدت ها قبل از اختراع کشاورزی، پیاز وحشی جزء اصلی رژیم غذایی ماقبل تاریخ بود.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

خبرهای کشاورزی شماره 102

بینی الکترونیکی

بینی الکترونیکی چیست؟

کیک کدو حلوایی

کیک کدو حلوایی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم