آجیلی و خشکبارها هم در گروه شغلی یک، قرار گرفتند

امتیاز دهید
تصویری از خشکبار و آجیل در مغازه در داخل گونی های بزرگ زیبا

طبق اعلام اتاق اصناف رسته صنفی آجیل و خشکبار به بند ۷ گروه‌ شغلی یک، (مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته) اضافه شد و فعالیت این رسته صنفی در تمامی شهرستان‌ها با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد بلامانع است.

به گزارش ایسنا، سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران گفته که پیگیری‌های اتاق اصناف ایران برای بازبینی فهرست گروه‌های شغلی بر اساس اولویت دو محور سلامت و ضرورت فعالیت مشاغل صنفی در جامعه انجام می‌شود.

دو روز پیش هم صنف دارندگان قنادی-شیرینی فروشی و کافه قنادی دراولویت گروه شغلی یک قرار گرفت و اعلام شد که فعالان صنف مذکور مشروط بر عدم پذیرش حضوری مشتری در محل می‌توانند همچون مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی آماده و بیرون‌بر در مناطق قرمز نیز فعالیت کنند.

به گزارش کافه کشاورز، یک محرک مهم برای توسعه صنعت نان و نانوایی در میان مدت با سبک زندگی شلوغ و تقاضا برای محصولات مناسب مرتبط است.

سبک زندگی پویا مصرف کنندگان، تقاضای فزاینده‌ای را برای وعده‌های غذایی سریع و مغذی با حداقل آماده‌سازی و تلاش ایجاد می‌کند.

با توجه به این واقعیت که مصرف‌کنندگان بیشتری در تمام طول روز، میان وعده می‌خورند، انتظار می‌رود که تنقلات، محرک اصلی باشد و مصرف نان و نانوایی را به ویژه در میان نسل‌های جوان ترغیب کند.

با افزایش تقاضا برای شیرینی‌های کوچک، کروسانت‌ها و ساندویچ‌ها، راحتی بیشتر از همیشه مهم است. بنابراین انتظار می‌رود افزایش تقاضا برای محصولات نانوایی آماده و سایر کالاهای آماده مانند پیتزا، خمیر، کیک و شیرینی‌های منجمد و غیره، تقاضای کلی برای نان و نانوایی را در چند سال آینده افزایش دهد.

در عین حال، آگاهی سلامت در میان مصرف کنندگان در چند سال اخیر به سرعت در حال رشد است. به ویژه برای شرکت‌های تولیدکننده اصلی و کوچک‌تر، ارائه فرآیندهای جدید تولید، انواع محصولات جدید و حتی طعم‌های جدید برای رفع این نیاز خاص مهم است.

افزایش تنوع غذایی نان و نانوایی با مواد و افزودنی های سالم تر، توسعه بازار را در میان مدت هدایت می‌کند و تقاضای جهانی برای نان و نانوایی را در میان مدت افزایش می دهد.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

خبرهای کشاورزی شماره 100

خبرهای کشاورزی شماره 100

استخراج روغن - آماده‌سازی دانه‌های روغنی

آماده‌سازی دانه‌های روغنی برای استخراج روغن

پرورش شترمرغ

چطور یک پرورش‌ دهنده شترمرغ شوید

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم