آمادگی پرفکت‌دی برای عرضه پنیر خامه‌ای عاری از ردپای حیوانات

امتیاز دهید
لبنیات غیرحیوانی

پرفکت‌دی، تنها شرکتی است که مواد لبنی عاری از ردپای حیوانات را عرضه می‌کند، این شرکت، کارش را با عرضه بستنی در سال 2019 شروع کرد و این‌بار به گفته‌ی «رایان پاندیا»، بنیانگذار و مدیرعامل پرفکت‌دی، تا اواخر سال 2021، پنیر خامه‌ای را ارائه خواهد کرد و در سال 2022، 20 محصول دیگر را به فهرست محصولات عاری از ردپای حیوانات خود اضافه می‌کند.

این شرکت، پروتئین‌های لبنی را از طریق تخمیر تولید می‌کند، پاندیا در بیانیه‌ای گفته است: « هنگامی که این کار را حدود هشت سال پیش آغاز کردیم، هدف ساده‌ی ما، ایجاد راهی برای تولید لبنیات بدون حیوان بود و به سرعت متوجه شدیم که می‌توان با استفاده از فناوری و دانش خود در سراسر زنجیره‌ی تامین، تأثیر مثبت خود را بر روی کره زمین و سیستم غذایی جهانی به حداکثر رساند.»

این شرکت، توانسته است 350 میلیون دلار، بودجه دریافت کند و مجموع بودجه‌ی خود را به 750 میلیون دلار برساند. این وجوه برای تقویت تمرکز شرکت بر علوم بیولوژیکی، نوآوری در ترکیبات و ارائه محصولات جدید خواهد بود.

همچنین این شرکت، برنامه‌ای برای حمایت از سایر شرکت‌ها و فعالیت عرصه‌ی نوآوری و فناوری نیز دارد، برای مثال، تابستان سال گذشته، این شرکت، مالکیت و فعالیت‌های واحد تاسیسات مصنوعی بیولوژیکی دانشگاه  ایالتی یوتا را برعهده گرفته است.

سایر شرکت‌ها نیز در این عرصه ورود داشته‌اند، برای نمونه، شرکت «نات»، از هوش مصنوعی برای تکثیر پروتئین های حیوانی با پروتئین‌های گیاهی استفاده می‌کند و برای این کار توانسته است 235 میلیون دلار جمع‌آوری کند. شرکت مواد اولیه‌ی گیاهی «موتیف فود ورکز» نیز اعلام کرده که 226 میلیون دلار، بودجه دریافت کرده است.

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
کشاورز موفق هندی

معرفی کشاورز موفق هندی

تولید آرد از ساقه گندم

استفاده از ساقه گندم برای تولید آرد

صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

خبرهای کشاورزی شماره 102

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم