ترکیب یادگیری ماشین با ژنیتک در بنسون هیل

امتیاز دهید
یادگیری ماشین در زیست شناسی - بنسون هیل

شرکت « بنسون هیل » یک پلتفرم فناوری را ارائه می‌دهد که داده‌ها، علوم گیاهی و غذایی را برای ایجاد محصولات غذایی، مواد تشکیل دهنده و خوراک ترکیب می‌کند. خروجی‌های پلتفرم با استفاده از ابزارها، از اصلاح نژاد گرفته تا ویرایش ژنوم و تراریخته، در گیاهان مستقر می‌شوند.

افزایش عملکرد محصول در سطح زیرکشت موجود، مهمترین چالش در کشاورزی تولید پایدار است. این شرکت که در سال 2012 توسط دو محقق پیشگام در زمینه فتوسنتز، اندرو بنسون و رابین هیل تأسیس شد، یک شرکت راه‌حل‌های کشاورزی است که به افزایش عملکرد محصول عمدتاً از طریق افزایش بازده فتوسنتزی و تثبیت کربن اختصاص دارد.

بنسون هیل از یک رویکرد یکپارچه از زیست شناسی محاسباتی و سیستمی، بیوانفورماتیک، زیست شناسی مصنوعی و فنوتیپ نسل بعدی استفاده می‌کند که مزایای قابل توجهی را در زمینه بازده ذاتی داراست.

بنسون هیل با پلتفرم CropOS®، یک موتور نوآوری مواد غذایی پیشرفته که علم داده و یادگیری ماشین را با زیست شناسی و ژنتیک ترکیب می‌کند، غذا را به جلو می‌برد.

بنسون هیل به نوآوران قدرت می‌دهد تا تنوع ژنتیکی طبیعت را از گیاهی به بشقاب دیگر باز کنند، با هدف ایجاد مواد غذایی سالم‌تر و با طعم عالی‌تر و گزینه‌های موادی که هم در دسترس و هم پایدار هستند.

از طریق برنامه FSI، این شرکت با کشاورزان پیشرو برای ارزیابی فناوری‌های خود در محیط‌های تولید تجاری همکاری می‌کند.

بینش‌های برنامه FSI قابلیت‌های پلتفرم فناوری اختصاصی CropOS® شرکت را بیشتر گسترش می‌دهد و نتایج محصول و ویژگی‌های کیفی خاص را بهینه می‌کند.

یکی از تمرکزهای کوتاه مدت برنامه  FSI، ادامه به حداکثر رساندن محتوای پروتئین انواع سویای نوآورانه شرکت است که برای بازار مواد غذایی انسان در نظر گرفته شده است.

برنامه FSI برای کشاورزانی طراحی شده است که سوابق ثابتی به عنوان پذیرندگان اولیه نوآوری از جمله به کارگیری فناوری‌های کشاورزی دقیق دارند.

این  جریان دو طرفه اطلاعات را امکان پذیر می‌کند و کشاورزان را مستقیماً با تیم تحقیق و توسعه محصول Benson Hill مرتبط می‌کند.

کشاورزان شرکت‌کننده از دسترسی زودهنگام به آخرین مفاهیم محصول بنسون هیل و فرصت‌های بالقوه برتر در پروتئین‌های گیاهی و سایر بازارهای با ارزش بهره‌مند خواهند شد.

«مت کریسپ» – مدیر اجرایی بنسون هیل، می‌گوید: «بازخورد بی‌درنگ درباره عملکرد، بهره‌وری و سایر عوامل برای نوآوری‌های آینده در بنسون هیل ضروری است.

شرکای کشاورز ما تقاضای رو به رشد بازار برای محلول‌های غذایی مبتنی بر گیاه را به عنوان فرصتی که ریشه در دانه‌های بهتر دارد می‌شناسند.»

برنامه نوآوران سیستم غذایی بنسون هیل یکی از چندین برنامه کشاورز است که شرکت برای ارائه مواد غذایی بهتر از ابتدا از طریق زنجیره تامین یکپارچه خود ایجاد کرده است.

رابطه بنسون هیل با کشاورزانش منحصر به فرد است زیرا از مدل یکپارچه شرکت استفاده می‌کند که کل زنجیره تامین را در بر می‌گیرد.

این شرکت با کشاورزان، پردازشگرها و سایرین برای حمایت از حفظ هویت و ردیابی محصول از دانه تا ماده تشکیل دهنده کار می‌کند.

نتیجه یک محصول نهایی است که انتخاب‌های غذایی با تولید پایدار، قابل ردیابی، کمتر فرآوری‌شده و مقرون به صرفه‌تر را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند.

در سال 2014، این شرکت با Centro de Tecnologia Canavieira (CTC)، یک رهبر بازار نیشکر برزیل، برای توسعه و تجاری سازی صفات برای افزایش عملکرد محصول نیشکر شریک شدند.

در سال 2015، بنسون هیل با Limagrain، یک گروه تعاونی بین‌المللی که توسط کشاورزان فرانسوی تأسیس و هدایت می‌شود و Biogemma، یک شرکت تحقیقاتی بیوتکنولوژی، مشارکت در اروپا را گسترش داد تا توسعه و تجاری‌سازی صفات را برای افزایش عملکرد ذرت و گندم تسریع بخشد.

ترندهای کشاورزی در ۲۰۲۴

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم