شرکت ایمپاسیبلفودز برای جذب سرمایه 500 میلیون دلاری، سرمایه مادام العمر آن را به بیش از 2 میلیارد دلار رساند. این شرکت در بیانیه خود اعلام کرد این بودجه کمک می کند تا در ایالات متحده و ابعاد بین المللی به رشد خود ادامه دهد.
این شرکت برای گسترش رشد خردهفروشی خود از زنجیره تامین، سبد محصولات و پلتفرمهای فناوری بهره میبرد که به گفته آنها کمک میکند تا به ماموریت خود در مقابله با تهدید تغییرات آبوهوایی ناشی از دامپروری دست یابد.
سایر برندهای گوشت گیاهی از کاهش فروش و کوچک شدن بازار هدفشان گزارش میدهند و این در حالی است که این شرکت هنوز سرمایه خوبی دارد و در حال رشد است.
بر اساس گزارشها، رشد ایمپاسیبلفودز از مجموع 10 شرکت پیشرو گوشت گیاهی، با نگاهی به فروش دلاری در آخرین دوره 13 هفتهای نسبت به یک سال قبل، پیشی گرفته است.
شرکت ایمپاسیبل فودز سال بزرگی را با عرضه و توسعه چندین محصول پشت سر گذاشته است. در ماه اوت، سوسیس گیاهی، محصولی که این شرکت در سال گذشته در خدمات غذایی عرضه کرد، به قفسههای فروشگاههای مواد غذایی رسید. اولین محصول مرغ این شرکت در ماه سپتامبر در سرویسهای غذایی و خواربار فروشیها در دسترس قرار گرفت.
در حال حاضر در حدود 22000 فروشگاه مواد غذایی و 40000 رستوران در سراسر جهان، محصولات ایمپاسیبلفودز موجود است.
در حالی که این شرکت به گسترش جهانی خود ادامه می دهد، چیزهای زیادی وجود دارد که بودجه میتواند به سمت آنها اختصاص یابد. اکتبر گذشته، با استخدام 100 دانشمند و مهندس حرفهای برای کار در این شرکت، تلاشی برای دو برابر کردن اندازه بخش تحقیق و توسعه محصولات غذایی غیرممکن آغاز شد. در همان کنفرانس مطبوعاتی مجازی، این شرکت نمونه اولیه شیر را به نمایش گذاشت و همچنین تایید کرد که روی نمونههای اولیه استیک، ماهی و تخممرغ گیاهی کار میکند.