پپ+، آینده‌ای جدید را برای پپسی رقم می‌زند

امتیاز دهید
محصولات شرکت پپسی

شرکت پپسی قصد دارد از ابتکار جدید پپ+ برای بسته‌بندی‌های پلاستیکی که از محتویات بازیافتی است بهره ببرد، این شرکت اعلام کرده است تا سال 2030، 50 درصد استفاده از پلاستیک دست اول را کاهش دهد.

چرا که منتقدان زیادی از شرکت‌های سازنده‌ی نوشابه، آب‌معدنی، چای و نوشیدنی‌های ورزشی خواسته‌اند تا برای کاهش استفاده از پلاستیک در بسته‌بندی‌های خود تلاش کنند.

این شرکت در اعلامیه‌ی قبلی خود، بیان کرده بود که تا سال 2025، 35 درصد از استفاده‌ی خود از پلاستیک دست اول را کاهش می‌دهد ولی این‌بار این رقم به 50 درصد تا سال 2030 رسیده است.

رامون لاگوارتا ، رئیس و مدیرعامل شرکت پپسی‌کو ، اعتقاد دارد که پپ+، آینده شرکت پپسی است، جایی که مصرف‌کنندگان علاقه بیشتری به آینده‌ی کره زمین و جامعه نشان می‌دهند.

درباره پپسی

پپسی‌کو – شرکت آمریکایی غذا و نوشیدنی، یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان است که محصولات آن در بیش از 200 کشور موجود است.

این شرکت، نام خود را در سال 1965 زمانی که شرکت پپسی کولا با Frito-Lay، Inc ادغام شد، گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در Purchase، نیویورک است.

اولین پپسی کولا توسط«برادهام»، داروساز در نیوبرن، کارولینای شمالی ساخته شد.

به امید تکرار موفقیت اخیر کوکاکولا، برادهام در سال 1898 نوشیدنی گازدار با طعم کولا شیرین خود را «پپسی‌کولا» نامید.

این نوشیدنی چنان محبوب شد که در سال 1902 ، برادهام شرکت پپسی‌کولا را به کار گرفت. پس از سال‌ها رونق متوسط، این شرکت پس از جنگ جهانی اول در روزهای سختی قرار گرفت و در دهه 1920 چندین بار سازمان‌دهی و مجدداً الحاق شد.

در سال 1931، علامت تجاری و دارایی‌های شرکت توسط «چارلز جی. گوث» (1876-1948)، بنیانگذار پپسی کولا مدرن، انتخاب شد. او یک شرکت پپسی‌کولا جدید تأسیس کرد، از یک شیمیدان خواست نوشیدنی بهتری را فرموله کند، عملیات بطری جدیدی را راه‌اندازی کرد و شروع به تجارت یک بطری 12 اونسی بسیار موفق به قیمت پنج سنت کرد.

گوث همچنین رئیس Loft، Incorporated، یک تولیدکننده آب‌نبات و زنجیره آب‌نبات (تاسیس شده در سال 1919) بود و در نبردهای حقوقی در سال های 1936-1939، علاقه کنترلی خود به شرکت پپسی‌کولا را به مدیریت جدید Loft از دست داد. هنگامی که در سال 1941 شرکت پپسی کولا در Loft ادغام شد، نام Loft, Inc. به شرکت پپسی کولا تغییر یافت.

در سال 1950، «آلفرد ان. استیل» (1901–59)، معاون سابق شرکت کوکاکولا، مدیر اجرایی شد. تاکید او بر کمپین‌های تبلیغاتی غول‌پیکر و تبلیغات فروش، درآمد خالص پپسی کولا را در طول دهه 1950 11 برابر کرد و آن را به رقیب اصلی کوکاکولا تبدیل کرد. (پس از مرگ استیل، همسرش، «جوآن کرافورد»، بازیگر، مدیر فعال شرکت شد.)

در اوایل قرن بیست و یکم، پپسی کو بر گسترش فعالیت‌های خود در کشورهای دیگر، به ویژه روسیه که دومین بازار بزرگ آن بود، تمرکز کرد. در سال 2008 سهام کنترلی را در JSC Lebedyansky، بزرگترین تولید کننده آب میوه روسیه خریداری کرد و سه سال بعد خرید Wimm-Bill-Dann Foods را تکمیل کرد.

این سرمایه‌گذاری‌ها به پپسی کمک کرد تا به بزرگترین شرکت غذا و نوشیدنی در روسیه تبدیل شود.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم