کشت سویا، گزینه‌ی برتر پایداری زیستی آمریکا

امتیاز دهید
گیاه سویا - دستی بر روی گیاه در غروب

کشاورزان محصول سویا در آمریکا از مراقبت زمینشان و کشت محصولی که پایداری زیستی ایجاد می کند لذت می‌برند. ده ها سال است که کشاورزان از طریق اخلاق دیرینه‌ای که مزارع و منابع خود را در وضعیت بهتری برای نسل آینده قرار می‌دهند و با درک جامع‌تری از علم حفاظت، از پایداری محیطی استقبال می کنند، به نحوی که کاملاً با دیدگاه ما در مورد پایداری امروزی مطابقت دارد.

کشاورزان مدرن به دنبال دستیابی به اهداف پایداری امروزی هستند، از دانشمند گرفته تا مهندس و از تحلیلگر داده تا استراتژیست کسب‌و‌کار. هنگامی که آنها به اطلاعات اضافی نیاز دارند، برای انجام کار با مشاوران تماس می‌گیرند.

کشاورزان امروزی، غذای بیشتری با زمین و منابع کمتر با کیفیت بیشتر، تولید می‌کنند. آنها بر اساس اصل بهبود مستمر، در هر جنبه‌ای تلاش می‌کنند و در بسیاری از موارد، مزرعه آنها خانوادگی است.

سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تحقیقاتی و آموزشی باعث شده است تا محصول سویا در شکل‌های مختلف از توفو، تمپه و میسو گرفته تا غذاهای پخته شده،  غذاهای بسته بندی شده و میان وعده‌ها، روغن سویا و هم پروتئین سویا بصورت گزینه‌های باکیفیت و سازگار با محیط زیست برای حمایت از نیاز روزافزون مردم به غذا در اختیار صنایع قرار گیرد.

سویا یک ماده مغذی قدرتمند بوده و یکی از معدود پروتئین‌های کامل گیاهی است که به تامین مواد مغذی ضروری برای یک رژیم متعادل کمک می‌کند. البته نوآوری، نقش کلیدی را ایفا می‌کند، زیرا روغن های سویا با ویژگی‌های خاص برای صنایع غذایی، مزایای انقلابی را ارائه می‌دهند و کنجاله سویا با مشخصات مغذی خاص، نوید افزایش کارایی برای تولیدکنندگان دام را می‌دهد.

تنوع سویای ایالات متحده‌آمریکا، این محصول را به عنوان یک عنصر در فضای غیرخوراکی به یک گزینه تجدیدپذیر و زیست محیطی برای تولید پلاستیک‌های تجزیه‌پذیر، لاستیک‌ها و آسفالت ارائه می‌دهد.

سویا، دومین محصول بزرگ کشت‌شده در خاک ایالات متحده با بیش از 85 میلیون هکتار زمین در سال 2021 است و کشاورزان این محصول با در نظر گرفتن سلامت خاک، کیفیت آب و حفاظت از زیستگاه‌ها تلاش می‌کنند تا از طریق اقدامات کشاورزی به محیط‌زیست کمک کنند.

با استفاده از شیوه‌های دقیق کشاورزی، کشاورزان در هر فوت مربع از زمین می‌دانند برای رشد یک محصول سالم به چه چیزی نیاز است. در نتیجه، آنها پروتئین بیشتری در هکتار تولید می‌کنند و از آب کمتری در هر تن تولید نسبت به هر منبع گیاهی دیگر استفاده می‌کنند.

چشم انداز پیشبرد سویا تا سال 2025 را می‌توان در اهداف زیست محیطی که هفت سال پیش توسط کشاورزان این محصول و سازمان‌های ذینفع تعیین شده بود، یافت. این موارد شامل کاهش 10 درصدی گازهای گلخانه‌ای، کاهش 25 درصدی فرسایش خاک، افزایش 10 درصدی مصرف انرژی و کاهش 10 درصدی استفاده از زمین عنوان کرد.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

خبرهای کشاورزی شماره 102

بینی الکترونیکی

بینی الکترونیکی چیست؟

کیک کدو حلوایی

کیک کدو حلوایی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم