آفینگن پیش به سوی بهبود صفات کشاورزی

4.5/5 - (2 امتیاز)
آفینگن - بهبود صفات کشاورزی

شرکت آفینگن از بیوتکنولوژی برای بهبود صفات انرژی مطلوب محصولات کشاورزی و کنترل تولید کربن و تغییرات آب و هوایی استفاده می کند.

از آنجایی که جمعیت جهان در سال 2050 به 10 میلیارد نفر می‌رسد، تولید جهانی محصولات زراعی باید دو برابر شود تا نیازهای پیش‌بینی شده برای غذا، خوراک، فیبر، مواد بیوشیمیایی و داروهای گیاهی را برآورده کند.

در واقع، آن‌ها یک شرکت بیوتکنولوژی کشاورزی هستند که هدف آن افزایش تولید محصول و پاسخگویی به تقاضای منابع طبیعی به روشی جدید پایدار است.

تیم‌های علم و انتقال فناوری گیاهی در آزمایشگاه ملی لارنس (برکلی، کالیفرنیا) و موسسه مشترک انرژی زیستی (JBEI، امریویل، کالیفرنیا) این شرکت را برای اعمال رویکرد زیست‌شناسی مصنوعی در توسعه سوخت‌های زیستی و بیوشیمیایی کم‌هزینه راه‌اندازی کردند.

بر اساس نتایج تحقیقات، این برنامه‌ها، محصولات تناوب با عملکرد بالا، محصولات پوششی و محصولات انرژی‌زای علوفه‌ای دو منظوره را توسعه داده‌ است.

آن‌ها همچنین در حال نمونه‌سازی یک سیستم تحویل داروی گیاهی برای کاهش انتشارات کشاورزی برای کشاورزی پایدار در آینده هستند.

همچنین نشان داده شده است که یک پلت‌فرم جدید بیوتکنولوژی ساده، گیاهان قوی برای دستیابی به رشد سریع، عملکرد بالای زیست توده، افزایش رشد ریشه و کاهش لیگنین در دیواره سلولی آن‌ها ایجاد می‌کند.

در حال حاضر، فناوری ساده، بیان بیش از حد هدف‌گیری بافت را به سایر محصولات غذایی، خوراک، فیبر و سوخت منتقل می‌کند تا سه ویژگی کشاورزی مفید یعنی رشد سریع‌تر ریشه، دانه‌ها؛ زیست توده بیشتر و قابلیت تجزیه‌پذیری بهبود یافته برای بازیافت کارآمد مواد مغذی را ارائه دهند.

دام های اهلی مانند گاو، خوک، گوسفند و بز، CH4 را به عنوان بخشی از فرآیند گوارش طبیعی خود تولید می‌کنند.

همچنین هنگامی که کود حیوانی در تالاب‌ها یا مخازن نگهداری، ذخیره یا مدیریت می‌شود، CH4 تولید می‌شود.

از آنجایی که انسان‌ها این حیوانات را برای غذا و سایر محصولات پرورش می‌دهند، انتشار گازهای گلخانه‌ای مربوط به انسان در نظر گرفته می‌شود.

وقتی انتشار دام و کود با هم ترکیب شوند، بخش کشاورزی بزرگترین منبع انتشار CH4 در ایالات متحده است.

این شرکت فعالیت‌هایی چون توسعه و افزایش فناوری زیست توده ضد متان برای کاهش انتشار گاو، پلتفرم جدید بیوتکنولوژی برای تولید انواع جدیدی که دی اکسید کربن بیشتری را جذب می‌کند، عملکرد محصول را افزایش می دهد و ترکیبات زیست توده بهینه را برای کاربردهای خوراک و پالایشگاه زیستی دارد را در کارنامه خود دارد.

کاهش 20 تا 40 درصد از انتشار گاو و همچنین جلوگیری از نفخ کشنده و تاثیر بر 100 میلیون گاو ایالات متحده که سالانه 8 مگاتن متان منتشر می‌کنند از دیگر اقدامات آفینگن محسوب می‌شود.

تخمین زده می‌شود که فعالیت‌های انسانی تقریباً ۱.۰ درجه سانتی‌گراد گرمایش جهانی بالاتر از سطوح پیش‌صنعتی، با محدوده احتمالی ۰.۸ تا ۱.۲ درجه سانتی‌گراد را موجب شده است.

اگر با سرعت کنونی افزایش یابد، احتمالاً بین سال‌های 2030 تا 2052 گرمایش زمین به 1.5 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

گرمایش ناشی از انتشارات انسانی از دوره پیش از صنعتی شدن تا به امروز برای قرن‌ها تا هزاره‌ها ادامه خواهد داشت و همچنان باعث تغییرات طولانی مدت بیشتر در سیستم آب و هوا، مانند افزایش سطح دریا، با اثرات مرتبط خواهد شد.

خطرات مربوط به آب و هوا برای سیستم‌های طبیعی و انسانی برای گرمایش جهانی 1.5 درجه سانتی گراد بیشتر از زمان حال است اما کمتر از 2 درجه سانتی گراد است. این خطرات به میزان گرمایش، موقعیت جغرافیایی، سطوح توسعه و آسیب‌پذیری و به انتخاب و اجرای گزینه‌های سازگاری و کاهش بستگی دارد.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
آبسه کبدی گاو

همکاری دانشمندان برای مطالعه علت و ایجاد آبسه کبدی در گاو

سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم