اگ بیوم با حضور قدرتمند در دنیای میکروبیوم

امتیاز دهید
اگ بیوم در میکروبیوم

شرکت « اگ بیوم » (Agbiom) از دانش میکروبیوم محصول و شبکه گسترده‌ای از شرکای نمونه‌برداری، مزرعه‌ای برای ساخت مجموعه‌ای از سویه‌های میکروبی اختصاصی استفاده می‌کند که هم متنوع و هم بزرگ است.

در واقع بزرگتر از مجموعه‌های اصلی سویه‌های عمومی، برخلاف بسیاری از برنامه‌ها که فقط از بررسی‌های متاژنومیکس استفاده می‌کنند، پلتفرم AgBiome بر روی سویه‌های میکروبی جدا شده واقعی متمرکز است که بینشی در مورد ترکیب ژنومی میکروب‌های مرتبط با محصول ارائه می‌دهد.

این شرکت از این مجموعه به عنوان منبعی برای کشف ژن‌های بیولوژیکی و صفات جدید استفاده می‌کند.

سیستم‌های طبقه‌بندی میکروبی موجود بر اساس توالی‌های 16S rDNA یا سایر فن‌آوری‌های انگشت نگاری نادقیق هستند – میکروب‌هایی که به عنوان «یکسان» طبقه‌بندی می‌شوند، اغلب با صدها ژن متفاوت هستند.

AgBiome از الگوریتم‌های اختصاصی مبتنی بر توالی کل ژنوم برای طبقه‌بندی موجودات موجود در مجموعه خود استفاده می‌کند.

این به شرکت اجازه می‌دهد تا تنوع واقعی میکروب‌های مرتبط با گیاه را در سطح ژن اندازه‌گیری کند و ژن‌ها، عملکرد را تعیین می‌کنند. این شرکت همچنین روش‌های کل ژنوم ما را در مجموعه سویه‌های خود اعمال کرده است.

آن‌ها از پتانسیل میکروبی گسترده طبیعت بهره می‌برند، مجموعه میکروبی اختصاصی از 100000+ ایزوله از هزاران محیط، پروفایل متاژنومی محیط‌ها و جداسازی برای غنی‌سازی برای کلاس‌های خاصی از میکروب‌ها است.

آن‌ها بهترین میکروب‌ها را برای این کار مشخص می‌کنند، تجزیه و تحلیل ژنوم کل جدایه‌ها، طراحی و اعتبارسنجی سنجش‌های محصول خاص، پیش نمایش مجازی مجموعه کامل بر اساس پتانسیل ژنتیکی، غربالگری تجربی و داده کاوی تکراری برای یافتن سویه هایی با بالاترین کارایی، بهینه سازی و توسعه از فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

اگ بیوم، پیشرو در نوآوری کشاورزی است. پلت فرم و فناوری اکتشاف میکروبی آن‌ها امکان می‌دهد محصولاتی را از میکروب‌های جدا شده تولید کنند که دارای ویژگی‌های کنترل قارچ طبیعی هستند.

قدرت میکروبیوم نامحدود است و تیم آن‌ها وقف تولید محصولات موثر، بیولوژیکی و صفاتی از آن است که می‌تواند جایگزین وابستگی به مواد مبتنی بر پتروشیمی شود.

در نمونه کار Connate™ خود، آن‌ها از ترکیبی از یک قارچ‌کش مصنوعی با یک ماده فعال بیولوژیکی برای ایجاد محصولاتی استفاده می‌کنند که دارای چندین حالت عمل و استفاده و کنترل با طیف وسیع هستند.

در واقع، آن‌ها با علم، می‌توانند صنعت حفاظت از محصولات را به جلو ببرند و جهان را مسئولانه تغذیه کنند.

«قارچ کش هاولر» اولین محصول AgBiome و اولین محصول سودوموناس کلرورافیس است که تجاری شده است. این قارچ‌کش، حفاظت گسترده‌ای را در برابر انواع بیماری‌های برگی و خاکی ایجاد می‌کند.

همچنین ماده فعال قارچ‌کش Theia یک سویه جدید از Bacillus subtilis است که با استفاده از پلت فرم GENESIS™ برای ارائه فعالیت برتر انتخاب شده است.

قارچ کش تیا برای پیشگیری موثر از بیماری، پاتوژنهای قارچی و باکتریایی را مسدود می‌کند.

بنابراین اگ بیوم، محصولات بیولوژیکی و ویژگی‌های نوآورانه‌ای را برای حفاظت از محصولات کشف و توسعه می‌دهد.

پلت فرم اکتشافی اختصاصی GENESIS™ میکروب‌های متنوع و منحصر به فرد را برای کاربردهای مرتبط کشاورزی به‌کار می‌گیرد و آنها را با بهترین روش‌های صنعتی برای کنترل حشرات، بیماری‌ها و نماتدها غربال می‌کند.

AgBiome از طریق زیرمجموعه تجاری خود، راه حل‌های اختصاصی حفاظت از محصول را توسعه داده و به فروش می‌رساند.

GENESIS™ چیست؟

GENESIS™ چیزی بیش از یک پلتفرم است. این دریچه‌ای برای کاوش و استفاده از پتانسیل عظیم میکروب‌ها است.

تیم اختصاصی آن‌ها، اکوسیستم‌های متنوع در سراسر جهان را مطالعه و بررسی می‌کند، میکروب‌ها، از جمله کدهای ژنتیکی منحصربه‌فرد آن‌ها را جمع‌آوری و با دقت توصیف می‌کند. این نمونه ها به اجزای سازنده مجموعه گسترده و بی‌نظیر، تبدیل می‌شوند.

سپس الگوریتم‌های پیشرفته و علم داده این پلتفرم وارد عمل می‌شوند و قابلیت‌های هر میکروب را پیش‌بینی می‌کنند و آن‌ها را قادر می‌سازند تا بهترین‌ها را برای کار در دست انتخاب کنند.

این سرنخ‌های انتخاب شده وارد خطوط لوله تحقیقاتی متعددی می‌شوند که منجر به بیولوژیکی، صفات و راه‌حل‌های طبیعی مؤثر می‌شود.

در حالی که ریشه AgBiome عمیقاً در کشاورزی ریشه دارد، GENESIS™ تنها به کشاورزی محدود نمی‌شود.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

خبرهای کشاورزی شماره 102

بینی الکترونیکی

بینی الکترونیکی چیست؟

کیک کدو حلوایی

کیک کدو حلوایی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم