حضور پُررنگ سربازان قدیمی آمریکا در حوزه کشاورزی

امتیاز دهید
یک مرد آمریکایی در مزرعه

«طرز فکر «تطبیق و غلبه» به همان اندازه که در طول عملیات جنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد در کشاورزی نیز به کار رفته است.»  این گفته‌ی یکی از مزرعه‌دارن آمریکایی است که در خیل سربازان و به عنوان پیاده‌نظام هوابُرد در ارتش این کشور فعالیت کرده است.

به گفته‌ی این مزرعه‌دار، هنگامی که وی در مزرعه با ناملایمات مواجه می‌شود، ذهنیت ماموریت اول به او کمک می‌کند تا وظایف چالش‌برانگیز و دشواری را که برای یک مزرعه حیاتی هستند، انجام دهد.

روبرو شدن با موانع جدید که برخی اوقات، نیاز به تفکر خارج از چارچوب دارد در کشاورزی و ماموریت نظامی تفاوتی ندارند.

انظباط، انطباق‌پذیری و استقامت یک سرباز، منجر می‌شود تا در زمین کشاورزی نیز خوب عمل کند. از طرفی دیگر، درست انجام دادن کارهای کوچک مانند لباس، ظاهر و نحوه چیدمان تخت‌خواب‌ها در دوره‌ی نظامی، امکان توجه به ریزه‌کاری‌های کشاورزی را افزایش می‌دهد.

فعالیت کشاورزی برای بسیاری از سربازان قدیمی ایالات متحده آمریکا، روزنه‌ای برای زندگی دوباره است، احساس هدف، مسئولیت و ارتباطی که کشاورزی به این افراد می‌دهد، غیرقابل جایگزین است.

به گفته‌ی مزرعه‌داران با سابقه‌ی نظامی،  هنگامی که اعضای ارتش از هم جدا می‌شوند، مأموریت، ساختار و هدف را از دست می‌دهند و بدون مسیر می‌شوند ولی کشاورزی به آن‌ها هدف می‌دهد.

حضور در ارتش باعث رشد ویژگی‌هایی چون سازگاری و انعطاف‌پذیری می‌شود که به عنوان کشاورز، این‌ها مهارت‌های مهمی هستند. هر فصل رشد ممکن است طبق برنامه پیش نرود. گاهی اوقات، خشکسالی، حمله‌ی حیوانات، بیماری‌ها، نتیجه‌ی محصول را دچار مشکل کند و در این شرایط، استقامت و تمرکز بر هدف، نیاز است تا با این هرج‌‌ومرج، سازگاری ایجاد کند.

کشاورزی و صنایع وابسته به آن 10.5 درصد از اشتغال ایالات متحده را تامین می کند. در سال 2021، 21.1 میلیون شغل تمام وقت و پاره وقت مربوط به بخش کشاورزی و غذا بود که 10.5 درصد از کل اشتغال ایالات متحده است.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

خبرهای کشاورزی شماره 102

بینی الکترونیکی

بینی الکترونیکی چیست؟

کیک کدو حلوایی

کیک کدو حلوایی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم