محصولات مبتنی بر پروبیوتیک پروتکسین

امتیاز دهید
محصولات پروبیوتیک پروتکسین

شرکت « پروتکسین » (Protexin healthcare) به تولید محصولات باکتری زنده مبتنی بر تحقیق (Probiotic) با بالاترین کیفیت برای بازارهای دامپزشکی، انسان، کشاورزی و مراقبت های بهداشتی اسب اختصاص دارد.

پروبیوتیک‌ها میکروارگانیسم‌های زنده‌ای هستند که در صورت مصرف برای سلامتی مفید هستند. آنها را می‌توان در ماست و سایر غذاهای تخمیر شده، مکمل‌های غذایی و محصولات زیبایی یافت.

آن‌ها از نزدیک با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی پیشرو در سراسر جهان در طیف وسیعی از برنامه‌های تحقیقاتی در حال انجام کار هستند.

آزمایشگاه QC (کنترل کیفیت) ADM Protexin در یک مرکز سفارشی ساخته شده در سایت سامرست واقع شده است. با تیمی ماهر که آزمایش‌های میکروبیولوژیکی و شیمی را انجام می‌دهند که وظیفه مهمی در بخش کیفیت دارد.

هدف آزمایشگاه QC ارائه خدمات تست تحلیلی برای اطمینان از مطابقت محصول با کیفیت، مشخصات نظارتی و ایمنی مورد نیاز است. این شامل تجزیه و تحلیل مواد خام، مواد واسطه، محصولات نهایی و نمونه‌های آزمایشی پایداری است.

برای حفظ استانداردهای تولید پروبیوتیک با کیفیت بالا، آزمایشگاه دارای اعتبار UKAS مطابق با استاندارد بین المللی ISO/IEC 17025 است و همچنین مطابق با cGMP کار می‌کند.

مدیریت و کارکنان پروتکسین متعهد به حفظ استانداردهای با کیفیت بالا در سراسر تولید و عرضه فرمولاسیون‌های پروبیوتیک هستند.

تمام محصولات تولید شده در تاسیسات GMP ساخته شده، مشمول رویه‌های کنترل کیفیت دقیق هستند تا اطمینان حاصل شود که محصولات تولید شده از بالاترین کیفیت برخوردار خواهند بود.

هدف آن‌ها خرید مواد خام از تامین کنندگان تایید شده تضمین کیفیت و پیاده سازی سیستم‌هایی است که مطابق با استانداردهای کیفیت طراحی شده‌اند.

پروتکسین ، رویه‌های خود را با استفاده از ارزیابی ریسک و بهبود مستمر برای انطباق با استانداردهای تضمین کیفیت و در عین حال رعایت تمام الزامات قانونی و مقررات مربوطه، اهداف ایمنی غذا و خوراک تنظیم می‌کند.

فعالیت‌های محیط‌ زیستی

هر ماه، 10 درخت به ازای هر کارمند توسط این شرکت کار می‌کند. این درختان در سرتاسر جهان به عنوان بخشی از پروژه‌هایی برای حمایت از مناطق آسیب دیده از جنگل زدایی و تغییرات آب و هوایی کاشته خواهند شد. اولین درختان آن‌ها در کنیا، ماداگاسکار، موزامبیک و اوگاندا کاشته شدند.

علاوه بر کاشت درختان، این پروژه به تامین مالی پروژه‌های نجات سیاره مانند مزارع بادی و خورشیدی، احیای زمین‌های پیت و ارائه منابع انرژی پاک‌تر به جوامع برای پخت و پز در کشورهای سراسر آفریقا و مناطق دورتر کمک می‌کند.

بازیافت زباله این شرکت فشرده است، به این معنی که فضای کمتری برای حمل و نقل آن لازم است. آن‌ها در پارکینگ خود برای خودروهای برقی نقاط شارژ نصب کرده‌اند و  100٪ روشنایی LED دارا هستند همچنین اگر کسی فراموش کند چراغی را خاموش کند، به طور خودکار خاموش می‌شود.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
کشاورز موفق هندی

معرفی کشاورز موفق هندی

تولید آرد از ساقه گندم

استفاده از ساقه گندم برای تولید آرد

صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی آمریکا – قسمت اول

خبرهای کشاورزی شماره 102

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی آمریکا – قسمت اول

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم