معرفی شرکت طاها قالب توس – تولیدکننده مبدل‌های حرارتی

امتیاز دهید
شرکت طاها قالب توس

شرکت طاها قالب توس بزرگترین تولیدکننده ایرانی مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای است. این مبدل‌ها، نسل جدیدی از سیستم‌های انتقال حرارتی هستند که دارای اندازه کوچکتر، بازدهی حرارتی بالاتر و نرخ رسوب‌گذاری کمتر هستند.

کیفیت جهانی و نیروی پشتیبانی توانمند همیشه آماده، از جمله برتری‌های آن‌ها نسبت به رقیبان خارجی است.

چشم‌انداز طاها قالب طوس تا سال 1404 این است که بتواند از جمله  پیشوایان، در  تامین تجهیزات  دو حوزه حیاتی  روز  دنیا  یعنی آب و انرژی  در منطقه  خاورمیانه باشد.

این شرکت تولیدکننده‌ای برجسته در سیستم‌های انتقال حرارت، در دو حوزه حساس آب و انرژی است این شرکت دانش بنیان، بر خود ملزم می‌داند که با بهره‌گیری از دانش فنی نوین و تکنولوژی ساخت برجسته، به حل مشکلات صنعت بپردازد شایان ذکر است که این موارد با ارائه خلاقانه‌ترین راه‌حل‌ها، در کوتاهترین زمان ممکن، فراهم می‌شود.

این شرکت فعالیت خود را از سال 1379 در شهرک صنعتی توس, واقع در مشهد مقدس آغاز نموده است و با بهره جستن از اساتید دانشگاه، کادر متخصص و تجهیزات مدرن از قبیل صنایع نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، تاسیسات و تهویه مطبوع، صنایع غذایی و دارویی، صنایع فولاد و فلز، تصفیه آب و فاضلاب، صنایع شیمیایی، تولید توان (برق)، تولید کاغذ و پالپ فعالیت داشته است.

آموزش، مشاوره، طراحی و ساخت؛ مهندسی معکوس؛ خدمات آزمایشگاهی و خدمات پس از فروش از حمله خدمات این مجموعه به شمار می‌آید:

  • آموزش و مشاوره در زمینه سیستم‌های انتقال حرارت، طراحی و ساخت انواع مبدل‌های حرارتی
  • مهندسی معکوس انواع مبدل‌های حرارتی و ساخت نمونه با عملکرد کاملا یکسان با نمونه اصلی

آزمایشگاه‌های تخصصی در زمینه صنایع پلیمر و لاستیک و هم چنین آزمایشگاه پیشرفته آکرودیته تست عملکرد مبدل‌های حرارتی و نصب و راه‌اندازی، پایش و نگهداری پیشگیرانه، تعمیر و تمیزکاری و تامین قطعات انواع مبدل‌های حرارتی از جمله آن‌ها به شمار می‌رود.

توانمندی‌ها

  • پاسخگویی به نیازهای انتقال حرارت و کنترل پارامترهای جریان یکی از تخصص‌های اصلی این شرکت است که می‌تواند با تأمین آب گرم مصرفی یک آپارتمان کوچک؛ خنک‌کاری فرآیندی یک مجتمع پتروشیمی بزرگ با آب دریا؛  کنترل دمای مخازن روغن خنک‌کاری در واحدهای نیروگاهی؛ تبادل حرارت بین مواد شیمیایی جهت افزایش راندمان در یک پالایشگاه؛ کنترل و جلوگیری از ورود رسوب به تجهیزات، جهت افزایش عمر آن‌ها و طولانی کردن بازه تعمیر و نگهداری همراه باشد.

این مهم در مجموعه‌ای استاندارد و مدرن و با بهره‌گیری نیروهای متخصص و باتجربه از نرم‌افزار‌های تخصصی و تجهیزات پیشرفته ماشین‌کاری، جوش و برش لیزر، پرس‌های عظیم فرمینگ و ده‌ها تجهیز بزرگ و کوچک دیگر و در حد توان با کمترین هزینه و زمان به انجام می‌رسد.

  • شرکت طاها قالب توس با تجربه چندین ساله در زمینه مدلسازی، قالب سازی و ماشینکاری توانایی علمی و فنی مهندسی معکوس انواع مبدل‌های حرارتی را دارد.

به ویژه در خصوص مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای، آن‌ها به کمک دوربین‌های پیشرفته تصاویری سه بعدی از صفحات با هندسه پیچیده مبدل های حرارتی صفحه‌ای (که قطعه اصلی در این نوع مبدل‌هاست) تهیه کرده، سپس با استفاده از نرم‌افزارهای مدل‌سازی نظیر SolidWorks و Catia این قطعات مدل شده و قالب صفحات طراحی می‌شود.

سپس این قالب‌ها با بهره‌گیری از ماشین‌های فوق پیشرفته CNC با دقت بسیار زیاد ماشینکاری شده و برای تولید صفحات حرارتی در پرس‌های هیدرولیک مدرن فرمدهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

محصولات این شرکت شامل مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای گسکت‌دار، مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای جوشی، اسکیدها (پکیج‌ها)؛ محصولات جانبی و لوازم یدکی، استرینر؛ بهینه‌سازی آب و انرژی و جوشکاری و روکش‌کار لیزر است.

لختی تامل از کتاب ابرقدرت‌های هوش مصنوعی در واگویه تغییر جهانی

تاثیر کلکتورهای خورشیدی در کاهش هزینه‌های تولید صنایع غذایی

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

خبرهای کشاورزی شماره 100

خبرهای کشاورزی شماره 100

استخراج روغن - آماده‌سازی دانه‌های روغنی

آماده‌سازی دانه‌های روغنی برای استخراج روغن

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم