رونمایی ناگت مرغ گیاهی شرکت ایمپاسیبل فودز

امتیاز دهید
بسته های گشت گیاهی شرکت ایمپاسیبل فودز

بلومبرگ گزارش داده است که شرکت ایمپاسیبل‌ فودز قصد دارد ناگت مرغ گیاهی خود را در پاییز راهی بازار کند و هفته آینده در یک نمایشگاه تجاری آن را به مشتریان بالقوه معرفی خواهد کرد.

این ناگت‌ها بر پایه سویا  و روغن آفتابگردان هستند. با افزایش محبوبیت و شیوع مرغ‌های گیاهی، مرغ گیاهی با سرعت 18 درصد در حال رشد است و منطقی است که شرکت‌های جایگزین گیاهی گوشت مرغ را هدف قرار می‌دهند. طبق آمار وزارت کشاورزی ایالات متحده به نقل از شورای ملی مرغ، این گوشت پرمصرف ترین گوشت در ایالات متحده است و به طورمتوسط، هر ​​مصرف کننده آمریکایی، در سال 2020 97.6 پوند مرغ می‌خورد.

درباره ایمپاسیبل‌فودز

برگر ایمپاسیبل‌ فودز از کنسانتره پروتئین سویا، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان، پروتئین سیب‌زمینی، متیل سلولز، عصاره مخمر، نمک، صمغ و آب و مواد افزودنی از جمله ویتامین B12، روی، ویتامین B6، تیامین (B1) و نیاسین ساخته شده است.

این برگر می‌تواند جایگزین پایداری برای برگرهای معمولی باشد و حاوی مقادیر بیشتری از چندین ماده مغذی مهم از جمله ویتامین B12، فولات و تیامین است با این حال، نسبت به گوشت چرخ کرده معمولی، سدیم بیشتری داشته و برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی کمتری دارد.

ماموریت شرکت ایمپاسیبل‌ فودز، پایان دادن به مصرف حیوانات تا سال 2035 است و استراتژی آن توسعه و بازاریابی غذاهای گیاهی است که بسیار شبیه به گوشت هستند.

«پاتریک او براون»، بنیانگذار غذاهای غیرممکن است، شرکتی که در خط مقدم تولید گوشت و محصولات لبنی مغذی، خوشمزه از گیاهان برای جلب رضایت دوستداران گوشت و رسیدگی به اثرات زیست محیطی دامپروری قرار دارد.

در سال 2011، او در سن 57 سالگی که استاد بیوشیمی استنفورد بود، شغل خود را رها کرد و شرکت گوشت گیاهی Impossible Foods را راه اندازی کرد.

او این کار را انجام داد چراکه می خواست قبل از بازنشستگی به حل یکی از بزرگترین مشکلات جهان کمک کند.

در حالی که می‌توان تأیید کرد که در تولید برگرهای غیرممکن از مواد مشتق شده از حیوانات استفاده نشده است، ولی نمی‌توان گفت که آن‌ها 100٪ وگان هستند.

محصولات این شرکت را می‌توان در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، هنگ کنگ، ماکائو، نیوزلند، سنگاپور، امارات متحده عربی و بریتانیا پیدا کرد.

تلاش ایمپاسیبل فودز برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشت گیاهی

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم