نشاسته ذرت بومی با بافت ژله ای برای مواد غذایی

امتیاز دهید
مواد غذایی با بافت ژله ای

بافت ژله ای به مواد غذایی ویژگی خاصی می‌دهد که خوردن آن را دلچسب و مفرح می‌کند، از این رو یک ماده نشاسته ذرت بومی با این کاربرد به بازار معرفی شده است.

به گزارش فوددایو، این ماده برای کمک به دستیابی به بافت ژله ‌ای برای کاربرد در لبنیات و محصولات جایگزین لبنی مانند ماست، پودینگ و پنیر به نام Novation Indulge 2940 طراحی شده است.

شرکتی که این ماده را تولیدکرده است عناصر مفیدتر نشاسته را تبلیغ می‌کند و می‌گوید این ماده با حداقل فرآوری  و غیر تراریخته است.

به گفته‌ی تولیدکنندگان، استفاده از این ماده در محصولات ماست منجر به کاهش 2.6 درصدی هزینه‌ها و افزودن 6.1 میلیون دلار درآمد پیش‌بینی شده به ازای هر 100000 متریک تن محصول ایجاد شده است.

این ماده باعث افزایش دسترسی Ingredion به فضاهای لبنیات و وگان می‌شود زیرا در تلاش است تا مجموعه خود را ایجاد کند تا گزینه‌های سالم‌تری را برای فرمول‌نویسان برای محصولات خود ارائه دهد.

در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت فاش کرد که بر اساس نظر و بینش مصرف‌کنندگان، نشاسته ذرت به عنوان یک عامل ژل کننده بر ژلاتین، کاراگینان و سایر بافت‌ها است.

مدیر ارشد بازاریابی استراتژیک جهانی این شرکت، در بیانیه‌ای گفت: «مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای انتظار دارند که تمام محصولاتی که خریداری می‌کنند با مواد تشکیل دهنده شناخته شده و پذیرفته شده ساخته شود و در عین حال تجربه رضایت بخشی از غذا را ارائه دهد.»

به گفته‌ی وی، نشاسته حس خامه‌ای در دهان ایجاد می‌کند و می‌تواند به پنیرهای گیاهی کمک کند تا ویژگی‌های کشش و ذوب خود را بهبود بخشند و به آنها اجازه می‌دهد بهتر از پنیرهای لبنی تقلید کنند.

این راه‌اندازی از نوآوری‌های قبلی Ingredion پیروی می‌کند که هدف آن افزایش دسترسی به فضای مواد تشکیل دهنده با ایجاد مجموعه‌ای از آن است.

بخش تخصصی این شرکت از طریق ایجاد ترکیبات مبتنی بر پروتئین گیاهی بر روی دسته‌بندی‌های مرسوم، مد روز تمرکز می‌کند و ویژگی‌هایی را که مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای به دنبال آن هستند، بهبود می‌بخشد.

مدیر بازاریابی استراتژیک جهانی Ingredion در مصاحبه‌ای با Food Dive در اوایل سال جاری گفت که مشتریان اغلب به دنبال موادی هستند که نیازهای مختلفی را چون گیاهی بودن و پایدار بودن را تامین کند.

بر اساس نظرسنجی‌های این شرکت، 79٪ از مصرف کنندگان می‌خواهند مواد تشکیل دهنده محصولاتی را که می‌خورند بدانند و 62٪ گفتند که همیشه یا معمولاً برچسب پشتی مواد غذایی و نوشیدنی را که خریداری می‌کنند می‌خوانند.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

خبرهای کشاورزی شماره 100

خبرهای کشاورزی شماره 100

استخراج روغن - آماده‌سازی دانه‌های روغنی

آماده‌سازی دانه‌های روغنی برای استخراج روغن

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم