کتاب کاله، خوشمزه خواندنی است

امتیاز دهید

شرکت کاله، در وب‌سایت خود، دسته‌ای با عنوان «کتاب کاله» دارد که در آن، دستور پخت‌های مختلف با برچسب‌های چاشنی، دسر، نوشیدنی، سالاد، پیش‌غذا، صبحانه و غذای اصلی منتشر می‌کند.

این فعالیت کاله، درخور و قابل توجه است، 20196 عدد دستورپخت در این کتاب آنلاین جای گرفته است. بکارگیری محصولات مختلف علاوه بر تبلیغ غیرمستقیم، طرز فرآوری و حتی گاه تولید  بویژه در قسمت چاشنی‌ها به مخاطبان آموزش داده می‌شود.

تولید محتوا و کشاندن وب‌گردان به وب‌سایت کاله و معرفی محصولات، یک اقدام کاربردی در دنیای آنلاین است و نیاز است تا سایر شرکت‌های فعال در عرصه صنایع غذایی، گام‌های موثری را در تولید محتوا برداشته و فعالیت‌های این چنینی داشته باشند.

رتبه جهانی وب‌سایت کاله در الکسا، 71185  است که رتبه‌ای ارزشمند برای یک شرکت صنایع غذایی به شمار می‌رود.

معرفی چند کتاب آشپزی

کتاب‌ها‌ی پر از طعم‌های روشن، داستان‌های شخصی و دانش سنتی غنی، به هر آشپزی کمک می‌کند جریان خود را در آشپزخانه پیدا کند. بسیاری از این کتاب‌ها بر زندگی پایدار تمرکز دارند.

برخی خوانندگان را از خانه بیرون می‌برند و به جنگل می‌کشانند، در حالی که برخی دیگر به آن‌‌ها کمک می‌کنند تا با لوازمی که در انبارشان هست خلاق شوند. در ادامه چند کتاب آشپزی معروف معرفی می‌شود:

A Bite of the Big Apple: A Food Justice Cookbook

نوشته کلارا پیت و لیلا تیلین، که دستور‌العمل‌های خانوادگی از سراسر شهر نیویورک را جمع کرده‌اند. سیستم غذایی منعکس‌کننده‌ی بسیاری از مسائل اجتماعی و پویایی در سراسر شهر است. برای حل آن، نویسندگان نیمه دوم کتاب خود را به «دستورالعمل‌هایی» برای تغییر اختصاص می‌دهند که هدف آن ارائه خدمات بهتر  به مردم است.

A Gathering Basket by I-Collective

سنت غنی غذاهای بومی آمریکا را نشان می‌دهد. هر دستور غذا در این کتاب با یک درس همراه است؛ در مورد مواد تشکیل‌دهنده‌ی دستور غذا، در مورد تاریخچه آن و در مورد افرادی که آن غذاها را برای قرن‌ها پخته‌اند.

Black Food by Bryant Terry

این کتاب، غذای 100 آشپز سیاه‌پوست از سراسر جهان را به اشتراک می‌گذارد. فصل‌هایی از کتاب، تاریخ سیاه‌پوستان را نشان می‌دهند که چگونه جامعه، معنویت و غذا با هم ترکیب می‌شوند و یک جشن کامل را تشکیل می‌دهند.

Cook More, Waste Less by Christine Tizzard

هر آشپز خانگی با مشکل ضایعات مواجه است، از میوه‌ها گرفته تا سبزیجات باقی‌مانده که یافتن فضا برای آنها دشوار است. مصرف‌کنندگان نقش مهمی در مبارزه با ضایعات مواد غذایی دارند و کریستین تیزارد می‌خواهد کمک کند تا چطور این مشکل را حل کند.

Cooking at Home by Priya Krishna and David Chang

آشپزی در خانه درباره‌ی این ات که همه نمی‌توانند مواد گران قیمت بخرند یا دستور‌العمل های دشوار را دنبال کنند. برای رفع این مشکل، این کتاب به آشپزها کمک می‌کند تا راه خود را پیدا کنند.

Cooking for Your Kids by Joshua David Stein

آشپزی برای بچه‌های شما، اثر جاشوا دیوید استین است که از دستورالعمل‌های بهترین سرآشپزهای جهان استفاده می‌کند که بچه‌هایشان اغلب شدیدترین منتقدان آنها هستند. این کتاب شامل صبحانه، ناهار، شام، میان وعده‌ها و دسرها است و پر از داستان است.

Diet for a Small Planet (50th Anniversary Edition) by Francis Moore Lappe

رژیم غذایی برای یک سیاره کوچک فرانسیس مورلاپه با بینش انقلابی خود در مورد تأثیرات زیست محیطی گوشت، دنیای آشپزی را تکان داده است.

Grist: A Practical Guide to Cooking Grains, Beans, Seeds, and Legumes by Abra Berens

گریست، راهنمای عملی برای پخت غلات، لوبیا، دانه‌ها و حبوبات است و درس‌هایی در مورد 29 غلات مختلف، لوبیا، دانه‌ها و حبوبات ارائه می‌دهد که ترکیبات ارزان‌قیمت را با دستور‌العمل‌های سریع ترکیب می‌کند.

Rice by Michael W. Twitty

کتاب «برنج»، اثر مایکل دبلیو توئیتی است که تأثیر و دامنه برنج را در طول تاریخ آشپزی و دیاسپورای آفریقا با ارائه طیف متنوعی از طعم‌ها و بافت‌ها نشان می‌دهد.

Take One Fish by Josh Niland

ماهی اثر «جاش نیلند» به شما کمک می‌کند طعم و پتانسیل 15 ماهی مختلف را با استفاده از تمام قسمت‌ها تجربه کنید.

The Zero-Waste Chef Cookbook by Anne-Marie Bonneau

کتاب آشپزی «سرآشپز صفر زباله» نوشته آن ماری بونو، درباره‌ی کاهش ضایعات است. به نظر می‌رسد به صفر رساندن زباله، برای بسیاری، یک کار غیرممکن باشد، خوشبختانه، کتاب آشپزی آشپز Zero-Waste راه‌حل‌های ساده و رایگان را آموزش می‌دهد تا از آنچه می‌خرند نهایت استفاده را ببرند. این کتاب با 75 دستور غذا و نکات پایان آشپزی در مورد اینکه با غذاهای باقیمانده چه چیزی درست کنید، نشان می‌دهد.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم