پیشرفت کشاورزان در مزارع شمال شرقی چین

امتیاز دهید
کشاورزان چین

در مزارع شمال شرقی چین، اخیراً «کشاورزان جدید» بیشتری با ایده‌های جدید ظهور کرده‌اند. آنها فن‌آوری‌های جدید و مارک‌های جدید را ترویج می‌کنند و به یک نیروی قوی در ساختن مدرنیزاسیون کشاورزی تبدیل می‌شوند.

در روستای Sanye در شهر Da’an، در استان جیلین در شمال شرقی چین، کشاورز 65 ساله Zhao Fajiang  مشغول یادگیری نحوه استفاده از ماشین‌آلات کشاورزی هوشمند است.

ژائو گفت: «من از اینترنت یاد گرفتم که برخی از کشاورزان می‌توانند بر تکنیک‌های عملیاتی تسلط داشته باشند، بنابراین عملکرد ماشین‌آلات کشاورزی و همچنین خروجی محصولات کشاورزی را تا حد زیادی بهبود می‌بخشند.»

ژائو گفت که امروزه با رواج تجهیزات کاشت کشاورزی پیشرفته مانند ماهواره‌ها، وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین و ماشین‌آلات اتوماتیک بزرگ، کشاورزان می‌توانند از تلفن‌های همراه برای تکمیل برخی عملیات استفاده کنند که در گذشته فقط به صورت دستی انجام می‌شد.

او در ابتدا همیشه نگران عدم مهارت خود در کار با ماشین‌آلات پیچیده بود. با این حال، با درخواست کمک از جوانان، در نهایت مهارت بیشتری در کارکرد آنها پیدا کرد.

علاوه بر بسیاری از کهنه سربازان که در حال تبدیل شدن به کشاورزان جدید هستند، برخی از جوانان نیز استعدادهای خود را در سرزمین سیاه شمال شرقی چین به نمایش می‌گذارند.

کائو شی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مالی است، در سال 2016 به زادگاهش جیلین بازگشت و شرکتی را با تیمی جوان تاسیس کرد. آنها ایده‌های جدید بسیاری را به تولیدات کشاورزی آوردند و یک مجموعه باغ زیست محیطی ایجاد کردند و به 508 خانوار کمک کردند تا درآمد خود را افزایش دهند.

در سال 2019، این شرکت یک استراحتگاه تفریحی روستایی با ادغام آموزش و تحقیقات کشاورزی، چیدن ارگانیک، گردشگری، کاشت، پرورش، پذیرایی و اقامت ایجاد کرد. این استراحتگاه به یک جاذبه گردشگری روستایی کلاس A در استان جیلین تبدیل شده است.

«چن هویمین»، پس از ترک شغل خود در یک شرکت دولتی به زادگاه خود بازگشت و همچنین فرصت تحصیل در بریتانیا را از دست داد.

در سال 2020، او تأسیس کنسرسیوم صنعتی‌سازی کشاورزی گاو گوشتی و انجمن صنعت گاو گوشتی را در شهر Huadian در جیلین ترویج کرد.

بیش از 5800 کشاورز در شهر تشویق به پرورش گاو شدند و میانگین درآمد خانوار را 30000 یوان (حدود 4336 دلار آمریکا) افزایش داد و بیش از 6000 کارگر مازاد روستایی را منتقل کردند که رونق زیادی برای صنعت گاو محلی ایجاد کرد.

چن همچنین تیمی را برای تبلیغ گوشت گاو Huadian از طریق پلتفرم‌های تجارت الکترونیک راه‌اندازی کرد تا این گوشت با کیفیت بالا به طور گسترده شناخته شود. فروشگاه‌های آنلاین آنها هر روز صدها بازدیدکننده دارد و ارزش تولید شرکت گوشت گاو که او در آن کار می‌کرد به بیش از 100 میلیون یوان رسیده است.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
پشتیبانی مالی از زنان آفریقا

پشتیبانی مالی از کسب‌و‌کار زنان آفریقا

روغن زیتون فرابکر محامین

روغن زیتون فرابکر را از محامین تهیه کنید

تولید نانوذرات نقره از ضایعات پنبه

تولید نانوذرات نقره از ضایعات پنبه

پاستوریزاسیون تخم‌مرغ

پاستوریزاسیون تخم‌مرغ با فناوری فرکانس رادیویی

بوتیرات

تاثیر بوتیرات بر کنترل رشد سلول‌های سرطانی روده

پاکت بسته بندی پکزی

پاکت بسته‌بندی پکزی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم