شرکت پگاه ایران، اهم اقدامات انجام شده در سال 1399 را در وب سایت خود اعلام کرد که رشد این شرکت در مواردی قابل توجه است. براساس این گزارش، این شرکت، رشد 53 درصدی در فروش و درآمدهای عملیاتی، رشد 150 درصدی در کسب سود خالص، رشد 7 درصدی در افزایش دریافت شیر خام، رشد 48 درصدی در افزایش ارزش سبد فروش کل هر کیلوگرم محصول، رشد 45 درصدی در فروش ریالی صادرات و رشد 10 درصدی در صادرات مقداری را توانسته است بدست آورد.
همچنین در سه ماهه اول ۱۴۰۰، ۲۱ هزار تن محصولات پگاه به کشورهای اوراسیا، عراق و افغانستان، صادر شده است که برنامهی صادرات این شرکت برای سال ۱۴۰۰ به بیش از ۱۰۰ هزار تن محصول است.
بر اساس خبر منتشر شده در وبسایت پگاه، ۲۵ محصول جدید این شرکت در سال گذشته وارد بازار شده است و برنامهی امسال پگاه نیز ورود آبمیوهها و نوشیدنیهای گازدار جدید در کنار صدها محصول متنوع به بازار است که یکی از جدیدترین آنها با عنوان «پنیر کرهای» و نوشیدنیهای طعمدار مالت و سه نوع پنیر و دوغ تازه است.
ارزش بازار سهمهای پذیرفته شده پگاه در بازار سرمایه، بیش از نه هزار و پانصد میلیارد تومان و شامل هشت شرکت از هلدینگ پگاه است که در گروه غذائی بازار سرمایه مورد معامله قرار میگیرند.
آخرین آمارهای کدال نگر بورس، حاکی از افزایش درآمد بیشتر در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ و ۹۸ است.
شرکت صنایع شیر ایران شرکت لبنیاتی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. شرکت صنایع شیر ایران در سال ۱۳۳۳ بهعنوان نخستین کارخانهی شیر پاستوریزه و فراورده لبنی ایران گشایش یافت و نخستین سری از محصولاتش، طیف گستردهای از فراوردههای لبنی همانند شیر، شیرکاکائو، ماست، دوغ، بستنی، پنیر، کره و کشک بود.
کارخانه شیر پاستوریزه تهران با اجرای امور ساختمانی و خرید و نصب ماشین آلات و تجهیزات (با ظرفیت روزانه ۴۵ تن) در آبان ماه سال ۱۳۳۶ به صورت رسمی افتتاح و بهره برداری شد. در اولین روز بهره برداری کارخانه، ۴۸۰۰ کیلوگرم شیر خام دریافت و فرآوری شد.