سومین وبینار «پایداری محصول و نحوه تبلیعات در غرفههای فروش مجازی ایجاد شده» برای زنان تولیدگر و کارآفرین در معاونت ریاست جمهوری امور زنان و خانواده برگزار می شود.
این وبینارها از مرحله اول اقدام برای ورود به بازارهای فروش مجازی برای کارآفرینان و تولیدگران صندوق های اعتبارات خُرد و شرکت های تعاونی زنان روستایی، همیاران بهزیستی و برگزیدگان مردمی پویش زنان نسل تحریم تدارک دیده شده است.
این وبینار فروش مجازی، چهارشنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۸:۳۰ برگزار میشود.
اهمیت فناوری دیجیتال
اولین قدم به سوی کارآفرینی، نوآوری و تغییر، دسترسی به اطلاعات و دانش صحیح است. فناوری دیجیتال میتواند به عنوان تغییردهنده بازی برای زنان کارآفرین، به ویژه در مناطق روستایی عمل کند.
آن میتواند تأثیر بیشتری بر زندگی زنانی بگذارد که انواع مختلف کسبوکارهای کوچک و متوسط را در مناطق روستایی و نیمهشهری اداره میکنند.
فناوری میتواند به آنها کمک کند تا با دسترسی به موقع به اطلاعات مناسب و مرتبط، بازار، مشاوره، سرمایه و مشتریان بر موانع بسیاری غلبه کنند.
نفوذ تلفنهای همراه در مناطق روستایی میتواند به طرز عاقلانهای برای نزدیکتر کردن این زنان به ذینفعان در اکوسیستم کسبوکارشان مورد استفاده قرار گیرد.
جستجوی گوگل دنیایی از اطلاعات را برای زنان روستایی به ارمغان می آورند.
با آموزش ابتدایی استفاده از تلفنهای هوشمند، آنها می توانند یاد بگیرند که چگونه برای کالاهای خانگی، دامها و منابع کسبوکار خود سرمایهگذاری کنند.
تلفنهای هوشمند و اینترنت همچنین پلتفرمهای لازم را در اختیار آنها قرار میدهند تا با روشهایی برای راهاندازی یک کسبوکار، خود را در مورد کارآفرینی خُرد آموزش دهند تا از قیمتهای بازار و اطلاعات دیگر در دسترس باشند.
زنان روستایی و شهری میتوانند مستقیماً خود را با اطلاعات مربوط از طریق تلفنهای هوشمند خود بدون واسطه به روز کنند.
سپس آنها میتوانند به دنبال طرحهای مناسب برای سرمایهگذاریهای تجاری خود باشند و ابزار مناسب برای تامین مالی کسبوکار خود را بیابند.