هدف صفر راهی برای رشد یک شرکت تولید خوراک دام

امتیاز دهید
abagri

شرکت « آ. ب. اگری » مشتاق تولید مسئولانه خوراک دام، ایجاد محصولات مبتنی بر تغذیه و فناوری و ارائه خدمات داده برای صنعت کشاورزی و مواد غذایی هست.

آن‌ها در کل زنجیره تامین صنایع غذایی، تولید و تامین خوراک دام ترکیبی، آنزیم‌های خوراک، مواد تشکیل دهنده خوراک تخصصی و طیف وسیعی از خدمات ارزش افزوده برای کشاورزان، تولیدکنندگان خوراک و مواد غذایی، پردازشگرها و خرده فروشان فعالیت می‌کنند.

تولید مواد غذایی مقرون به صرفه، با کیفیت بالا و مسئولانه هدف آن‌هاست. این شرکت در سال 1984 تأسیس شد و از یک تیم کوچک به یک تجارت جهانی در زمینه مواد غذایی تبدیل شد که بیش از 3000 نفر را در سراسر جهان استخدام کرده است.

AB Agri  همچنین غلات را از کشاورزان خریداری می‌کند و نهاده‌های محصول را از طریق عملیات مزروعی مشترک خود، Frontier Agriculture، تامین می‌کند.

در سراسر زنجیره تامین کشاورزی، محصولات، بینش داده‌ها و نوآوری‌های فناوری، مشتریان، آن‌ها را قادر می‌سازد تا مواد غذایی پرمحصول، ایمن و مغذی را به شیوه‌ای مسئولانه، با استفاده از مواد شیمیایی و آنتی‌بیوتیک کمتر، حفاظت از منابع طبیعی و ایجاد ضایعات کمتر و انتشار کمتر تولید و پردازش کنند.

برنامه مدیریت زنجیره تأمین این شرکت برای کمک به شناسایی و پرکردن شکاف‌های شایستگی برای کسانی که قبلاً در یک نقش در سطح مدیریتی در زنجیره تأمین آن‌ها کار می‌کردند یا می‌خواهند به سمت آن بروند، ایجاد شد.

این برنامه که در سال 2020 آغاز شده است در حال حاضر چهارمین گروه از شرکت‌کنندگان خود را می‌بیند و به 30 کارمند کمک کرده تا به بالندگی برسند.

این ابتکار توسط «آدام گریم‌وود»، رئیس ارائه عملکرد زنجیره تامین که با تیم‌هایی در چندین حوزه تجاری برای شناسایی شایستگی‌های لازم برای پست‌های مدیریتی در زنجیره تامین کار کرده است، حمایت می‌شود.

بنابراین، جلسات کلاس درس موضوعاتی از جمله نمایه‌های بینش و نحوه کشف آن‌ها، مدیریت موفقیت آمیز تغییر، پرورش یک محیط فراگیر، مهارت‌های اساسی منابع انسانی، ایمنی خوراک، سلامت و ایمنی و درک محدوده و اجرای پروژه را بررسی می‌کند.

پروژه‌های اخیر عبارتند از «هدف صفر» که در آن کارمندان بر پیروزی‌های کوچک تمرکز می‌کنند که به شرکت کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کند که آن‌ها روی سلامت و ایمنی، کیفیت، محیط زیست و امنیت در همه جنبه‌های کسب‌وکار در مناطق و سایت‌های محلی خود متمرکز هستند.

کارخانه «هضم بی هوازی» یک بخش از AB Agri و یک تجارت مرتبط با مواد غذایی بریتانیا هست که بر انرژی‌های تجدیدپذیر و دریافت بیشتر با کمتر از طریق پردازش تمام ضایعات حاصل از تولید خوراک متمرکز است.

در نهایت، یک مدل هزینه در سراسر AB Neo برای کمک به استفاده حداکثری از سهام و حفظ حرکت آن در زنجیره تامین به ترتیب مناسب، نیز در پروژه‌های جدید گنجانده شده است.

AB Agri شرکت فناوری کشاورزی Aceae Nutra در توسعه محصول جدید ابتکاری ساخته شده از گوجه‌فرنگی که می‌تواند راه طبیعی جدیدی برای کاهش درمان‌های سنتی در حیوانات ارائه دهد، شریک شده است.

AB Agri   و Aceae Nutra اکنون با هم کار می‌کنند تا کاربرد آن را در حیوانات ارزیابی کنند.

صنعت به دنبال راه‌هایی برای کاهش مسئولانه استفاده از درمان‌های سنتی است که نگرانی‌های محیطی یا مقاومتی را به همراه دارد و این محصول یک چشم‌انداز جدید هیجان‌انگیز است که پتانسیل واقعی برای دستیابی به این هدف را ارائه می‌دهد.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم