تاسیس بزرگ‌ترین گلخانه کاهو در سواحل شرقی آمریکا

امتیاز دهید
گلخانه کاهو در آمریکا

شرکتی برای تولید کاهو اقدام به تاسیس گلخانه کرده است که قصد دارد تا سال 2025 به بزرگترین تولید کننده کاهو در ساحل شرقی تبدیل شود.

به گزارش تایم نیوز، این گلخانه تمام اتوماتیک است و ساختمان آن، آبی را که برای رشد کاهو استفاده می‌شود جمع‌‌آوری می‌کند و تنظیم فضای داخلی سازه و طراحی برای انطباق و کنترل محیط انجام می‌‌شود.

زمین‌های اطراف این گلخانه به طور ویژه برای نگهداری حشرات مفید مانند زنبورها و سایر گرده‌افشان‌ها کشت شده است، «کریس سیگمون» – معاون اجرایی عملیات، می‌گوید که این تجارت باید در دو سال آینده به یک شرکت میلیارد دلاری تبدیل شود که فقط در تولید کاهو و تامین کل ساحل شرقی تخصص داشته باشد.

90 درصد کاهو در ساحل شرقی از کالیفرنیا می‌آید و در خاک رشد کرده است ولی آن‌ها فکر می‌کنند راه بهتری وجود دارد و به آن کشاورزی با محیط کنترل‌شده  مانند کشت هیدروپونیک می‌گویند.

قطعاً این گلخانه، کانون کاهو برای آمریکا خواهد بود و هدف آن‌ها این است که کاهوی باکیفیت را به محض اینکه برداشت شد با فاصله یک روز نگهداری به مصرف‌کننده برسانند.

این شرکت در حال حاضر در سه نوع کاهو برگ سبز و برگ قرمز تخصص دارد؛ این ساختمان دارای سیستم پیچیده‌ای از ناودان‌ها برای جمع‌آوری آب باران و توزیع آن در یکی از دو حوضه 2 میلیون گالنی است که در فرآیند رشد استفاده می‌شود.

در طول یک بارندگی، سیستم ناودانی می‌تواند بیش از 270000 گالن آب را جمع‌آوری کند البته این سیستم برای برآورده کردن تقاضای این شرکت نیاز به تنظیم دقیق دارد. سه مخزن بزرگ در خارج از ساختمان نیز خنک کننده گلخانه در تابستان بوده و بویلرها گرما را در زمستان فراهم می‌کنند.

گلخانه کاهو

به گفته‌ی مدیران این گلخانه، پس از کاشت، کاهو تقریباً در 23 روز از دانه به برداشت می‌رود و با سه نوع مختلف کوکتل غنی از مواد مغذی تغذیه می‌شود.

خطوط کاهو روی نوعی تسمه نقاله قرار می‌گیرند که آنها را در گلخانه در طی مراحل مختلف حرکت می‌دهد، پس از برداشت، محصول نسبتاً سریع، بسته‌بندی و ارسال می‌شود تا طراوت مطلوب را تضمین کند.

چهارده ایالتی که دارای خط ساحلی در اقیانوس اطلس هستند، از شمال به جنوب، شامل مین، نیوهمپشایر، ماساچوست، رود آیلند، کنتیکت، نیویورک، نیوجرسی، دلاور، مریلند، ویرجینیا، کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، جورجیا و فلوریدا می‌شوند.

ناامیدی کشاورزان کدو تنبل به آینده کشاورزی در آمریکا

 ژرم پلاسم حیوانات دارایی ارزشمند دام های آمریکا

 مواد مغذی در کشت آکواپونیک

روش آیروپونیک: بایدها و نبایدها

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

خبرهای کشاورزی شماره 102

بینی الکترونیکی

بینی الکترونیکی چیست؟

کیک کدو حلوایی

کیک کدو حلوایی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم