تهدید مزارع کشاورزی با ظهور پنل‌های خورشیدی

امتیاز دهید
پنل های خورشیدی در میسوری

نگرانی‌ها در مورد از دست دادن زمین‌های زراعی به دلیل مزارع خورشیدی منجر به مخالفت‌های در حال ظهور علیه آنچه «تهاجم خورشیدی» در میسوری در ایالات متحده خوانده می‌شود، شده است.

به گفته‌ی یکی از کشاورزان، شرکت‌های بزرگ خورشیدی وارد می‌شوند و زمین‌های کشاورزی را می‌گیرند، جامعه کشاورزی را ویران می‌کنند و همه مشاغل کشاورزی را از بین می‌برند. از دست دادن 10000 هکتار [40000 کیلومتر مربع] زمین در شهرستان کالاوی بسیاری از مشاغل کشاورزی اطراف را ورشکست خواهد کرد.

Ranger Power، یک شرکت انرژی های تجدیدپذیر، قصد دارد یک پروژه 250 مگاواتی راه‌اندازی کند که تقریباً 35000 خانه را تامین می‌کند. گفت و گوی چند ماهه ای بین مقامات شهرستان و ساکنان در مورد سرمایه گذاری 275 میلیون یورویی در جریان بوده است.

مردم محلی نگران نزدیکی تاسیسات به خانه‌ها یا مهدکودک های خود هستند و مزارع خورشیدی را مجتمع‌های صنعتی با ولتاژ بالا می نامند.

نگرانی دیگر، کمبود درآمد مالیاتی است که به شهرستان می‌رسد. در میسوری، پنل های خورشیدی در حال حاضر از مالیات محلی معاف هستند. ساکنان همچنین نگران کاهش ارزش املاک خود در صورت احاطه شدن توسط مزارع خورشیدی هستند.

پیتر اندرس، مدیر توسعه Ranger Power، در جلسه هیئت مدرسه North Callaway با ساکنان ملاقات کرد و به آنها اطمینان داد که پنل‌های خورشیدی حداقل 45 متر از هر خانه‌ای فاصله خواهند داشت.

وی افزود که زمین در پایان پروژه می‌تواند سالم‌تر باشد، زیرا گیاهان بومی و گرده‌افشان‌ها در خاک رشد و مواد مغذی را بازسازی می‌کنند.

همچنین پانل‌ها بدون هیچ اثری در 30 تا 35 سال در پایان پروژه برداشته می‌شوند. این شرکت همچنین علاقه خود را برای پرداخت سالانه وجوه به شهرستان در طول مدت پروژه نشان داده است.

داگ بست، استادیار دانشگاه ایالتی میشیگان و یکی از نویسندگان چندین مطالعه در این زمینه، افزود: کشاورزان هویت خاصی دارند. کار سختی است، خاک زیر ناخن شماست و حالا اگر آن زمین… اساساً با پنل های خورشیدی روی آن به مدت 20 سال آیش بگذارد، این یک اختلال در هویت است.

در شمال شهرستان Callaway، شایعه شده است که اولین بیل‌ها برای یکی از سه مزرعه خورشیدی می‌تواند در اوایل تابستان امسال وارد بازار شود، هرچند که توسط شرکت انرژی‌های تجدیدپذیر Ranger Power تایید نشده است.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

خبرهای کشاورزی شماره 102

بینی الکترونیکی

بینی الکترونیکی چیست؟

کیک کدو حلوایی

کیک کدو حلوایی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم