طراحی ظروف نگهداری مواد غذایی استفاده مجدد با پیکسو

امتیاز دهید
پیکسو استارتاپ ضایعات مواد غذایی

پیکسو ، یک استارت‌آپ فرانسوی است که در سه سال گذشته به فکر بسته‌بندی پلاستیکی یکبار مصرف مواد غذایی بوده است. این شرکت می‌خواهد خدماتی را ارائه دهد که استفاده از ظروف نگهداری مواد غذایی قابل استفاده مجدد را در مقیاس آسان و مقرون به صرفه کند.

در ابتدا این شرکت با شرکت خدمات پذیرایی شرکتی فرانسوی Sodexo شروع به همکاری کرد تا لیوان‌های پلاستیکی را جایگزین کنند و همه چیز را قابل استفاده مجدد کنند. با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر به کار از راه دور، Pyxo شروع به جستجوی سایر مشتریان بالقوه کرد.

اما بزرگترین فرصت بازار Pyxo ناشی از تغییر مقررات است. در ژوئیه 2020، پارلمان فرانسه قانون ضد زباله را با برخی تغییرات شدید تصویب کرد که رستوران‌ها باید تا ژانویه 2023 به ظروف غذای قابل استفاده مجدد روی بیاورند.

این بدان معناست که رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فود نمی‌توانند از لیوان‌های کاغذی و پلاستیکی، جعبه‌های صدفی یکبار مصرف و غیره استفاده کنند.

پیکسو در حال حاضر، با یک زنجیره فست فود ناشناس در فرانسه کار می‌کند تا به آن‌ها کمک کند تا به بسته‌بندی های قابل استفاده مجدد تغییر دهند.

رستوران‌ها می‌توانند نظافت را به شرکت‌های تخصصی برون‌سپاری کنند که وقتی می‌آیند و ظروف روز را تحویل می‌گیرند، می‌توانند دسته‌ای از ظروف تمیز را به شما بدهند. این شرکت‌های پیمانکاری ظروف، لیوان‌ها و هر آنچه را که تمیز می‌کنند را نیز اسکن می‌کنند.

علاوه بر آن، مشتریان همچنین می‌توانند غذای بیرون‌آوری سفارش دهند و آن را در ظروف قابل استفاده مجدد به خانه بیاورند.

آنها می‌توانند از یک برنامه برای یافتن نزدیکترین نقطه جمع‌آوری استفاده کنند لزوماً نباید رستورانی باشد که در ابتدا غذا در آنجا سفارش داده شده است.

زنجیره‌های فست فود می‌توانند به شروع صنعت کمک کنند زیرا یک مشتری تنها تعداد زیادی رستوران در سراسر کشور دارد. آنها می‌توانند سایر بازیگران را تشویق کنند تا در شبکه شرکت کنند و Pyxo به عنوان اپراتور شبکه عمل کند.

جنس ظروف، هر ظرف، 100٪ قابل استفاده مجدد و طبیعی با مواد ارگانیک مانند آرد نی از تالاب‌های فرانسه؛ روغن کرچک از هند؛ خاک‌های غیرجنگلی عاری از GMO و پودر تالک استخراج شده از Ariege باعث می‌شود تا ظرف در برابر ضربه و خمش مقاوم باشد.

همه کانتینرهای پیکسو با استفاده از کدهای اسکن به طور کامل در سراسر مناطق قابل ردیابی هستند.

هماهنگی بین ذینفعان مختلف در زنجیره ارزش به این معنی است که می‌توانید به یک راه‌حل همه کاره برای بسته‌بندی دسترسی داشته باشید که شامل دسترسی به حمل‌و‌نقل، ذخیره مجدد و حتی شستن ظروف کثیف می‌شود.

برای اطمینان از گم شدن یا دزدیده نشدن ظروف، خرده‌فروشان می‌توانند از سیستم سپرده استفاده کنند.

شبکه کمدها به کاربران اجازه می‌دهد تا فرصت‌های پذیرایی بدون ضایعات را اجرا کنند که به طور قابل توجهی، اثرات زیست محیطی و هزینه را در همان زمان کاهش می‌دهد.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
آبسه کبدی گاو

همکاری دانشمندان برای مطالعه علت و ایجاد آبسه کبدی در گاو

سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم