معرفی چند انجمن گردشگری کشاورزی در جهان

امتیاز دهید
انجمن گردشگری کشاورزی

با رشد و توسعه گردشگری کشاورزی، انجمن‌ ها و نهادهای کوچک و بزرگی در جهان به دنبال توسعه‌ی این فعالیت نو در کشاورزی هستند.

انجمن تولیدکنندگان تازه مزرعه آلبرتا (AFFPA) به حمایت از تولید محصولات سبزی، توت و میوه، گیاهان، گیاهان دارویی، گل‌ها، گوشت، مرغ، تخم‌مرغ و سایر اقلام ویژه در مزرعه اختصاص داده شده است.

AFFPA در واقع، یک سازمان غیرانتفاعی و عضویت داوطلبانه است که به نمایندگی از تولیدکنندگان بازار مستقیم در سراسر استان آلبرتا است. اکثر اعضای AFFPA مستقیماً از طریق مزارع U-Pick، فروش در مزرعه و یا از طریق  بازار کشاورزان برای مصرف‌کنندگان بازاریابی می‌کنند.

یک برنامه بازاریابی، ترویج و آموزش مبتنی بر اعضا است. در 16 سال گذشته، تلاش‌های متمایز نبراسکا برای حمایت از کشاورزان، دامداران ایالت و اتصال مصرف‌کنندگان به مواد غذایی تولید شده در نبراسکا بوده است.

انجمن زمین‌های کشاورزی یک سازمان غیرانتفاعی است که گردشگری کشاورزی را در شمال مرکزی واشنگتن نمایندگی و تبلیغ می‌کند.

از سال 2004، در شروع به عنوان یک پروژه دانشجویی دانشگاه براون بر تقویت سیستم غذایی محلی تمرکز داشته و در ادامه بر بازارهای کشاورزان، آموزش از مزرعه به مدرسه و جامعه، برنامه آموزشی شغلی آشپزی و در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن غذاهای محلی تاکید کرده و تصمیم داشته تا ضایعات غذایی را در مزارع محلی کاهش دهد.

انجمن بازاریابی مستقیم مزرعه فریزر ولی (FVFDMA) که در سال 1994 تشکیل شد، بازاری را برای کشاورزانی که مستقیماً از مزارع خود یا در بازارهای کشاورزان به مصرف‌کننده می‌فروشند، ترویج و توسعه می‌دهد.

در حال حاضر 77 عضو وجود دارد. FVFDMA هر بهار یک راهنمای مرجع تازه مزرعه تولید می کند که مزارع و محصولات محلی آنها را فهرست می کند.

یک برنامه راهنمایی کشاورزی بوده که برای تشویق مردم با زمین‌های کوچکتر برای شروع یک مزرعه با فراهم کردن دسترسی به کشاورزان با تجربه است.

توسعه انجمن آگروتوریسم هاوایی یک گام رشد مهم برای حمایت از صنعت در حال رشد آگتوریسم هاوایی است. از جمله موارد دیگر، یک انجمن می‌تواند موارد زیر را مورد توجه قرار دهد:

نیاز به جامعه آگروتوریسم برای داشتن صدایی واحد برای نشان دادن منافع صنعت در حالی که مقررات منطقه‌بندی آگتوریسم در حال توسعه است.

در حالی که کشاورزان و دامداران به طور معمول در گروه‌های کالایی کار می‌کنند، آگروتوریسم به عنوان یک شبکه بین کالایی منطقه‌ای از کارآفرینان رشد می‌کند.

کار در یک انجمن، ارتباطات متقابل را در میان کسانی که در کشاورزی، گردشگری و تلاش‌های آشپزی فعالیت می‌کنند و علاقه مشترکی به توسعه گردشگری آگتوریسم دارند، بهبود می‌بخشد.

در حالی که آگتوریسم به وضوح، سودآوری را افزایش می‌دهد و ریسک بازاریابی را کاهش می‌دهد، همچنین می‌تواند فرد را در معرض خطرات قانونی بیشتری قرار دهد.

اپراتورهای آگتوریسم که به عنوان یک انجمن کار می‌کنند می‌توانند به نرخ‌های گروهی برای پوشش بیمه مسئولیت کافی دسترسی داشته باشند.

در سال 2007، گروهی از بازاریابان مزرعه نگران تصمیم گرفتند سازمانی را تشکیل دهند تا به طور خاص نیازهای منحصربه‌فرد مزارع را که از بازدیدکنندگان استقبال می‌کنند، نشان دهند. هدف آنها ایجاد آگاهی عمومی بیشتر و صدای قوی‌تر برای دولت برای حمایت از مشاغل کشاورزی بود.

  • North Carolina Agritourism Networking Association
  • یک سازمان غیرانتفاعی مبتنی بر عضو هست که به کشاورزان گردشگری کشاورزی و متخصصان گردشگری کشاورزی در سراسر کارولینای شمالی و ایالت‌های اطراف خدمت می‌کند.
  • Oklahoma Agritourism

گردشگری کشاورزی اوکلاهاما توسط بخش توسعه بازار بخش کشاورزی، غذا و جنگلداری اوکلاهما اداره می‌شود.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
پشتیبانی مالی از زنان آفریقا

پشتیبانی مالی از کسب‌و‌کار زنان آفریقا

روغن زیتون فرابکر محامین

روغن زیتون فرابکر را از محامین تهیه کنید

تولید نانوذرات نقره از ضایعات پنبه

تولید نانوذرات نقره از ضایعات پنبه

پاستوریزاسیون تخم‌مرغ

پاستوریزاسیون تخم‌مرغ با فناوری فرکانس رادیویی

بوتیرات

تاثیر بوتیرات بر کنترل رشد سلول‌های سرطانی روده

پاکت بسته بندی پکزی

پاکت بسته‌بندی پکزی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم