مروری بر گردشگری کشاورزی در آمریکا

امتیاز دهید
گردشگری کشاورزی - دو کشاورزامریکایی - یک مرد و یک زن در مزرعه

طبق گزارش انجمن سفر ایالات متحده، سفر و گردشگری یک صنعت 1127 میلیارد دلاری در ایالات متحده آمریکا است که به طور مستقیم بیش از 9 میلیون شغل ایجاد کرده است.

در واقع، یک فرصت فزاینده محبوب و رو به رشد برای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، گردشگری کشاورزی است.

سرشماری کشاورزی ایالات متحده آمریکا، روند افزایشی در گردشگری کشاورزی و خدمات تفریحی مرتبط و همچنین فروش مستقیم محصولات کشاورزی را نشان می‌دهد. سرشماری کشاورزی، اولین بار در سال 2007 از اصطلاح «گردشگری کشاورزی» با سوالی در مورد «گردشگری کشاورزی و خدمات تفریحی مانند تورهای مزرعه یا کارخانه شراب سازی، یونجه سواری، شکار، ماهیگیری و غیره» استفاده کرد.

با استفاده از این تعریف محدود، درآمد گردشگری کشاورزی در طی 10 سال (بین سال‌های 2007  تا 2017) 67 درصد رشد کرد و با احتساب فروش مستقیم محصولات کشاورزی، که در بسیاری از تعاریف به عنوان بخش مهمی از گردشگری کشاورزی در نظر گرفته می‌شود، بیش از دو برابر شد.

بر اساس سرشماری کشاورزی سال 2017، 28575 مزرعه خدمات گردشگری کشاورزی و تفریحی ارائه کردند که منجر به فروش 949 میلیون دلاری شد.

علاوه بر این، فروش مستقیم به مصرف کننده 2.8 میلیارد دلار فروش برای 130056 مزرعه به ارمغان آورد. سرشماری بعدی کشاورزی در سال 2022 قرار بود انجام شود.

یک کسب‌و‌کار گردشگری کشاورزی را می‌توان به عنوان هر شخص، مزرعه یا شرکتی تعریف کرد که به طور فعال در عملیات، مدیریت یا ترویج یک تجارت گردشگری مرتبط با کشاورزی که برای عموم آزاد است، درگیر است.

گردشگری کشاورزی علاوه بر تجربه‌ای که صرفا تجاری است، تجربه آموزشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

مزارع می‌توانند یک تجربه آموزشی با محوریت کشاورزی مناسب برای سنین مختلف ارائه دهند. غذا و فیبر، تولید، سرپرستی زمین و تاریخچه کشاورزی، موضوعات رایجی هستند که بازدیدکنندگان از یادگیری آنها لذت می‌برند.

یکی دیگر از راه‌های متنوع کردن عملیات و آموزش مهمانان ممکن است فعالیت‌های تفریحی در ملک باشد (مانند ماهیگیری، شکار، تریل سواری، اسکی صحرایی، یا پیاده‌روی).

خدمات مشتری، بخشی جدایی‌ناپذیر است. آموزش کارکنان برای تعامل با مشتریان به شیوه‌ای مناسب، تجربه‌ای امن و با کیفیت را برای مشتریان تضمین می‌کند.

یک ابزار قدرتمند بازاریابی تجاری، نظرات مشتریان راضی است. مشتریان راضی چه از طریق شفاهی، چه از طریق رسانه‌های اجتماعی یا نظرات گوگل، یک دارایی برای مزرعه هستند.

بسیاری از تولیدکنندگانی که در زمینه گردشگری کشاورزی فعالیت می‌کنند، خاطر نشان می‌کنند که در وجود شرکت‌های گردشگری غیررقیب در منطقه برای افزایش ترافیک به منطقه و ایجاد جاذبه‌های گردشگری بیشتر برای مشتریان، هم افزایی وجود دارد.

کشاورزان و دامداران قانوناً مسئول (مسئول) رفاه مشتریان و کارکنان خود هستند. در نظر گرفتن ایمنی و به حداقل رساندن ریسک بخش مهمی از برنامه‌ریزی کسب‌و‌کار است.

قبل از شروع اجرای هر طرح تجاری، ضروری است که قوانین و مقررات محلی، ایالتی و فدرال در مواردی مانند منطقه‌بندی، علامت‌گذاری، کسر مالیات کارکنان، بازرسی‌های مربوط به مواد غذایی، مجوزها یا هزینه‌ها و برنامه‌ریزی مدیریت ریسک مرتبط با نمایشگاه‌های حیوانات و نگرانی‌های مربوط به سلامت حیوان و انسان مرور و لحاظ شود.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم