معرفی مزارع گردشگری آلبانی

امتیاز دهید
مزارع گردشگری جهان - آلبانی

در کشور آلبانی، مزرعه‌های بسیاری هستند که خدمات گردشگری کشاورزی را ارائه می‌دهند، در ادامه به مرور چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

Mrizi i Zanave

این مزرعه گردشگری در زادگاه شاعر ملی کشور آلبانی، Gjergj Fishta ساخته شده و برای اولین بار جنبش بین المللی Sloë Food  در آن برگزار شده است.

این مکان 9 اتاق مهمان دارد، فعالیت‌هایی چون بازدید از آسیاب، مزرعه، تاکستان‌های باغ، فرآوری پنیر، درست‌کردن شیرینی‌های سنتی و فعالیت‌های کشاورزی از جمله مواردی است که در این مکان انجام می‌شود.

Bujtina Tomadhe

این مزرعه در یکی از زیباترین روستاهای تیرانا واقع شده است. تمام منطقه به دلیل منابع طبیعی مانند آبشار، دریاچه خرگوش و غیره شناخته شده است و نه تنها به این، بلکه به دلیل مهمان نوازی هم مشهور است.

در این منطقه محصولات ارگانیک و لبنیات محلی و همچنین سبزیجات و میوه‌های محلی تولید می‌شود، مزرعه بوجتینا با دکور مدرن سازگار با منطقه، دارای یک استخر شنا است و فضاهایی برای فعالیت و بازی کودکان وجود دارد.

مزرعه در کشور آلبانی

Shkreli Resort

این مزرعه با رویکرد جدیدترین تجارت کشاورزی در آلبانی در حدود 50 کیلومتری تیرانا و در جاده آسفالته قابل دسترسی برای هر نوع وسیله نقلیه واقع شده است. این استراحتگاه دلپذیر در مساحت دو هکتار، در طبیعت فوق العاده پارک ملی واقع شده است!

هوای تمیز با حدود 98٪ اکسیژن (برای افرادی که دارای مشکلات تنفسی و بیشتر هستند توصیه می شود)، محل اقامت با کیفیت و راحت، مطابق با استانداردهای اروپایی ایجاد شده و دارای ظرفیت 50 تخته: اتاق یک نفره / دونفره ، سوئیت، دو نفره سه تخته و خانوادگی است. غذا بصورت سنتی و مدرن آماده شده و محصولات تازه آن توسط آزمایشگاهی معتبر کنترل می‌شوند و به صورت سلف سرویس (منوی روزانه) سرو می‌شوند.

در این مزرعه، فعالیت‌های مختلف ورزشی از قبیل پیاده‌روی ورزشی، کوهنوردی، رالی با اتومبیل و دوچرخه‌سواری در کوهستان انجام می شود. همچنین فعالیت های تعاملی در اردوگاه  مانند  فوتبال، والیبال، پینگ‌پنگ، بیلیارد، آتلیه محیطی، زمین بازی کودکان و غیره ارائه می شود.

مزرعه گردشگری در آلبانی

Kantina Nurellari

این مزرعه  در سال 1996 در روستای Fushë-Pehtan ، تاسیس شده که دارای هشت هکتار باغ انگور است. این مکان متشکل از شش اتاق هتل با استاندارد بسیار بالای خدمات است که هر اتاق دارای نمای داخلی منحصر به فردی است و مانند اتاق‌های دیگر نیست. همچنین بازدیدکنندگان این فرصت را دارند که صبحانه را با محصولات کاملاً محلی با طعم خاص مصرف کنند.

GJEPALI AGROTURISM

این مزرعه در کنار رودخانه و توسط یک جنگل بزرگ محاصره شده است که در آن آرامش و سرسبزی باعث شده، منظره برای هر کسی که از آن بازدید می‌کند دلپذیر باشد.

این مکان دارای یک سالن رستوران با ظرفیت 100 نفر است و حدود 5 هکتار زمین دارد که با سبزیجات و درختان مختلف میوه کاشته شده‌است و وعده‌های غذایی با محصولات تازه مزرعه درست می‌شوند، این مزرعه هشت اتاق دارد.

مزرعه گردشگری آلبانی

Kodra e Kuajve

غذاهای سنتی آلبانیایی با محصولات درون مزرعه و محصولات محلی  در این مزرعه ارائه می‌شود، اسب سواری در اطراف روستا و همچنین دوره‌های سوارکاری برای علاقه‌مندان به اسب از جمله فعالیت‌هایی هست که انجام می‌شود.

معرفی مزارع گردشگری جهان (۱۱): مزرعه کدو تنبل غول‌پیکر «هیپس»

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم