آمار صادرات و واردات کشاورزی ایالات متحده آمریکا

امتیاز دهید
بنادر صادرات محصولات کشاورزی ایالات متحده

صادرات محصولات کشاورزی ایالات متحده در سال مالی 2023،  181.0 میلیارد دلار پیش‌بینی می‌شود که 3.5 میلیارد دلار کمتر از پیش بینی فوریه است.

به گزارش وزارت کشاورزی آمریکا، این تجدید نظر ناشی از کاهش صادرات ذرت، گندم، گوشت گاو و طیور است. پیش‌بینی می‌شود که صادرات ذرت با ۲.۱ میلیارد دلار کاهش به ۱۴.۵ میلیارد دلار کاهش یابد، زیرا برزیل در آستانه برداشت رکورد دوم ذرت است.

همچنین پیش‌بینی می شود که صادرات گندم به دلیل کاهش حجم و ارزش واحد و همچنین افزایش رقابت، با کاهش 900 میلیون دلار به 7.4 میلیارد دلار کاهش یابد.

پیش‌بینی می‌شود که صادرات غلات و خوراک 3.3 میلیارد دلار کمتر به 40.5 میلیارد دلار برسد.

پیش‌بینی می‌شود که کل صادرات دام، طیور و لبنیات با 1.2 میلیارد دلار کاهش به 39.3 میلیارد دلار کاهش یابد، زیرا کاهش صادرات گوشت گاو و طیور بیش از افزایش صادرات گوشت خوک است.

پیش‌بینی می‌شود صادرات سویا با 300 میلیون دلار به 32.3 میلیارد دلار افزایش یابد. پیش‌بینی می‌شود که صادرات کلی دانه‌های روغنی و فرآورده‌های روغنی 100 میلیون دلار بالاتر از 43.5 میلیارد دلار باشد.

پیش‌بینی می‌شود که صادرات پنبه 6.0 میلیارد دلار باشد که 100 میلیون دلار افزایش یافته است، زیرا حجم بالاتر بیش از کاهش ارزش واحد است.

صادرات باغبانی ایالات متحده بدون تغییر در 39.0 میلیارد دلار است. پیش‌بینی صادرات شکر و محصولات گرمسیری با افزایش 400 میلیون دلاری به 6.4 میلیارد دلار افزایش یافته است.

صادرات تنباکو و محصولات به دلیل محموله های قوی تر از حد انتظار و ارزش واحد بالاتر، 400 میلیون دلار به سمت بالا تعدیل می شود. صادرات اتانول بدون تغییر 3.6 میلیارد دلار پیش بینی می شود.

پیش بینی صادرات چین نسبت به فوریه بدون تغییر در 34.0 میلیارد دلار است. صادرات به مکزیک 500 میلیون دلار به 28.5 میلیارد دلار پیش بینی می شود در حالی که صادرات به کانادا بدون تغییر در 27.8 میلیارد دلار باقی می ماند.

واردات محصولات کشاورزی این کشور در سال مالی 2023 198.0 میلیارد دلار پیش بینی شده است که 1.0 میلیارد دلار کمتر از پیش بینی فوریه است. این کاهش عمدتا ناشی از واردات محصولات باغی، دام، لبنیات و طیور است.

پیش‌بینی‌های این گزارش بر اساس سیاست‌هایی است که در زمان انتشار تخمین‌های عرضه و تقاضای کشاورزی جهانی (WASDE) در 12 می 2023 و پیش‌بینی‌های تولید ایالات متحده در آن اجرا می‌شوند.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

خبرهای کشاورزی شماره 102

بینی الکترونیکی

بینی الکترونیکی چیست؟

کیک کدو حلوایی

کیک کدو حلوایی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم