منابع گزارش‌ها و پیش بینی های بلندمدت پایه کشاورزی آمریکا

امتیاز دهید
کشاورز آمریکایی - پیش بینی های بلندمدت کشاورزی

پیش‌ بینی های بلندمدت کشاورزی USDA که به آن پیش‌بینی‌های «پایه» نیز گفته می‌شود، سناریویی را برای بخش کشاورزی ایالات متحده و تجارت جهانی برای 10 سال آینده ارائه می‌کند.

پیش‌بینی‌ها شامل کالاهای کشاورزی، تجارت کشاورزی و شاخص‌های کل هر بخش (مانند درآمد مزرعه) می‌شود. پیش‌بینی‌ها نیروهای اصلی و عدم قطعیت‌های مؤثر بر بازارهای کشاورزی آینده را شناسایی می‌کنند.

اقتصاددانان سرویس تحقیقات اقتصادی (ERS) در تحلیل پیش‌ بینی‌ های بلندمدت شرکت می‌کنند و تهیه گزارش پیش بینی های بلند مدت USDA را رهبری می‌کنند. سایر دفاتر و آژانس های وزارت کشاورزی آمریکا که در این فرآیند دخیل‌اند شامل هیئت چشم‌انداز کشاورزی جهانی، مرکز تجاری برنامه‌های کشاورزی و حفاظت از کشاورزی، خدمات کشاورزی خارجی، دفتر اقتصاددان ارشد، دفتر تحلیل بودجه و برنامه، آژانس مدیریت ریسک، خدمات بازاریابی کشاورزی، خدمات حفاظت از منابع طبیعی و موسسه ملی غذا و کشاورزی می‌شوند.

خروجی های ERS در پیش بینی های کشاورزی

پیش‌بینی‌های کشاورزی USDA هر ساله پس از انتشار گزارش برآوردهای عرضه و تقاضای کشاورزی جهانی USDA (WASDE) در ماه اکتبر به‌روزرسانی می‌شوند. USDA و ERS چندین خروجی سالانه ارائه می‌دهند که پیش بینی های هر سال را پوشش می دهد:

  • گزارش پیش‌بینی‌های کشاورزی USDA : این گزارش جامع که در فوریه هر سال منتشر می‌شود و شامل تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌های ایالات متحده و اقتصاد کلان است.
  • پیش‌بینی‌های کشاورزی ایالات متحده: جداول انتشار زودهنگام شامل پیش‌بینی‌های جدید بخش کشاورزی ایالات متحده و مفروضات اقتصاد کلان ایالات متحده و جهانی است که در اوایل نوامبر هر سال منتشر می‌شود.
  • پایگاه داده پایه کشاورزی: این پایگاه داده درخواستی سفارشی که سالانه در اوایل نوامبر به روز می‌شود، دسترسی به پیش بینی های 10 ساله فعلی و تاریخی بخش کشاورزی ایالات متحده را فراهم می‌کند.
  • داده‌های پایه بین المللی: فایل‌های داده هر بهار به روز می شوند و پیش بینی های عرضه، تقاضا و تجارت را برای کالاهای عمده کشاورزی برای کشورهای منتخب ارائه می کنند. داده‌های موجود در این فایل‌ها با انتشار گزارش پیش‌بینی‌های کشاورزی USDA در فوریه هر سال مطابقت دارد.

فایل‌ها، جزئیات بیشتری از کشور خارجی را ارائه می‌کنند که از پیش‌بینی‌های سالانه 10 ساله USDA پشتیبانی می‌کند.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
آبسه کبدی گاو

همکاری دانشمندان برای مطالعه علت و ایجاد آبسه کبدی در گاو

سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم