پنج پیش ‌بینی برای کشاورزی در 2023 برای ایالات متحده آمریکا

امتیاز دهید
کشاورزی در آمریکا

پنج پیش بینی و نکته قابل توجه برای کشاورزی در ایالات متحده آمریکا در سال جاری آورده شده است که هم به قیمت‌های محصولات کشاورزی، هم مصرف‌کننده و هم تولیدکننده اشاره دارد.

  1. قیمت کالاها، بالا باقی خواهد ماند

به گفته رابوبانک، فضای افزایش قیمت کالاها در سال 2023 ادامه خواهد داشت. جنگ در اوکراین، شرایط آب‌و‌هوایی و تقاضای بالای مصرف‌کننده باید محیطی را ایجاد کند که به نفع قیمت‌های بالاتر از حد متوسط باشد.

با این حال، هزینه‌های بالای نهاده می‌تواند همچنان به جبران درآمد رکورددار مزرعه ادامه دهد. تولیدکنندگان باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند و از فناوری برای بهینه‌سازی عملیات خود استفاده کنند.

  1. غلبه بر کمبود آب باقی خواهد ماند

در سال 2023، این کشور همچنان با مشکلات کمبود آب مواجه خواهد شد. کاهش آب زیرزمینی، تنظیم و کاهش منابع اصلی آب سطحی مانند رودخانه کلرادو، به این معنی است که تولیدکنندگان ایالات متحده باید به سازگاری خود ادامه دهند. استفاده موفقیت‌آمیز از مقدار محدود آب در دسترس کشاورز هرگز مهم نبوده است.

  1. ترجیحات مصرف‌کننده به تکامل خود ادامه خواهد داد

تورم منجر به افزایش قیمت‌ها در فروشگاه‌های مواد غذایی شده است. این همه چیز از محصولات گرفته تا لبنیات و نان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

قیمت خواربار به دلیل بسیاری از عدم قطعیت‌های ذکر شده از حد متوسط است. این ممکن است مصرف کنندگان را وادار کند تا عادت‌های خرید خود را تغییر دهند.

  1. کشاورزان به فعالیت خد ادامه خواهند داد

تکنولوژی مورد نیاز برای بقا در اقتصاد کشاورزی امروزی همچنان در حال تکامل است. در کمتر از یک دهه، پیشاهنگان میدانی جای خود را به پهپادها و ماهواره‌ها داده‌اند. این تنها نمونه‌ای از تغییر کشاورزی مدرن از طریق نوآوری‌های فناوری در اتوماسیون، هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های نوظهور است که کارایی را بهبود می‌بخشد و بازده را افزایش می‌دهد.

انتظار می‌رود سال 2023 پذیرش فناوری‌هایی را تسریع کند که به صورت دیجیتالی عملیات کشاورزی را بهینه و ساده می‌کند و تصویر یک کشاورز سنتی را بیشتر تغییر می‌دهد.

  1. نسل بعدی نوآوران ظهور خواهند کرد

علی‌رغم پیشرفت‌های جمعی در صنعت، نیاز به سرعت بخشیدن به نوآوری‌های جدید برای رویارویی با چالش‌هایی است که در تغذیه جمعیت رو به رشد دیده می‌شود.

حتی با پیشرفت‌های امروز، متخصصان کشاورزی فردا همچنان با فشار ناشی از کاهش منابع، زمین‌های زراعی کمتر و مقررات مستمر مواجه خواهند بود.

نویسنده: مایک هِمِن

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
آبسه کبدی گاو

همکاری دانشمندان برای مطالعه علت و ایجاد آبسه کبدی در گاو

سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم