داستان کشاورز محبوب میم رسانه‌های اجتماعی

امتیاز دهید
میم رسانه های اجتماعی - مرد کشاورز در کنار گل آفتابگردان

یک کشاورز برجسته اوهایو که تصویرش در یک میم محبوب رسانه های اجتماعی در تبلیغ ارزش «سخت کوشی» استفاده شده بود درگذشت.

میم تصویر یا ویدیویی است که افکار و احساسات یک مخاطب خاص را نشان می‌دهد. بیشتر میم‌ها عکس‌هایی هستند که برای ایجاد طنز طراحی شده‌اند. با این حال، میم‌های ویدیویی ویروسی زیادی نیز وجود دارد. میم ها یک پدیده اجتماعی در سراسر جهان هستند و یک جنبه مهم از بازاریابی ویروسی و تعامل اجتماعی هستند.

به گزارش آسوشیتدپرس، دیوید برانت یکی از طرفداران شناخته شده ملی کشاورزی بود که در سراسر آمریکا سفر کرده بود و در مورد تکنیک‌های کشاورزی پایدار و سلامت خاک صحبت می‌کرد. اما او به خاطر نظراتی که در سال 2012 در یک رویداد خدمات حفاظت از منابع طبیعی در مزرعه‌اش انجام داد، شهرت یافت.

برانت و همسرش کندرا، کهنه سرباز تفنگداران دریایی که در ویتنام خدمت می‌کرد، در سال 1971 به عنوان راهی برای کاهش هزینه ها، کشاورزی بدون خاک ورزی را آغاز کردند.

او در نهایت به یکی از طرفداران برجسته تکنیک‌های بدون خاک‌ورزی تبدیل شد، جایی که محصولات بدون ایجاد مزاحمت در خاک از طریق خاک‌ورزی کشت می‌شوند، که فرسایش خاک را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و مزایای زیست‌محیطی و آب‌و‌هوایی زیادی ایجاد می‌کند.

برانت همچنین محصولات پوششی و سایر روش‌های کشاورزی پایدار را تبلیغ می‌‌کرد و اداره یک شرکت بذر محصولات پوششی و یک تجارت پاک‌سازی بذر را در مزرعه 736 هکتاری خود در کارول، اوهایو به عهده داشت.

از سال 1981 تا 1984، برانت برای خدمات حفاظت از منابع طبیعی وزارت کشاورزی آمریکا (USDA) به عنوان یک کشاورز محلی کار کرد.

در سال 1985 ، برانت کار به عنوان یک کشاورز مستاجر را متوقف کرد.او و خانواده‌اش مزرعه‌ای را در کارول، اوهایو در زمینی که در اصل متعلق به مادربزرگش بود، راه‌اندازی کردند، جایی که برانت تا پایان عمر در آنجا کار کرد.

او از پرورش دام برای کسب سود دور شد و روی پرورش محصولات تمرکز کرد. در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000، برانت با ترکیب‌ها و گونه‌های مختلف گیاهان پوششی، مانند تربچه و آفتابگردان، آزمایش کرد تا عملکرد محصول و کیفیت خاک را بهبود بخشد.

در نتیجه این محصولات پوششی، برانت توانست افزودنی‌های نیتروژن تجاری را کاهش دهد که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز شد. علاوه بر این، برانت، کپک و سوختگی کمتر و حشرات کمتری را در بین محصولات خود دید تا جایی که توانست استفاده از قارچ‌کش، علف‌کش و حشره‌کش را در بخش‌هایی از مزرعه کاهش داده یا متوقف کند.

از سال 2017 تا 2021، برانت به عنوان رئیس آکادمی سلامت خاک، یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر کشاورزی احیاکننده که به تأسیس آن کمک کرد، خدمت کرد. برانت به مدت 14 سال به عنوان رئیس شورای اوهایو خدمت منصوب شده بود.

برانت با کشاورزان و سازمان‌های دیگر برای ارائه آموزش در مورد تکنیک‌های حفاظتی خود کار کرد. او همچنین میزبان پروژه‌های تحقیقاتی در زمین‌های کشاورزی خود بود، از جمله برخی از آنها که توسط دانشگاه ایالتی اوهایو اجرا می‌شد.

او علاوه بر کار در مزرعه، سفر می‌کرد و در جلسات مختلف، از جمله کنفرانس ناتو، در مورد کشاورزی پایدار سخنرانی کرد.

در سال 2015، «استفان لو فول» – وزیر کشاورزی و غذای فرانسه در آن زمان، از او دعوت کرد تا پس از بازدید لو فول از مزرعه برانت، به فرانسه سفر کند تا با کشاورزان بدون خاک‌ورزی آنجا کار کند.

برانت در سن 76 سالگی بر اثر حادثه‌ی تصادف ماشین در 18 می سال جاری، مجروح شده و بعد از چند روز درگذشت.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم