معرفی مزارع گردشگری جهان (1): سابیلا فارم

امتیاز دهید
سابیلا مزرعه گردشگری

سابیلا (Sabila)  شرکتی است که در زمینه تجارت کشاورزی باغبانی، به ویژه کشت، فرآوری و گردشگری کشاورزی، میوه‌هایی مانند میوه اژدهای سفید و قرمز، سریکایا، انار، سورسوپ، پاپایا، گواوا کریستال، گواوا و ننگ کاداک فعالیت می‌کند.

این نمونه گردشگری کشاورزی در سال 2005 تاسیس شده و در کشور اندونزی در منطقه ی اسلمان و  در ارتفاع 500 متر واقع شده است. در مزرعه سابیلا، بازدیدکنندگان می‌توانند هنگام یادگیری از گشت و گذار در مزرعه لذت ببرند.

فضای خنک، چشم انداز زیبای کوه مرآپی و جذابیت میوه های عجیب و غریب، تجربه‌ای دلپذیر را رقم می‌زند. مزرعه سابیلا در زمینه کشاورزی ارگانیک، امنیت غذایی، مدیریت گردشگری کشاورزی، بازاریابی محصولات کشاورزی و پرورش میوه‌های گرمسیری، آموزش‌هایی را ارائه می‌دهد.

در این مزرعه، شرکت کنندگان تجربه واقعی در زمینه کشت میوه‌های گرمسیری، مدیریت گردشگری کشاورزی، فرآوری مواد غذایی و بازاریابی محصولات کشاورزی خواهند داشت.

نظرات بازدیدکنندگان
  • «من بارها و بارها از این کشاورزی ارگانیک بازدید کرده‌ام چون آنها دارای بهترین کیفیت میوه های اژدهایی هستند که تاکنون خورده‌ام. مکانی که از جاده اصلی به کالیورنگ پنهان شده اما یافتن آن کار دشواری نیست. راهنما همیشه بسیار خوشحال است که در مورد نحوه رشد و نحوه مراقبت از درختان توضیح دهد. اگر خوش شانس باشید می‌توانید از کوه مرآپی بهترین منظره را داشته باشید. اما با همه اینها، بسیار ناامیدکننده است هنگامی که ما در تور مزرعه گشت‌و‌گذار می‌کنیم و پلاستیک‌ها را در همه جای زمین و در نزدیکی توالت می‌بینیم. امیدوارم، مالک توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد و با این حال قطعاً برای خرید میوه های اژدها باز هم به سراغ اینجا می‌آیم.»
  • «این مزرعه می‌تواند مقدمه‌ای در مورد پرورش میوه باشد. می‌توانید در مزرعه قدم بزنید و میوه های رسیده را خودتان انتخاب کنید. نمونه گردشگری کشاورزی خوبی است.»
  • « قطعاً این مزرعه، بهترین میوه اژدها را در شهر یا در کشور و جهان تولید می کند. در کنار میوه‌های اژدها، آن‌ها میوه‌های منحصر به فرد دیگری را نیز پرورش می‌دهند. میوه‌ها همیشه تازه، رسیده و خوش طعم هستند. بعضی اوقات نیز محصولات غذایی فرآوری شده هم موجود است. در بازدیدها آن‌ها به ما گفتند که همه‌ی بذرهای گیاهان با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری در کشاورزی تولید شده‌است. صاحبان آن نسبت به همه بازدید‌کنندگان فوق‌العاده مهربان و گرم هستند. فضای آرام مزرعه این احساس خاص را ایجاد می‌کند که ما به نوعی از یک خانواده دیدن می‌کنیم! انگشت شست بزرگ برای مزرعه سابیلا!»

معرفی مزارع گردشگری جهان (۲): پاراشار

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم