معرفی مزارع گردشگری جهان (10): ویترین مرکبات

امتیاز دهید
مزرعه گردشگری کشاورزی ویترین مرکبات

نمونه گردشگری کشاورزی بعدی که معرفی می شود، مزرعه ویترین مرکبات (Showcase of Citrus) متعلق به بخش خصوصی است که بازدیدکنندگان می‌توانند سوار کامیون هیولا شوند و مرکبات را از درخت بچینند.

نظرات بازدیدکنندگان:

«برای برداشت میوه از درختان هزینه نکنید. ما 50 دلار برای یک کیسه کوچک پرتقال هزینه کردیم. آنها را به خانه بردیم و امتحان کردیم، همه‌ی میوه‌ها تلخ بودند و ما نمی‌توانستیم آن‌ها را بخوریم.»

«ما یک هفته بازدید کردیم و خوشحال بودیم که جمعیت زیادی وجود ندارد و می‌توانیم به خاطر کرونا فاصله بگیریم. پسر دو ساله ی ما عاشق اسباب‌بازی‌های مختلف در چاله‌های مختلف شن بود و نمی‌خواست آن مناطق را ترک کند. برای تغذیه حیوانات، هویج (هر سطل، دوازده دلار) خریداری کردیم که جالب بود.»

« سوار کامیون هیولا شدیم. راهنمای ما اورلاندو،  شگفت‌انگیز و در مورد بچه‌ها، بسیار صبور بود، متاسفانه  نتوانستیم حیواناتی را که انتظار داشتیم ببینیم اما حیواناتی که نزدیک کامیون بودند عالی‌اند و اورلاندو در مورد آنها به ما اطلاعات می‌داد.»

«در اینجا، مغازه‌ای با انواع وسایل جالب را خواهید دید، مرکبات، مربای میوه‌ها، تغذیه حیوانات، ماشین هیولا، چیدن نارنج و نوشیدنی‌های مختلف از میوه‌ها را تجربه خواهید کرد.»

«باغ نارنج بسیار بزرگتر از آن است که فکر می‌کردیم،  برای رفتن به منطقه چیدن میوه به یک مچ بند نیاز دارید (2 دلار برای هر باند) و سپس کیسه‌هایی با اندازه‌های مختلف خریداری می‌کنید که می‌توانید در حین حرکت پر کنید، در یک تجربه خوب خانوادگی، ما از چیدن انواع مختلف پرتقال لذت بردیم.»

«در این مزرعه، فضای زیادی برای بازی بچه‌ها وجود دارد و کامیون‌های غذا در محل با میزهای پیک‌نیک برای استراحت و صرف غذا توقف دارند، تا اواسط ظهر فضای بازی بسیار شلوغ بود و مجبور شدیم محل را ترک کنیم چون بسیاری از مردم ماسک نداشتند، نکته منفی دیگر این است که همه چیز، هزینه‌ای دارد … پس آماده باشید تا برای هر تجربه، هزینه کنید.»

« یک رویداد عالی که شما در داخل یک اتوبوس هیولا از بین درختان میوه عبور می‌کنید و اطلاعات زیادی کسب می‌کنید. این تور از مسیر باتلاق ادامه پیدا می‌کند و در پایان، شاهد تمساح‌های کوچکی خواهید بود.»

« چیدن پرتقال و قدم زدن را دوست داشتیم. باغ وحش و کامیون هیولا با پرداخت هزینه در اختیار شماست. فروشگاه دارای تجهیزات عالی برای عسل است.»

«من و شوهرم، صبحگاهی سرگرم کننده در نمایشگاه ویترین مرکبات داشتیم. از برخی از اسموتی‌های تازه لذت بردیم. سواری با کامیون هیولا سرگرم کننده بود و راهنمایی راننده اتوبوس در مورد مزرعه و تاریخچه آن جالب و آگاه‌بخش بود.»

«در طول سال‌ها، همیشه از این مزرعه بازدید می‌کردیم ولی قیمت‌گذاری جدید آن ها برای کیسه میوه‌ها خیلی زیاد است، درواقع، ویترین به عنوان یک نماد مبنی بر عدم رفتار مناسب با مشتریان وفادارشان تبدیل شده است.

اگر به دنبال نوشیدنی، کامیون‌های هیولا یا یک باغ وحش کوچک از حیوان خانگی هستید، ممکن هست ویترین برای شما مناسب باشد. ولی ما به اینجا برنخواهیم گشت.»

معرفی مزارع گردشگری جهان (۹): مزرعه ذرت کایکر

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

خبرهای کشاورزی شماره 102

بینی الکترونیکی

بینی الکترونیکی چیست؟

کیک کدو حلوایی

کیک کدو حلوایی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم